فرش کوروش

شرایط انتخاب فرش ماشینی

شرایط انتخاب فرش ماشینی

 

همانطور که میدانید  نقش فرش ماشینی در طراحی و دکوراسیون خانه های ایرانی بسیار پر رنگ و غیر قابل انکار می باشد و تمام خانه های ایرانی از فرش ماشینی برای بهتر و زیبا تر شدن دکور منزل خود استفاده می کنند. برای خرید فرش باید به چند نکته توجه کرد ، از جمله قیمت ، ابعاد ، تعداد شانه ، رنج سنی و کیفیت فرش که فرش قرار است استفاده شود و…

در ادامه نویسنده سعی دارد تا انتخاب فرش برای سنین مختلف را بررسی کند.

 

 

  • فرش ماشینی برای سنین پایین

توصیه می شود برای خرید فرش ماشینی برای اتاق خرد سال و یا کودک بسیار دقت شود زیرا به دلیل فعالیت های زیادی که این افراد دارند باید فرشی انتخاب شود که از الیاف نرم تری بافت شده باشد و همچنین طرحی که برای این نوع افراد انتخاب می شود به دلیل پایین بودن سن آنها باید بسیار ملایم باشد تا با روحیه این افراد سازگار باشد.

فرش فانتزی یکی از پیشنهاد های کارخانه فرش کاشان می باشد که بسیار مناسب برای اتاق کودک می باشد ،زیرا این نوع فرش ها در طراحی بسیار مناسب برای این گروه سنی می باشد .

اکثرا طرح هایی را کار می کنند که درای شخصیت های کارتونی می باشد. درست مانند قصه شاهزاده خانم و یا سایر شخصیت‎های کارتونی مورد علاقه کودکان که به تناسب سن و جنسیت آن ها متفاوت است.

کاشان مهد فرش  بزرگترین کارخانه های فرش ماشینی در شهر کاشان قرار دارد.

 

  • فرش ماشینی برای سنین جوانی

با توجه به رنج سنی افراد جوان و نوجوان ، باید به این نکته توجه کرد که به دلیل اینکه این افراد در اوج شکل گیری شخصیت هستند در انتخاب طرح فرش بسیار باید توجه کرد.

معمولا افرادی که نوجوان و جوان هستند از هیجانات کاذب سالهای قبل رهایی یافته اند و بیشتر به دنبال فرش هایی هستند که درای طرح های خلوت باشند ،

هرچند که انتخاب طرح فرش امری کاملا سلیقه ای می باشد و در همین راستا کارخانه فرش ماشینی کاشان تمام تلاش خود را می کند تا برای انواع سنین و انواع سلیقه ها طرح های فرش خود را به روز رسانی کند.

 

کارخانه فرش کاشان تولید عمده فرش ماشینی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند از این طریق به ثبات قیمت فرش کمک کند. زیرا همانطور که می دانید به دلیل نوسانات قیمت ارز در چند روز اخیر افزایش قیمت فرش هفتصد شانه و هزار شانه در بازار وجود داشته است.

در انتها باید به این نکته اشاره کرد که اساسا خرید فرش برای سنین کودک و خرد سال از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا خود این افراد توانایی انتخاب و تصمیم گیری ندارند و انتخاب فرش مناسب برای اتاق کودک در شکل گیری شخصیت ابتدایی او بسیار حائز اهمیت است. پیشنهاد می شود برای انتخاب بهتر از فروشگاه فرش کاشان دیدن بفرمایید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *