مقالات فرش

فرش 20 متری | قیمت و خرید فرش ماشینی ۲۰ متری

فرش 20 متری | قیمت و خرید فرش ماشینی ۲۰ متری

اگر به دنبال خرید فرش ۲۰ متری کاشان در تعداد شانه مورد دلخواه برای منزل خود هستید ، باید به شما مژده دهیم که سایت درستی را انتخاب نموده اید. این سایت متعلق به کارخانه فرش کاشان تولید کننده فرش ماشینی با اندازه غیر استاندارد می باشد. فرش های تولید و عرضه شده کارخانه فرش کاشان با قیمت های بسیار ارزان تر از بازار و با نرخ کارخانه می باشد. شما خریداران محترم می توانید با خرید فرش در جشنواره عید نوروز ، تا پایان اسفند، از تخفیف های ویژه نیز برخوردار شوید.

فرش های تولید کارخانه فرش کاشان در ابعاد و طرح و رنگ های مختلف در بازار عرضه می شوند. تنوع زیاد محصولات کارخانه این آسایش را به مشتری می دهد تا با خیال راحت فرش مورد نظر خود را با سلیقه خود برای خانه خریداری نماید.

سفارش فرش ۲۰ متری

برای سفارش و خرید فرش ماشینی ۲۰ متری باید به چند نکته توجه نمایید:

ابتدا باید تعداد شانه های فرش را انتخاب نمایید و در انتها طرح و رنگ بندی فرش مورد سلیقه خود را می توانید انتخاب کنید. با کامل کردن این اطلاعات، فرش ۲۰ متری مورد نظرتان، فقط برای شما بافته می شود.

نکته: یک مورد ویژه که باید به آن توجه نمایید، این است که فرش های ۲۰ متری می تواند در ابعاد مختلفی تولید شود. برای مثال یک فرش 20 متری می تواند در ابعاد ۵ در ۴ و یا به ابعاد مورد درخواست مشتری، طبق سفارش ثبت شده، بافته شود.

تنها موضوعی که در مورد فرش بیست متری انحصاری بوده و با فرش های استاندارد دیگر متفاوت است. نیازمندی این ابعاد فرش به طراحی مخصوص به خود برای بافت می باشد، به زبان ساده تر می توانیم بگوییم که، فرش ۲۰ متری چون در ابعاد استاندارد و معمول موجود در بازار نیست و طرحی عمومی برای آن موجود نمی باشد، بنابراین اگر برای فرش ۲۰ متری درخواستی ثبت شود، باید برای همان فرش طراحی انجام گیرد که این کار نیاز به پرداخت هزینه اضافی خواهد بود.

فرش 20 متری | قیمت و خرید فرش ماشینی ۲۰ متری

فرش ماشینی کاشان 20 متری

هزینه طراحی یک فرش در ابعاد سفارشی برای هر متر حدود 45 الی 70 هزار تومان است. بنابراین در صورت درخواست فرش ماشینی ۲۰ متری کاشان را دارید، هزینه طراحی آن ۹۰۰ هزار تومان محاسبه می شود و بابت توسط شخص  پرداخت شود.

از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت فرش های ماشینی سفارشی، می توان تعداد شانه های فرش را ذکر نمود. هر چه تعداد شانه های هر فرش بیشتر باشد بافت آن نیز ریز تر می شود و تراکم بالایی خواهد داشت. پس در صورت تمایل به خرید فرش ۲۰ متری کاشان را دارید، می توانید آن را در مدل های فرش ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه خریداری نمایید.

طبق توضیحاتی که تا اینجا گفتیم، حتما می دانید که قیمت گذاری برای این نوع فرش در تعداد شانه های مختلف، می تواند متفاوت باشد. در ادامه لیست قیمت فرش بیست متری را ذکر خواهیم کرد تا خریداران عزیز با توجه به بودجه خود بهترین فرش را برای منزل خود خریداری نمایند.

انواع فرش 20 متری

در ادامه این مطلب ویژگی های فرش ماشینی 20 متری را برای شما ذکر خواهیم کرد. خواندن ادامه مطلب به شما در انتخاب بهتر فرش کمک زیادی خواهد نمود.

۱- فرش کاشان ۷۰۰ شانه در ابعاد ۲۰ متری

تا اینجا گفتیم که هر چه تعداد شانه های فرش بیشتر باشد قیمت فرش نیز افزایش پیدا می کند. پس اگر مایل به خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستید. ما فرش ۷۰۰ شانه را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توان فرش ۲۰ متری به صورت ۷۰۰ شانه را با هر طرحی از فروشگاه فرش کاشان کوروش خریداری نمایید.

۲- فرش کاشان ۱۰۰۰ شانه در ابعاد ۲۰ متری

اگر خواهان فرش ریز بافت هستید، بهتری است از فرش هایی با تراکم و شانه بالاتر را انتخاب و خریداری کنید. فرش های کاشان ۱۰۰۰ شانه کوروش در تعداد رنگ های مختلف، به صورت ۸ رنگ، ۱۰ رنگ و ۱۴ رنگ، عرضه می شود. فرش های ۲۰ متری ۱۰۰۰ شانه دارای طرح های زیبا و دلپذیری هستند و قیمت مناسبی دارند و با توجه به فرش هایی با شانه های بالاتر اقتصادی تر می باشند.

۳- فرش کاشان ۱۲۰۰ شانه در ابعاد ۲۰ متری

فرشی با ۱۲۰۰ شانه دارای تراکم و شانه بیشتری نسبت به دیگر نوع های فرش ماشینی است. فرش ۱۲۰۰ شانه ۲۰ متری از کیفیت و تراکم بالایی نسبت به فرش ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه برخوردار است، به همین دلیل طرح های های آن ریزبافت است. فرش های کاشان ۱۲۰۰ شانه بیست متری به دلیل ریز بافت بودن، نقش و نگار زیباتری دارد و به محیط خانه جلوه ای خاص می بخشد.

البته باید اشاره کنیم که از نظر قیمت نیز این نوع فرش قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر مدل ها دارد. همین قیمت بالا ممکن است باعث انصراف خریدار شود، پس اگر تمایل به خرید فرش منصفانه ای دارید ما فرش های ۷۰۰ شانه را پیشنهاد می دهیم. در صورتی که فردی ریزنقش بودن فرش ماشینی برایش اولویت است و دوست دارد فرش مورد نظر خود را از نظر زیبایی انتخاب نماید، فرش های ۱۲۰۰ شانه گزینه مناسب تری برای این افراد می باشند.

فرش 20 متری | قیمت و خرید فرش ماشینی ۲۰ متری

فرش کاشان ۲۰ متری

قیمت فرش 20 متری کاشان با هزینه طراحی

در بخش قبل تر درباره هزینه طراحی فرش 20 متری صحبت کردیم و اعلام کردیم که با توجه به دلایل ذکر شده، این هزینه حدود ۹۰۰ هزار تومان محاسبه می شود. در این قسمت تصیمی داریم لیستی از قیمت فرش ۲۰ متری در شانه های مختلف را برای شما بازگو کنیم. تا شما با توجه به قیمت فرش، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در سریع ترین زمان ممکن فرش مورد دلخواه خود را دریافت نمایید.

محصولات کارخانه فرش کاشان تنوع زیادی در تولید انواع فرش با طرح و رنگ های متنوع و با جدید ترین نقشه های طراحان برجسته دارد. قیمت تمامی فرش ها با نرخ کارخانه می باشد و ارزان تر از بازار به خریداران ارائه می شود.

لیست قیمت ذکر شده در مطلب پایین برای فرش ماشینی ۲۰ متری به صورت ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه به علاوه هزینه طراحی این فرش می باشد. در صورت نیاز می توانید قیمت های ذکر شده را مطالعه نمایید:

نتیجه گیری :

فرش ماشینی کارخانه کاشان در تعداد شانه های مختلف تولید می شود. هر چه تعداد شانه ها در فرش افزایش یابد، قیمت فرش نیز گران تر می شود. بالا بودن قیمت فرش در شانه های بالاتر به این دلیل است که، فرش با شانه بالاتر بافت ریز تری داشته و طرح آن زیباتر به چشم بیننده می آید. قیمت محصولات سفارشی بافت به دلیل اضافه شدن هزینه طراحی کمی گران تر می شود، هزینه طراحی برای یک فرش ۲۰ متری در حدود ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

طرح و نقش فرش ماشینی در شانه های مختلف، به صورت گوناگون موجود است، در صورتی که مایل هستید طرح خود را برای بافت فرش ارسال نمایید، ابتدا باید تعداد شانه فرش را مشخص نموده و سپس براساس تعداد شانه های طرح مورد نظر طرح را انتخاب نمایید.

فرش 20 متری | قیمت و خرید فرش ماشینی ۲۰ متری

سفارش فرش ۲۰ متری

نحوه ثبت سفارش :

در صورت تمایل به ثبت سفارش اینترنتی برای فرش ۲۰ متری، ابتدا باید وارد بخش فروشگاه سایت فرش کاشان شده و با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید. پشتیبانی سایت به صورت ۲۴ ساعته بوده و بدون نگرانی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبان تماس بگیرد، پشتیبان های وبسایت، آماده پاسخگوی به سوال های خریداران هستند.

قبل از ثبت سفارش فرش ۲۰ متری، بهتر است که اطلاعاتی را از قبل آماده نمایید تا روال ثبت سفارش ما به سرعت انجام شود.  اطلاعاتی مانند، طرح فرش و تعداد شانه فرشی که می خواهید به صورت سفارشی برای شما بافته شود.

دومین اطلاعات مورد نیاز، ابعاد مورد دلخواه فرش 20 متری شما می باشد، همان گونه که برایتان توضیح دادیم، یک فرش ۲۰ متری می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد. پس لازم است ابعاد مورد نظر را نیز ذکر نمایید. اگر فرش مورد دلخواه شما دارای رنگبندی های مختلف است، باید رنگ بندی آن را نیز اطلاع دهید.

بعد از ارسال تمامی اطلاعات، سفارش فرش مورد نظر شما برای بافت ارسال شده و بعد از مدت کوتاهی، حداکثر 7 روز کاری، فرش بافته شده و آماده ارسال می شود.

سوالات خود را در این زمینه می توانید در بخش نظرات همین پست بیان نمایید تا کارشناس سایت پاسخگوی سوالات شما باشد. و همچنین برای مشاوره و ثبت سفارش می توانید با تیم پشتیبانی نیز تماس حاصل نمایید.

کد تخفیف فرش 20 متری

مجموعه کارخانه فرش کاشان  تخفیفی برای سفارشات فرش ماشینی ۲۰ متری در نظر گرفته است که خریداران می توانند در زمان ثبت کردن سفارش در آن استفاده نمایند.   تخفیف با توجه به قیمت فرش تعیین شده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *