فرش کوروش, مقالات فرش

امسال چه رنگ فرشی مده؟ رنگ فرش سال ۱۴۰۲

امسال چه رنگ فرشی مده؟

بهترین رنگ فرش سال ۱۴۰۲

همیشه این موضوع مطرح بوده ،که افراد میان رنگ‌ها ،بتوانند بهترین را برای  دکوراسیون منزل خود انتخاب کنند. اغلب افراد ترجیح می‌دهند رنگ ( Color ) خنثی را برای دکوراسیون انتخاب کنند و از این طریق بتوانند جلوه دیگر آیتم‌ها را هم نشان دهند. بهتر است آیتم کلی که کانون تمرکز روی آن قرار دارد، دارای تناژی باشد که دیگر بخش‌ها با آن هم‌خوانی داشته باشند. فرش را می‌توان کانون توجه و تمرکز در یک خانه دانست. با این وجود، انتخاب رنگ فرش سال ۱۴۰۲ یکی از کار‌هایی است که باید برای آن وسواس به‌خرج دهید.

فرش طرح تبریز دلفینی 1200 شانه

فرش پارمیس طوسی

فرش پارمیس طوسی

 

بیشتر تازه‌عروس‌ها ترجیح می‌دهند وسایل خانه را به‌صورتی انتخاب کنند تا اگر در آینده دیگر وسایل تزئینی را هم تهیه کردند، به اصطلاح به آن‌ها بیاید. می‌توان گفت کمتر خانه‌ای را دیده‌اید که Carpet اصلی برای اتاق پذیرایی آن به رنگ زرد یا بنفش باشد. اکثر افراد ترجیح می‌دهند فرش طوسی یا کرم طلایی را برای این قسمت از منزل در‌نظر بگیرند. حتی گفته می‌شود که بهترین رنگ فرش سال 1402 که با سال 2023 همراه شده، دارای سبک سیلور یا خاکستری است.

چگونه می توان بهترین رنگ ( Color ) برای فرش ( Carpet )را انتخاب کرد؟

وقتی قرار باشد مدت زیادی را در خانه‌ای زندگی کنید، که تمام وسایل آن به یک شکل است، باید تناژ و نوعی را انتخاب کنید که پس از مدتی از آن خسته نشده و برایتان تکراری نشود. در کل باید در برگزیدن هر آیتم حساسیت زیادی به خرج دهید. اگر قصد دارید رنگ فرش امسال را در تهیه این وسیله در‌نظر داشته باشید، باید دقت کنید که دیگر وسیله‌ها با آن هم‌خوانی دارند یا خیر؟ آیا با این تناژ سازگاری دارید و پس از گذشت چند وقت، هنوز هم برایتان جذابیت دارد؟

برای اینکه هر سال Carpet خود را عوض نکرده و آن را به‌صورتی انتخاب کنید که برایتان جذابیت داشته باشد، بهتر است رنگ فرش سال ۱۴۰۲که تناژی خاکستری دارد را انتخاب کنید. البته این Color در دسته خنثی قرار می‌گیرد و می‌توانید هر رنگ با این ویژگی را برای چنین وسیله‌ای انتخاب کنید. فرش طلایی، طوسی، بژ، دودی، شیری، نسکافه‌ای، کرمی، نقره‌ای، شنی و سیلور برایتان از بهترین گزینه‌ها هستند. سازگاری آن‌ها با دیگر رنگ‌ها بالا بوده و به همین دلیل امروزه از آن‌ها بیشتر در دکوراسیون استفاده می‌شود.

البته لازم نیست به‌طور حتم از رنگ‌های شاد و جیغ برای دیگر آیتم‌ها در کنار این نوع فرش‌ها استفاده کنید. این، تنها یک پیشنهاد بود؛ می‌توانید بقیه چیز‌ها را بنا‌بر سلیقه خود انتخاب کنید. اگر شرایط اقتصادی متوسطی دارید، رنگ فرش سال ۱۴۰۲ برایتان به‌صرفه‌ترین انتخاب است. می‌توانید از رنگ‌های مکمل هم در کنار تناژ اصلی Carpet خود استفاده کنید؛ اگر فرش طلا‌کوب دارید، می‌توانید تناژ کرمی یا خاکستری را به‌عنوان مکمل آن برگزینید تا زیبایی آن بیش از پیش نمایان شود.

عوامل تاثیرگذار در انتخاب رنگ فرش

چند عامل مهم وجود دارد که باعث انتخاب فرش روشن، تیره یا خنثی می‌شود. اولین آن‌ها توجه به دکوراسیون خانه است. اینکه سالن پذیرایی از چه لوازم و با چه رنگی تشکیل شده به‌طور مستقیم در انتخاب فرش تاثیر دارد.

فرش طرح دلربا

فرش طرح دلربا جذاب ترین فرش ماشینی

مورد دیگر توجه به میزان رفت‌وآمد است. فرش از کالاهایی به‌شمار می‌آید که اگر از بهترین الیاف بافته شده باشد باز هم برای بهره‌مندی از طول عمر بالا نباید خیلی شسته شود. ازاین‌رو برای انتخاب فرش، روشن یا تیره باید به میزان تردد روی آن نیز توجه کنید.

بهترین رنگ فرش چیست؟

فرش 1200 شانه بهشتی

فرش 1200 شانه بهشتی جداب ترین فرش طوسی کرم


فرش 1200 شانه طرح لیلا طوسی کرم

فرش 1200 شانه طرح لیلا طوسی کرم

 

رنگ‌های خنثی همواره می‌توانند در محیط‌های مختلف سنتی و کلاسیک  تناسب ایجاد کنند. به همین دلیل نیز فرش‌های طوسی ،نقره ای ،سیلور  تا این حد طرفدار پیدا کرده‌اند و مدل‌های مختلفی مانند فرش طلاکوب با طرح‌های جذابی از آن همواره به بازار عرضه می‌شود.

نکته‌ای که بیش از سایر موارد باید به آن توجه کرد مناسب بودن این رنگهای فرش برای محیط‌هایی با میزان تردد متوسط است. هرچه طرح‌ و نقشه فرش شلوغ‌تر باشد چرک‌تابی آن نیز افزایش می‌یابد. پس با توجه به این موارد باید بهترین محصول را انتخاب کنید.

فرش‌های طوسی، فیلی و نقره‌ای با زمینه سرد و خنثی قابلیت ایجاد تناسب در محیط‌های مختلف را دارند. برای افرادی که احساس می‌کنند این رنگ بی‌روح است مدل‌های طلاکوب می‌توانند بهترین گزینه باشند.

همچنین با خرید فرش سیلور دست شما در انتخاب سایر لوازم باز است. البته انتخاب چند رنگ گرم در کنار رنگ خنثی توصیه نمی‌شود بلکه باید همواره حفظ تناژ و تناسب بین لوازم سالن پذیرایی را اولویت قرار دهید.

استفاده از طوسی و خاکستری در دکوراسیون منزل

فرض کنید فضایی طوسی، خاکستری یا با تناژ و سبک سیلور داشته باشید. اولین چیزی که با دیدن این نام‌ها به ذهن‌تان می‌رسد چیست؟ چه چیزی در خانه‌ای که چنین تناژی داشته باشد برایتان برجسته‌تر است؟ بسیاری از افراد معتقدند چنین Color‌هایی سبکی جذاب و شیک را به خانه می‌دهد. اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را به سبک مدرن بچینید، می‌توانید از سیلور، طوسی یا خاکستری بهره ببرید. می‌توان گفت افراد خاص‌پسند به دنبال رنگ فرش سال ۱۴۰۲ هستند و چنین تناژ‌هایی که حالت خنثی دارند را انتخاب می‌کنند.

فرش طرح شاهنشین 1500 شانه نقره ای

البته این موضوع تنها برای Carpet صادق نبوده و افراد می‌توانند از چنین Color‌هایی برای پرده، مبل یا کوسن‌های خود استفاده کنند؛ البته بهتر است طوسی و خاکستری برای این آیتم‌ها چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر باشند. سفید هم می‌تواند در چنین فضایی، حالت کدر و خسته‌کننده را از‌بین برده و شادی را به خانه هدیه دهد. برای اینکه بتوانید یک ست زیبا داشته باشید، می‌توانید یک Color جسورانه را هم مانند: قرمز، سبز، زرد، آبی و… در بخشی از منزل‌تان داشته باشید.

با انتخاب رنگ فرش سال ۱۴۰۲، در اصل دست‌تان برای انتخاب باز بوده و لازم نیست حتما چیز خاصی را انتخاب کنید. برای مثال افرادی که دکوراسیون داخلی به رنگ سبز دارند، نمی‌توانند از هر Color دیگری که بخواهند استفاده کنند. آیتم‌ها باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند که تناژ‌بندی در آن‌ها حفظ شود.

آیا فرش های طوسی و خاکستری دارای تنوع زیادی هستند؟

با توجه به اینکه طراحان زیادی دست به تولید چنین Carpet‌هایی می‌زنند، می‌توان تنوع را در آن‌ها مشاهده کرد. شما برای خرید آن به هر فروشگاهی که بروید با انواع و اقسام طیف‌ها، شکل‌ها و طرح‌های آن مواجه می‌شوید. حتی این تنوع به حدی است که امکان دارد گمان کنید، بی‌نهایت فرش ماشینی در این رنگ و با مدل‌های مختلف ساخته شده‌اند. چیزی که می‌تواند عمر Carpet شما را بیش از پیش تضمین کند، میزان شانه و تراکم بافت آن است. البته اگر محصول خوبی می‌خواهید، باید هزینه زیادی را هم بپردازید.

این محصول همانند یک مجسمه یا پارچ و لیوان نیست که مدل جدید آن را دیده‌اید و قصد کرده‌اید آن را بخرید. برای خرید رنگ فرش سال 1402، آن هم طبق سلیقه خود باید بگردید و بهترین نوع مد‌نظر خود را انتخاب کنید. البته Color جدیدی هم چند سالی است که در دسته خاکستری و طوسی قرار گرفته و فیلی نام دارد. این طیف، علاوه‌بر خاکستری و طوسی، کمی از آبی را هم در خود دارد؛ به همین دلیل است که به این اسم معروف است.

طرفدار طیف های تیره هستید یا روشن؟

فرقی نمی‌کند که شما طرفدار کدام طیف هستید؛ در هر صورت می‌توانید کرم، قهوه‌ای، طوسی و خاکستری یا سبک سیلور را در اولویت‌های خود قرار دهید. اگر دوست دارید تمامی وسایل منزل‌تان طیف واحدی داشته باشند و تفاوت چندانی بین آن‌ها نباشد، بهتر است کمی از این وسواس را کنار گذاشته و به شباهت بین تناژ‌ها راضی باشید.رنگ فرش سال ۱۴۰۲ می‌تواند در طیف خاکستری یا کرم انتخاب شود. هر کدام از این Color‌ها، دارای درجه‌بندی خاص و طیفی هستند که می‌توانید آن‌ها را بنا‌بر سلیقه خود برگزینید.

بهترین رنگ فرش سال ۱۴۰۲

برای اینکه دکوراسیون خاص و مدرنی داشته باشید، بهتر است از رنگ فرش سال 1402 غافل نشوید. این طیف شامل خاکستری و طوسی بوده و سبک سیلور را هم در بر می‌گیرد. در کل تناژ‌های خنثی در این دسته قرار می‌گیرند. برای تهیه نوعی که آن را مد‌نظر دارید، می‌توانید فروشگاه فرش کوروش را انتخاب کنید

چه رنگ فرشی از مد نمیفته  برای فرش ماشینی چه رنگی همیشه مد هست ؟

کمپانی پنتون رنگی رو بعنوان رنگ سال و رنگ مدل انتخاب میکند و امسال سال 1402 و 2023 هم رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده اند و بیشتر شرکت های مد از این رنگ برای طراحی استفاده میکنند و کارخانه های فرش برای طراحی فرش جدید ۱۴۰۲ از این رنگ استفاده میکنند.

امسال برای رنگ سال رنگ خاکستری بعنوان رنگ فرش سال ۱۴۰۲ انتخاب شده است  که بیانگر انعطاف‌پذیری، امید به زندگی پس از سختی و خوش‌بینی و امید است که ما به آن نیاز داریم.

امسال چه رنگ فرشی بخرم ؟

رنگ خاکستری که بیان کننده امید و خوش بینی به اینده است درطراحی  فرش ماشینی استفاده شده است که علاوه برزیبایی که در این رنگ بندی بوجود امده حس امید و شادابی را برای دکوراسیون شما بوجود می اورد  . استفاده از رنگ طوسی و گلبه ای در نقش فرش ،امید و خوش بینی را برای منزل شما فراهم میکند .

چرا فرش رنگ طوسی رنگ سال شد؟

 

سالی که گذشت سال سخت به همراه اشفتگی در میان کل دنیا بود برای همین رنگ خاکستری را بعنوان رنگ سال انتخاب کرده اند که نشان دهنده پایان سختی و امید میباشد

هر ساله یک رنگ در میان فرش های طراحی شده از همه بولد تر و معروف تر میشود که امسال با توجه به رنگ سال و مد 1401 رنگ طوسی بیشترین نقشه را در میان فرش  ماشینی دارد

امسال رنگ طوسی نسبت به دیگر رنگ ها خیلی زیبا تر و دلنشین تر طراحی شد بطوری که در میان رنگ های دیگر بیشترین فروش را برخوردار هست

فرش رنگ طوسی از فرش های پر طرفدار و زیبای فرش ماشینی که بسیاری از کارخانه ها اقدام به طراحی فرش با این رنگ بندی کرده اند به همراه رنگ های زیبای گلبه ای و پیازی ، زیبای بسیار زیادی به طرح و رنگ فرش داده است

فرش رنگ سال 1402

رنگ طوسی در طراحی داخلی

رنگ طوسی  (توسی ) در دکوراسیون داخلی بسیار شیک و دنج هست علاوه بر ان اگر شما در انتخاب فرش دنبال رنگ طوسی و خاکستری هستید حتما شما خاص پسند هستید .فرش های طوسی بسیار خاص و توجه بر انگیز هست  و انتخاب رنگ خنثی مثل طوسی  دست شما را در دکوراسیون خیلی باز میگذارد که براحتی میتوانید  با وسایل دیگر ان را ست کنید

موضوعی که در مورد فرش خاکستری و طوسی در بین خریداران دیده میشود این است که رنگ خنثی اخیرا در خانه ها و دکوراسیون های داخلی طرفداران زیادی را بخود جلب کرده و علاقه مندان زیادی را پیدا کرده است با انتخاب مبلمان سفید و یا پرده سفید میتوانید خانه ای شاد با فرش طوسی داشته باشید رنگ زرد و و سبز این دکوراسیون را فوق العاده میکند انتخاب یک فرش طوسی و خاکستری با  دکوری گرم مانند چوب، یا رنگ های گرم و سرد و جسورانه مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، صورتی، آبی ارتباط فوق العاده ای برقرار می کند و تشکیل یک ست زیبا را می دهد.

مزایای استفاده از فرش رنگ خاکستری:

مزیت اصلی رنگ طوسی ، استفاده در سبک های مختلف دکوراسیون داخلی است که دست شما رو در انتخاب باز میکند

اگر رنگ خاکستری انتخاب شما در فرش مورد علاقه شما است استفاده از مبل یا یالان های پرده به رنگ زرد و سبز بهترین زیبای را به منزل شما میدهد

فرش طوسی جدید در دکوراسیون منزل

طرح و نقشه زیادی در سال 1400 برای رنگ طوسی طراحی شده و انتخاب در میان این همه طرح کار سخت و زمانبری هست که ما با تیم طراحی دکوراسیون تعدادی از نقشه ها ،که زیبای بیشتری را برای شما به ارمغان می اورد را جمع اوری کرده و برای شما لیست کرده ایم

فرش طرح بهار 1500 شانه

فرش 1500 شانه بهار نقره ای

افشان بهار نقره ای 1500 شانه

از نقشه های زیبا و افشان کاشان، که طرفدار زیادی را از زمان رونمایی بخود جلب کرده، اگر قصد خرید فرش زیبا و ریز بافت البته گران قیمت را دارید بهترین گزینه برای شما این طرح هست البته قیمت بالای ان را درنظر بگیرید

فرش طرح طاوس طوسی

قیمت فرش 1500 شانه طرح طاووس سیلور

فرش دستبافتگونه طاووس نقره ای 1500 شانه

فرش نقشه طاوس پرچم دار فروش فرش کاشان ،این نقشه با توجه به مشخصات ان که در دسته فرش های ریز بافت و دستباف گونه هست و با در نظر گرفتن قیمت بالای ان نسبت به دیگر فرش ها به دلیل 1500 شانه و تراکم 4500 ان از فروش فوق العاده ای نیز برخوردار است علت ان هم زیبا ان است

نقشه طاووس به دلیل طراحی حرفه ای که بسیار بسیار شبیه فرش های فوق ریز بافت فرش تبریز میباشد توجه بسیاری از خریداران را بخود جلب کرده است

فرش طرح هلنا طوسی

انتخاب فرش فیلی در دکوراسیون

انتخاب فرش بر اساس دکوراسیون منزل

فرش طرح هلنا طوسی ازفرش های مدرن و زیبای فرش کوروش که با طراحی حرفه ای و خاص ان طرفداران نقشه های مدرن و جدید را بخود اختصاص داده است

فرش اوین 1200 شانه

نمای یک چهارم افشان اوین

فرش طرح افشان اوین، نقشه زیبا در فرش افشان که خود از فرش های پرفروش فرش کاشان میباشند

نقشه افشان اوین در دسته فرش های بدون گل وسط و افشان با طراحی مدرن خود در رنگ طوسی بسیار پرطرفدار میباشد و با هر دکوراسیونی مخصوصا فضا های کوچک مورد قبول است

فرش 1000 شانه برجسته طرح ترک

فرش ترکیه ای نقشه سلطنتی

نقشه گلبرجسته و زیبای ترک در رنگ طوسی بسیار مورد پسند و مورد قبول تیم طراحی کوروش قرار گرفته و انتخاب بسیار خوبی برای شما عزیزان میباشد

فرش 700 شانه شهیاد طوسی

فرش شهیاد رنگ سیلور

فرش نقشه شهیاد با گلی کشیده و بزرگ در رنگ طوسی و سیلور بسیار زیبا و قشنگ شده نقشه شهیاد در رنگ های مختلف تولید میشد و با مد شدن رنگ طوسی در این رنگ هم طراحی شد که بسیار نقشه زیبا و دلنشینی شده است

فرش کارینا

فرش گلبرجسته کارینا کرم

فرش مخصوص نو عروس فیلی

نقشه کارینا از نقشه جدید و بروز فرش کوروش که با رنگ جدید طوسی بسیار خوش رنگ و دلنشین شده است

اگر قصد خرید فرش طوسی دارید و میخواید همراه ان حس ارامش را به منزل القا کنید حتما از رنگ خاکستری روشن (رنگ سیلور و نقره ای ) استفاده کنید و اگر میخوایید از درخشش بیشتری برخوردار باشد باید از رنگ  پر رنگتر استفاده کنید برای بهتر نشان دادن رنگ طوسی در منزل شما استفاده از رنگ های پیرامون ان بسیار مهم و حیاتی است

برای اینکه استفاده از رنگ طوسی در طراحی داخلی حداکثر مزیت های خود را هنگام استفاده نشان دهد، باید برخی از قوانین را در مورد این رنگ رعایت کنید. این به شما کمک می کند تا یک فضای داخلی واقعاً راحت ایجاد کنید. برای استفاده از این رنگ به عنوان رنگ پایه و مبنا برای اتاق های کوچک، فقط رنگ های روشن آن را انتخاب کنید.

در دکوراسیون داخلی ساده حتما با رنگ های دیگر به صورت همزمان استفاده کنید؛ رنگی همانند بژ، هلویی یا استخوانی و شیری.

در اتاق های نشیمن حتما از رنگ سفید در سقف استفاده کنید و همیه رنگ ها رو خاکستری استفاده نکنید  سعی کنید دیوار های لبه دار و تاقچه ها رو کمی تیره تر درنظر بگیرید که حجم اتاق را بزرگتر نشان دهد از رنگ های گرم طیف خاکستری استفاده کنید. برای مثال، تناژهای از خاکستری که سبز آن بیشتر باشد خاکستری-سبز یا خاکستری زرد-سبز. تن های روشن و براق آن برای اتاق های نشیمن بزرگ مناسب هستند. مانند، توسی نقره ای، توسی فولادی.

رنگ طوسی در طراحی داخلی – مبلمان

هنگام خرید مبلمان، در نظر داشته باشید  که دقیقاً نباید رنگ آن با  فرش  همرنگ باشد. این مسئله را در نظر داشته باشید زیرا در غیر این صورت وسایل اهمیتشان را در کل محیط به سادگی از دست می دهند. اگر تفاوت رنگ در خرید کابینت، کاناپه، صندلی ها، قفسه و شلف ها در زمینه اصلی فضا ایجاد شود همه اجزا به تفکیک قابل مشاهده تر خواهند بود. البته این در صورتی است که رنگ این وسیله ها ملایم تر از فرش  باشد. اما یک استثناء برای اتاق های خیلی کوچک وجود دارد؛ در این شرایط مبلمان را حتما روشنتر از فرش ها انتخاب کنید

[/vc_column]

جدیدترین رنگ  فرش سال ۱۴۰۱

فرش باغ گل یکی از نقشه های هست که با رنگ جدید تولید شده با در نظر گرفتن رنگ بندی و پالت رنگی باغ گل میتوان جدیدترین رنگ فرش سال 1401 را با این تم رنگی در نظر بگیریم

چه رنگ فرشی از مد نمیفته

تنوع بالا رنگ فرش در میان فرش های ماشینی باعث سختی در انتخاب بین خریداران شده ،بهمین خاطر خیلی از خریداران به دنبال فرشی هستند که رنگش از مد نیوفته و فرشی رو خرید کنند که به مرور زمان قدیمی و از مد نیفته

با بررسی های به عمل امده 2تا رنگ در میان رنگ های فرش ماشینی که خیلی پرطرفدار هست را به شما عزیزان معرفی میکنیم که در زمان خرید اگر این دو رنگ را انتخاب کنید فرش شما همیشه مد و از مد نمیفته ، فرش کرمی و فرش سرمه ای همانطور که میدانید فرش کرم یکی از بهترین رنگ های فرش ماشینی هست فرش عروس همیشه فرش رنگ روشن و کرم  بوده و بیشترین فروش را در میان رنگ ها دارد و این باعث شده بسیاری از خریداران از این رنگ در خرید خود استفاده کنند .

فرش تیره برای کسانی که قصد خرید رنگ تیره  دارند که قدیمی نشود فرش سرمه ای بهترین رنگ هست و مدت زمان زیادی هست این رنگ برترین رنگ تیره را دارد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مرتبط

3 فکر در مورد “ امسال چه رنگ فرشی مده؟ رنگ فرش سال ۱۴۰۲

  1. مريم حسيني گفت:

    سلام و وقت شما بخير، به نظر شما كه در اين مقاله فرموده بودين رنگ طوسي رنگ سال هستش ، اگر ما مبل و يا پرده هاي پذيرايي رو به همين رنگ طوسي تهيه كنيم، رنگ آميزي منزل با توجه به اينكه داخل مقاله هم فرمودين اين رنگ خنثي هستش ، رنگ منزل بي حال نميشود؟
    پيشنهاد شما به عنوان نويسنده مقاله براي مكمل رنگ طوسي چه رنگي هستش؟
    به عنوان مثال رنگ مبل و يا حتي كاغذ ديواري بايد چه رنگي باشد كه جِلوه بهتري داشته باشد؟

    1. فرش کوروش گفت:

      شما باید از رنگ نارنجی و کرم هم استفاده کنید

  2. فرزانه محمدی گفت:

    فرش کلا رنگ روشن قشنگ میشه ولی رنگ های جدید الان خیلی متفاوت شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *