فرش کوروش, مقالات فرش

 فرش فانتزی اتاق خواب

 فرش فانتزی اتاق خواب - وبسایت فرش کاشان

اتخاذ فرش اتاق خواب یکی از حائز اهمیت ترین نکات در دکوراسیون اتاق خواب میباشد. شما میبایست در انتخاب فرش اتاق خواب از چند اشتباه دوری نمایید. ما میتوانیم این اشتباهات را در موارد زیر خلاصه نماییم؛

انتخاب نمودن فرشی که بسیار کوچک میباشد؛

در صورتی که، فرش انتخابی از سوی شما بسیار کوچک باشد، موجب خواهد شد اتاق خواب شما نیز بسیار کوچک تر از آنچه که میباشد، نمایان شود.

استفاده نمودن از چند قالیچه کوچک در اتاق خواب؛

با این امر نه تنها فضای اتاق خواب شما زیباتر جلوه میکند. بلکه شما خواهید توانست به آسانی هر یک را جا به جا نموده و به نیز شست و شو دهید. بنابراین بهتر است با استفاده از قالیچه های کوچک در کناره های اتاق خواب جلوه خاصی به آن عرضه دارید.

کناره های دیوار را خالی نگذارید؛

با اکتفاء به این موضوع اتاق خواب خود را بزرگ تر نشان خواهید داد. بنابراین بهتر است به هنگام انتخاب فرش برای اتاق خواب خود، در ابعاد مناسب آن را اتخاذ نمایید.

مایل هستید فرش ارزان قیمت تهیه کنید!

در صورتی که شما به دنبال یک فرش ارزان قیمت و به صرفه میباشید به شدّت در اشتباه هستید. در صورتی که فرش از جنس خوبی برخوردار نباشد و ارزان قیمت باشد پس از گذشت مدّتی هم مانند یک گلیم به نظر خواهد رسید. پس از دوری نمودن از اشتباهات نام برده شده، میرسیم به انتخاب فرش برای اتاق خواب. فرش اتاق خواب باید به گونه ای انتخاب شود که نه دارای پرز زیاد باشد و نه بسیار کم هم مانند موکت. علاوه بر آن، نباید پرزهای فرش به آسانی از روی آن بلند شود، چرا که ممکن است منجر به ایجاد حساسیت های تنفسی در شما گردد.

فرش اتاق خواب میتواند تنها جلوی تخت شما را پر نموده و کوچک باشد و نیز میتواند تمام اتاق خواب را پوشش دهد. کلّیه ی موارد نام برده شده به سلیقه ی خود شما بستگی خواهد داشت.

از جمله فرش هایی که این روزها برای اتاق خواب از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، فرش های فانتزی میباشد که دارای طرح ها و مدل های متنوعی هستند. ما تمایل داریم شما را با چهار مدل از فرش فانتزی اتاق خواب آشنا نماییم.

 فرش فانتزی اتاق خواب - وبسایت فرش کاشان

 فرش فانتزی اتاق خواب چند رنگ؛

این گونه از فرش فانتزی بیشتر برای کسانی مناسب میباشد که  به دنبال داشتن رنگ های گوناگون در دکوراسیون اتاق خواب خود میباشند. توجه داشته باشید فرشی را اتخاذ نمایید که رنگ های استفاده شده در فرش به طور حتم در دکوراسیون اتاق خواب اعم از آن که؛ دیوار باشد یا روتختی، کمد، تخت خواب و… وجود داشته باشد.

فرش فانتزی اتاق خواب دو رنگ؛

چنانچه شما نیز مایل هستید، رنگ به اتاق خواب خود بدهید، از سویی از رنگ های زیاد و شلوغ فراری میباشید، پیشنهاد ما به شما فرش فانتزی اتاق خواب دو رنگ خواهد بود. نکته حائز اهمیت در اتخاذ این فرش هم بهره گیری از رنگ های استفاده شده فرش ضمن دکوراسیون داخلی اتاق خواب میباشد.

 فرش فانتزی اتاق خواب راه راه؛

از جمله طرح های پر طرفدار و فانتزی برای اتاق خواب شما، فرش فانتزی راه راه میباشد. بیشتر این قبیل فرش ها در رنگ های سفید و مشکی روانه بازار فروش میشود. راه راه های تعبیه شده در بطن فرش ها میتواند به گونه ی؛ صاف، مؤرب، حتی به صورت پلنگی نیز باشد.

 فرش فانتزی اتاق خواب با طرح های خاص؛

برخی از افراد امکان دارد به دنبال انتخاب دکوراسیون های خاص و جذاب باشند. ما به شما فرش های فانتزی با طرح های خاص را پیشنهاد مینماییم. این قبیل از فرش ها با طرح هایی چون؛ گل، پروانه، قلب، و… روانه بازار میشود. ما میتوانیم این گونه بگوییم که بیشتر عروس خانم های عزیز برای تهیه جهیزیه خود از آنها خریداری میکنند. البته این بدان معنا نیست که بانوان خانه دار دیگر به سراغ خرید آن رهسپار نشوند.

 فرش فانتزی اتاق خواب - وبسایت فرش کاشان

در پایان؛

دوستان عزیز، ما در این متن از خود به بیان برخی از طرح های فرش فانتزی و تهیه ی آن از سوی شما برای اتاق خواب خود اشاره نمودیم. امیدوار هستیم با اکتفاء به مطالب فوق بتوانید نیازهای خود را در این زمینه برطرف نموده و به پاسخ سؤالات خود دست یابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرش سجاده ای کاشان روی لینک کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۶ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *