مقالات فرش

خرید مستقیم فرش از تولیدی

خرید مستقیم فرش از کارخانه.

خرید مستقیم فرش از تولیدی از طریق بهره گیری از خدمات فروش آنلاین امکان پذیر است. در شرایطی که فروشگاه ها، هزینه های زیادی را برای عرضه فرش تعیین می کند، خرید مستقیم از کارخانه می تواند یک راهکار اساسی برای پرداخت هزینه کمتر و خرید مقرون به صرفه فرش باشد. در این مقاله قصد داریم مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه را مورد بررسی قرار دهیم. جهت خرید و استعلام قیمت فرش کاشان ۱۲ متری کلیک کنید.

مزایای خرید مستقیم فرش از تولیدی

قیمت مقرون به صرفه

یکی از بزرگترین مزایای خرید فرش آنلاین هزینه آن است. سایت هایی فروش آنلاین، نه تنها قیمت مناسبی را در نظر می گیرند، بلکه تبلیغات منظمی را نیز انجام می دهند که می تواند شامل تخفیف ها و حمل و نقل رایگان باشد. بسیاری از خرده فروشان فرش های یکسانی را با قیمت های مختلف عرضه می کنند. این در حالی است که کارخانه قیمت یکسانی را برای همه انواع فرش های مشابه در نظر می گیرد. به این ترتیب خریدار مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نخواهد شد.

قدرت انتخاب

یکی دیگر از مزیت های مهم خرید مستقیم فرش از کارخانه، قدرت انتخاب گسترده ای است که در اختیار خریدار قرار می گیرد. از رنگ ها و الگوها گرفته تا اندازه های مختلف برای یک فرش خاص، چنین انتخابی را به فقط به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد.

قابلیت جستجوی طرح خاص

اگر چیز خاصی می خواهید، قابلیت جستجوی سیستم عامل های فرش آنلاین بهترین راهکار برای شماست. فروشگاه های فیزیکی معمولا به دلیل محدودیت فضا مجبور می شوند تنوع محدودی از فرش ها را عرضه کنند. چنانچه مشتری قصد خرید فرش با رنگ بندی و طرح خاصی را داشته باشد، کمتر احتمال دارد به واسطه فروشگاه های فیزیکی به هدف خود دست یابد. از این رو مراجعه به وب سایت های کارخانه تولید کننده فرش که طرح های متنوعی را نمایش می دهد می تواند بسیار کمک کننده باشد.

پیدا کردن فرش مورد علاقه شما در مغازه های کوچک بسیار مشکل است.

یک فروشگاه خرده فروشی ممکن است فرش در اندازه های مختلف داشته باشد اما نه در هر اندازه ای. گاهی اوقات نیز شما وقتی به آنجا سر میزنید که فرش های یا ابعاد مورد نظر تان به فروش رسیده اند و در انبار موجود نمی باشند. هنگام خرید آنلاین، اگر الگوی خاصی را پسندیده باشید به احتمال زیاد می توانید هر اندازه ای که برای فضای خود نیاز دارید، خریداری نمایید.

تحویل درب منزل

یکی دیگر از بهترین مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه این است که فرش خریداری شده درب منزل به شما تحویل داده می شود. فرد تحویل دهنده حتی اغلب اوقات فرش را به داخل خانه شما حمل می کند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه همیشه یک فرآیند بی عیب و نقص نیست.

صرف نظر از اینکه تصاویر آنلاین چقدر خوب و با کیفیت هستند یا اینکه در بخش نظرات چقدر از فرش مورد نظر تعریف کرده باشند، همیشه این احتمال وجود دارد که شما پس از خرید آنلاین و تحویل فرش درب منزل از چیزی که خریداری کرده اید ناراضی شوید. به عبارت دیگر رنگ ها از روی تصویر رایانه بسیار واضح تر و شفاف تر از رنگ واقعی دیده می شوند. بنابراین با مشاهده فرش فیزیکی ممکن است نسبت به تفاوت وضوح رنگ ها دچار تردید شوید. همچنین علی رغم تشخیص رنگ ها، تشخیص بافت، مقیاس الگو، ارتفاع شمع، دوام و روکش فرش تنها بر اساس توضیحات و تصاویر غیرممکن است. سلیقه و نظر افراد با همدیگر کاملا متفاوت است. با وجود اینکه مشتری دیگری ممکن است از همین فرش راضی باشد این احتمال میرود که شما آن را نپسندید. جنس الیاف و ارتفاع آن تنها از طریق مشاهده ملموس قابل تشخیص است. به همین دلیل خرید آنلاین فرش می تواند با وجود تمام مزایایی که دارد برای خریدار مناسب نباشد. صرف نظر از اینکه بررسی ها چقدر دقیق هستند، قضاوت در مورد کیفیت فرش از طریق توضیحات آنلاین بسیار دشوار است. در حقیقت، هر کس تعریف متفاوتی از کیفیت بالا و دوام فرش دارد.

نتیجه گیری

هر پدیده جدید و تازه در عرصه فناوری ترکیبی از مزایا و معایب را به همراه دارد. ارائه خدمات فروش آنلاین و بی واسطه توسط کارخانه های تولید کننده فرش نیز مانند هر سایت فروشگاهی آنلاین دیگر، می تواند بسیار مفید باشد و هم اینکه محدودیت هایی را ایجاد کند. به هر حال تصمیم گیرنده نهایی، خریدار است و می بایست با دقت نظر بیشتری در این زمینه اقدام نماید. برای خرید فرش کاشان لطفا کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *