فرش کوروش

در خرید فرش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در خرید فرش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

چه فرشی برای منزل ما بهتر هست؟

خرید فرش کاشان

این متن توسط مشاور کارخانه فرش کاشان تهیه شده است

با توجه به انبوه  طرح ها و کیفیت های فرش ماشینی که هر ساله توسط کارخانه های  کوچک و بزرگ روانه‌ی بازار فرش می‌شوند، بازار خرید فرش هم نسبت به سالهای قبل از وضعیت بهتری برخوردار هست .

این اتفاق با نزدیک شدن به شب عید ، آغاز سال جدید و  ورود نقشه های جدید فرش و تغییر دکوراسیون منزل بیشتر و داغتر میشود

برای خرید فرش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برای خرید فرش 4 گزینه برای انتخاب داریم

فرش 500 شانه

فرش 700 شانه

فرش 1000 شانه

فرش 1200 شانه

با توجه به نیاز شما ، مکان مورد نیاز و قیمت فرش  میتوان انتخاب خود را کامل کرد

فرش های 500 شانه در ردیف فرش های ضعیف کارخانه فرش کاشان  و فرش نگین مشهد لحاظ میشوند معمولا برای مکان های کم رفت امد و یا به درخواست خریدار به دلیل پایین بودن مبلغ فرش خریداری میشوند.

فرش های 700 شانه اصلی ، 1000 شانه و 1200 شانه  از لحاظ عمری واستقامت در درجه مطلوب و خوبی قرار دارند تفاوت این 3 مورد فقط در ریزبافتی و نقشه فرش خلاصه میشود (البته فرش های شانه بالا تر نرم تر هستند) که با توجه به درخواست مشتری و مبلغ ان خریداری میشود.

خیلی اسیر اعداد و ارقام اعلامی از سوی فروشندگان فرش  نشوید. اینکه مثلا صرفا یک فرش  دارای  تراکم 3600 و شانه 1200 باشد کافی نیست مواد و نخ استفاده شده در فرش شرط کیفیت محصول میباشد.حتما فرشی را خریداری کنید که 100% اکرولیک هیت ست شده باشد .  ممکن است فرشی دیگری با مشخصات عددی ضعیف‌تری عملکردی به مراتب بهتر داشته باشد چون از نخ 100% اکرولیک استفاده شده است.

فرش های  را خریداری کنید که کارخانه ان را ضمانت کرده است.

اگر فردی هستید که زیاد فرش خود را تعویض میکنید و اهل تنوع هستید، حواستان باشد موقع خرید فرش، مدل‌هایی را انتخاب کنید که به اصطلاح روی بورس باشند و بتوانید سریع‌تر آنها را بفروشید.

نیازها و خواسته‌های خود را کاملا بررسی کرده و سپس اقدام به خرید فرش جدید کنید. حتما قبل از سفارش فرش محیط منزل را در نظر بگیرید و نسبت به فضای  اندازه گیری شده فرش مورد نظر خود را سفارش دهید .همیشه  فضای منزل خود را کامل فرش نکنید

ابتدا به سراغ فرش های 700 شانه بروید در صورت انتخاب نکردن به شانه های بالاتر مراجعه کنید .

انتخاب فرش های 700 شانه به دلیل کم بودن هزینه برای مشتری به صرفه تر هست(در صورت انتخاب طرح )

در صورتی که قصد خرید فرش دارید قبل از خرید به سایت فرش کوروش مراجعه کنید تا با مدل های جدید اشنای کافی داشته باشید که در صورت خرید حضوری با دید بازتری فرش های کارخانه را تماشا کنید .

برای مشتریانی که امکان خرید حضوری در نمایشگاه کارخانه در شهر تهران را ندارن از طریق تلگرام و سایت کارخانه امکان سفارش و مشاوره فراهم هست کافیست با شماره 02177320031 -یا تلگرام 09101556168  تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

فرش کوروش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 فکر در مورد “ در خرید فرش چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

  1. دانلود آهنگ و متن آهنگ گفت:

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *