فرش کوروش

شناخت بهتر فرش یا فروشگاه فرش قبل از خرید

شناخت بهتر فرش یا فروشگاه فرش قبل از خرید

برای خرید مناسب فرش در این شرایط کنونی باید به یک نکته مهم اشاره کرد، شناخت بهتر فرش یا فروشگاه قبل از خرید فرش از مهمترین کارهایی می باشد که قبل از خرید باید به آن توجه کرد.

 

کیفیت فرش کارخانه کاشان

توجه به کیفیت فرش ها امری ضروری میباشد که برندهای متفاوت و کارخانه های تولیدی متعدی در زمینه فرش ایجادشده است که برای جلب توجه مشتری چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ طراحی و جنس باهم در رقابت هستند و این رقابت باعث میشود مشتری هم از لحاظ قیمت و هم لحاظ کیفیت فرش، به نیاز خود برسد ولی در این رقابت گزینه فروش فرش و مکان خرید فرش بسیار مهم است.

بله فروشگاه فرش ….شما برای خرید فرش به چه فروشگاهی اعتماد دارید بسیاری از مشتریان برای خرید بهتر و یا قیمت مناسب تر اقدام به خرید اینترنتی میکنند.در دنیای الکترونیک که بسیاری از کارخانجات و فروشگاه های فرش اقدام به تهیه سایت فروشگاهی کرده اند در کنار انها فروشگاه های دیده شده است که نه تنها از فروشندگان فرش نیستند بلکه از کارگران کارخانه های فرش میباشند.

بعضی از افراد اقدام به تهیه سایت فروشگاهی فرش و یا کارخانه فرش کرده اند که به دلیل نداشتن توان رقابتی دست به حیله و نیرنگ های در جهت معرفی فرش میزنند.

بسیاری از این سایت های فروشگاه فرش به دلیل تاریخچه و اعتبار شهر کاشان در پایتخت فرش ایران یعنی کاشان قرار گرفته اند که با قرار دادن عکس فرش ها اقدام به فروش فرش میکنند.

در دید اول کار قشنگ وخوبی است ولی در متن قضیه برای جبران پشتبانه مالی اقدام به فروش فرش های بی نام ونشان به اسم برند های مطرح فرش ماشینی ایران، فرش های مشهد-فرش پاتریسرش ساوینفرش قیطران ویا حتی برند فرش کاشان میکنند.در بسیاری از این سایت ها که خود را فروشگاه فرش کاشان ویا کارخانه فرش کاشان معرفی میکنند فرش های ایراد دار را بجای فرش درجه یک بفروش میرسانند و از این خرید های اینترنتی به دلیل دوری راه سوء استفاده میکنند.

بازار فرش تهران برای شما عزیزان که برای خرید فرش اقدام به تحقیق کرده ای راهنمایی های را هرچند کم اما مهم و مورد نیاز بازگو میکند

گزینه اول برای خرید فرش خرید از مکان های است که جواز تولید-جواز کسب داشته باشد

دوم: خرید برند از فروشگاه (چه اینترنتی و چه حضوری) که نماینده کارخانه باشند

سوم:داشتن ادرسی و تلفن ثابت که بسیاری از این فروشگاه های فرش که خود را حتی کارخانه دار معرفی میکنند هیچ ادرسی از خود ندارد .ادرس ها همه صوری بوده –و خط تلفن فقط یک موبایل میباشد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *