فرش کوروش, مقالات فرش

قبل از خرید فرش برای قیمت فرش تحقیق کنید

خرید فرش

قبل از خرید فرش برای قیمت فرش تحقیق کنید تا پیشمون نشید !

فرش از ملزومات اساسی در دکوراسیون و چیدمان خانه های ایرانی است. بدون شک در تمامی خانه های ایرانی چه روستایی و چه شهری حتما فرش دیده خواهد شد. به همین دلیل انتخاب فرش برای خانه ها یکی از سخت ترین خریدها است.

جدا از انتخاب نوع فرش، رنگ و مدل و طرح دلخواه که تمامی این ها پروسه های سخت و طولانی در خرید فرش است ، قیمت نیز یکی از مهمترین شاخصه ها برای خرید است.

خرید فرش قیمت خوب

جستجو قیمت فرش

بدیهی است که همه دوست دارند که بهترین جنس با بهترین کیفیت و زیبایی را با پایین ترین قیمت تهیه کنند . اما چگونه ؟

تنها راه حل این موضوع وقت گذاشتن و تحقیق درباره قیمت فرش است . فروشگاه های کوچک و بزرگ فراوانی در سراسر شهر  وجود دارند که تمامی آنها نیز ادعا دارند بهترینها را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهند .

انتخاب مدل و طرح فرش ماشینی کاملا بستگی به سلیقه و دکوراسیون منزل هر شخص دارد. پس بعد از انتخاب مدل فرش باید در مورد کیفیت فرش تحقیق کرد. در مورد کیفیت فرش ماشینی در مقالات گذشته به جنس نوع نخ ، شانه و تراکم فرش اشاره کرده ایم. حال بعد از اطمینان از اینکه چه میخواهیم نوبت پیدا کردن فرش با قیمت مناسب است.

توصیه مهم ما این است  قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید حتما از مراکز فروش متعددی استعلام قیمت کنید . هیچ گاه به تبلیغات و تضمین ها و یا بزرگی و معروف بودن یک فروشگاه اعتماد نکنید . خودتان با تحقیق و پرس و جو صحت ادعای این افراد را بررسی کنید.

این نکته را بدانید  که قبل از خرید شما  قدرت و این امکان را دارید که هر چه بخواهید را تهیه کنید اما بعد از خرید در صورت عدم رضایت از خریدتان به سختی می توانید ثابت کنید که فرش مورد نظرتان را گران خریده اید . که اگر هم بتوانید این کار را بکنید مجبور خواهید بود زمان بسیار زیادی را تلف کنید و بعد از این هم قطعا حس خوشایندی از خریدتان نخواهید داشت.

در حال حاضر با دسترسی به انواع شبکه های اجتماعی و همچنین سایت های مختلف فروشگاهی (bfarsh .com  ) به راحتی می توان از قیمت یک فرش اطلاع پیدا کرد . پس بهترین زمان برای تحقیق درباره قیمت یک فرش قبل از خرید است. ابتدا خرید نکنید بعد دنبال فاکتور بگردید !!!

فروشگاه فرش کاشان با فراهم کردن انواع راه های دسترسی برای مطلع شدن از قیمت فرش ها ، تمام تلاش خود را می کند که حس خرید خوب و لذت بخش را برای شما ایجاد کند .

راه های ارتباطی با این فروشگاه از طریق کانال تلگرامی کارخانه ، صفحه اینستاگرام فروشگاه ، سایت فروش کارخانه و نمایشگاه است . همچنین برای دوستانی که تمایل دارند که از نزدیک مدل ها را ببینند و خرید خود را نهایی کنند فروشگاه بزرگ فرش کوروش در شرق تهران آماده خدمت رسانی است . ساعات کاری فروشگاه همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 10 شب است . همچنین برای راحتی مراجعه کنندگان فروشگاه کوروش در روزهای جمعه و روزهای تعطیلی نیز باز است

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *