مقالات فرش

معرفی پرفروش ترین و جدیدترین فرش عروس – انواع مدل فرش جدید عروس

فرش عروس جدیدترین فرش کاشان

فرش جهیزیه عروس یکی از لوازم اصلی و مهم در جهیزیه نو عروسان می باشد. خرید فرش برای اتاق پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و… در منزل نیاز به دقت و صرف زمان زیادی دارد. چون بهتر است رنگ و طرح فرش با دیگر لوازم و اکسسوری های موجود در خانه هماهنگی داشته باشد. بعد از توجه به رنگ، باید به سبک و سلیقه عروس و داماد نیز توجه شود. می توانید برای جهیزیه عروس از بین انواع فرش ماشینی، دستبافت و … بهترین را خریداری نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم جدیدترین فرش های کاشان مناسب برای جهیزیه عروس را به شما معرفی کنیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

معمولا فرش‌های عروس در زمینه روشن با ترکیب رنگ طلایی تولید می‌شوند و از پرطرفدارترین طرح‌ها برای فروش عروس فرش‌های طلاکوب و فرش زمینه کرم طلایی هستند. البته انواع فرش عروس با مدل‌های گل برجسته و ساده نیز در بازار به فروش می‌رسند. البته در مدل‌های جدیدترین فرش‌عروس، رنگ‌های خاصی مانند مشکی و آبی‌تیره دیده می‌شوند. 

از‌همین‌رو مدل فرش جدید عروس بسیار متنوع است و مخاطبان گزینه‌های بسیاری برای خرید فرش عروس دارند. برای خرید فرش عروس، حتما باید ابعاد محیط را در نظر بگیرید تا متراژ فرش با خانه هماهنگی داشته باشد. ناگفته نماند هرچه متراژ فرش بیشتر شود، قیمت فرش عروس نیز افزایش خواهد یافت. برای مثال قیمت فرش کاشان 9 متری نسبت به مدل‌های 12 متری کمتر است.  

معرفی انواع فرش عروس

انواع فرش عروس در مدل‌های اسپرت، کلاسیک و سنتی تولید می‌شوند. مدل‌‌های اسپرت بسیار ساده و مینیمال هستند. انواع فرش جدید عروس در مدل‌های اسپرت، حاشیه‌های پر جزئیاتی دارند و با رنگ‌های خنثی تولید می‌شوند. فرش‌ خانه عروس در مدل کلاسیک نیز شبیه به مدل‌های اسپرت است، با این تفاوت‌ که در وسط فرش نقش‌های خاصی دیده می‌شود. 

در مدل‌های سنتی نیز جزئیات بسیاری در بخش حاشیه‌ها و گل وسط فرش به چشم می‌خورد. همین ویژگی باعث شده تا قیمت فرش 1000 شانه سنتی نسبت به مدل‌های اسپرت بیشتر باشد؛ زیرا طرح آ‌ن‌ها غنی‌تر است. 

آشنایی با طرح‌های فرش عروس

فرش کاشان با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان و تفاوت سلیقه‌ها، انواع فرش عروس را در پالت رنگی متنوعی طراحی و تولید کرده است. انواع مدل‌های فرش کاشان و جدیدترین فرش عروس به شرح زیر است:

  • گیلدا
  • بهار
  • صاحبقرن
  • مهریز
  • محیا
  • سونیا
  • افشان
  • هالیدی

توجه داشته باشید که طرح فرش حتما باید نسبت به دکوراسیون انتخاب شود. برای مثال فرش سیلور بهترین پیشنهاد برای دکوراسیون‌های طوسی و مینیمال است. 

بررسی رنگ‌های استفاده شده برای فرش عروس

برای طراحی و تولید فرش‌های عروس، معمولا از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود. اما فرش کاشان تفاوت سلیقه‌ها را در نظر گرفته است و انواع فرش عروس را با رنگ‌های تیره سرمه‌ای مانند فرش سرمه‌ای جدید کاشان، طوسی و حتی مشکی نیز طراحی و تولید کرده است.

اگر قصد خرید فرش اتاق خواب عروس را دارید، توصیه می‌کنیم برای اتاق خواب از رنگ‌های روشن و برای پذیرایی از فرش‌های مدرن استفاده کنید. 

بررسی نکات مهم درباره تراکم فرش عروس

یکی از نکات قابل توجه برای خرید فرش عروس، در نظر گرفتن تراکم فرش است. فرش‌‌های عروس در مدل‌های کلاسیک و سنتی، طرح‌های پر جزئیاتی دارند. از‌همین‌رو هرچه تراکم فرش بالاتر باشد، درخشش آن بیشتر می‌شود و جزئیات به‌راحتی قابل مشاهده خواهند بود. 

البته فرش 700 شانه عروس در طرح‌های ساده نیز بسیار زیبا هستند و مزیت آن‌ها وزن سبک‌تر است. همین ویژگی باعث شده تا جابه‌جایی فرش و شستشو‌ی‌ آن راحت‌تر باشد. 

معرفی الیاف استفاده شده در فرش عروس

انواع فرش عروس کاشان با الیاف 100 اکریلیک تولید می‌شوند که بهترین نوع الیاف برای بافت فرش ماشینی است. این الیاف پرزهای بلندی دارند و بسیار نرم هستند. علاوه‌بر این، مقاومت بالایی در برابر پاخوردگی دارند و فرش‌هایی با الیاف 100 اکریلیک، حداقل 10 سال عمر مفید دارند. 

علاوه‌بر فرش عروس، کلیه فرش‌های مجموعه فرش کاشان از جمله فرش خشتی جدید و فرش ماشینی طرح هریس نیز با همین الیاف تولید می‌شوند. 

خرید فرش عروس در متراژ سفارشی از فرش کوروش

برای خرید فرش عروس، فقط کافی است سفارش خود را در همین صفحه ثبت کنید. البته فرش کوروش در تهرانسر نیز شعبه حضوری دارد و شما می‌توانید برای خرید فرش عروس به این شعبه نیز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که قیمت فرش عروس نسبت به متراژ، شانه و طرح فرش متفاوت خواهد بود. 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مرتبط

9 فکر در مورد “ معرفی پرفروش ترین و جدیدترین فرش عروس – انواع مدل فرش جدید عروس

  1. فاطیما خانم گفت:

    فرش جهیزیه عروس تنوع بالای دارد نمیتوان گفت این رنگ مخصوص عروس هست ولی بیشتر انتخاب های فرش عروس رنگ کرم و روشن میباشد

  2. فرهادی گفت:

    فرش پذیرایی عروسیم رو از سایت فرش کوروش کاشان خرید کردم خیلی راضی هستم دستتون درد نکنه خیلی عالی بود فقط یک سوال اگر من ۲سال دیگه خونم رو عوض کنم لنگه همون رو میتونم ۹متری بخرم که یک دست بشه فرش های عروسیم خراب نشه

    1. مرادی گفت:

      چرا همه میگن فرش عروس کسی نمیگه فرش داماد بنده خدا مردا تو همه چی مظلوم واقع میشن بعد میگن حقوق زنها رعایت نمیشه

  3. فریبا دوستی گفت:

    فرش عروسیم رو از شما خرید کردم اون زمان جدیدترین فرش عروس بود حتی میشه گفت زیباترین فرش هم بود .الان ۴سال از ازدواجمون میگزره هنوزم دوستش دارم بنظرم بهترین فرش عروس همین طرح هست تو فرشهاتون دیگه نبود تا لایک کنم .
    ممنون از راهنمایتون

    1. نکیسا بهرامی گفت:

      قیمت فرش عروس از چه قیمتی شروع میشه ؟
      شما تخفیف ویژه به عروس داماد ها هم پرداخت میکنید ما هرجا میگیم عروس و داماد هستیم یه تخفیف بهمون میدن شما هم لطفا این تخفیف رو لحاظ کنید بتونیم فرش خوب و با کیفیت بخریم

      1. فرش کوروش گفت:

        قیمت فرش عروس از 2700 تومن شروع میشود
        بله تخفیف برای عروس داماد داریم

      2. Zizi گفت:

        ههههههههههه ترفند خوبیه

  4. خانم دیداری گفت:

    قیمت جدیدترین فرش عروس رو میشه بفرمایید ؟
    فرش عروس باید همیشه جدید ترین باشه ؟
    میشه راهنمایی کنید

    1. فرش کوروش گفت:

      معمولا فرش عروس رو فرش های جدید میبرند ولی حتما نباید فرش جدید باشد شاید شما از یه نقشه ای خوشتون بیاد که جدید نباشه و ترجیحا قدیمی خرید نکنید
      بابت طرح جدید که برای عروس مناسب باشه نقشه زیبا و پفروش اوین -فرش طرح نیلوفر -فرش افشان نقشه های پرفروش و جدیدی هست که برای عروس مناسب هست و جز فرش های جدید کاشان میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *