فرش کوروش

ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران

ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران به قیمت تولید

در زمان خرید فرش ماشینی یکی از سوالاتی که در ذهن خیلی ها ایجاد می شود این است که، از کجا فرش ارزان بخرم؟ با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی کالاها در بازار ایران خرید فرش ارزان، از مهمترین دغدغه های خانواده ها می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا مرکز خرید فرش ارزان در تهران را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ارزانترین مرکز خرید فرش در تهرانفرش ماشینی کاشان ارزان

فرش ارزان قیمت باکیفیت به فرشی گفته می شود که با در نظر داشتن کیفیت نخ، وزن فرش، برند کارخانه تولید شده، قیمت مناسبی داشته باشد. کارخانه هایی که به صورت مستقیم فرش های بافته شده خود را عرضه می کنند، قیمت پایین تری در مقایسه با فرش های موجود در بازار فرش دارند.

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع فرش ماشینی، فرش های ۷۰۰ شانه ارزان قیمت کاشان می باشند. تراکم فرش های 700 شانه در حدود 2550 می باشد. بالا بودن تراکم در فرش های ماشینی سبب ریز بافت و ظریف بودن بافت فرش می شود. جنس الیاف مورد استفاده در این مدل فرش ها درجه یک و از جنس اکریلیک هیت ست شده می باشد.

فرش ۷۰۰ شانه کاشان دارای رنگ و طرح های متنوع می باشد و به همین دلیل مورد استقبال خریداران واقع شده است. تعداد رنگ های بکار رفته در فرش های ماشینی 700 شانه 8 رنگ می باشد.که فرش رنگ کرم و فرش رنگ طوسی پرفروش ترین انها میباشد . ضخامت و ارتفاع خاب فرش ۷۰۰ شانه بیشتر از دیگر فرش های ماشینی می باشد. به همین علت برای افرادی که مایل به نشستن روی زمین هستند و یا رفت و آمد زیادی دارند، مناسب است. قیمت فرش 700 شانه کاشان نیز در مقایسه با دیگر فرش ها، ارزان تر می باشد.

 

از کجا فرش ارزان بخریم؟

در زمان خرید فرش ماشینی ابتدا به کیفیت و سپس به قیمت آن توجه نمایید. دقت کنید که فرش دارای برچسب کارخانه و برچسب مشخصات باشد. فرش ارزان قیمت نیاز خانواد های زیادی را برطرف خواهد کرد. البته ارزان بودن قیمت فرش ها همیشه به معنی پایین بودن کیفیت آن نیست. بلکه می توان فرش خوب را با قیمت مناسبی خریداری نمود. پیشنهاد ما برای افرادی که بودجه کمی برای خرید فرش در نظر دارند، خرید فرش مستقیم از کارخانه فرش است.

فرش ارزان در تهران

نمایشگاه فرش کوروش نماینده کارخانه فرش کاشان در تهران می باشد. تمام تولیدات این مجموعه در طرح و رنگ بسیار متنوع و باکیفیت هستند. و از نظر قیمت نیز به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های اضافه، فرش های ارزان قیمت را مستقیم از کارخانه به دست مشتری می رسانند. انواع فرش ارزان قیمت عرضه شده توسط کارخانه فرش کاشان در نقوش های زیبا و جذاب و با بهترین الیاف درجه یک بافته شده اند. استفاده از الیاف هیت ست شده در بافت فرش باعث طول عمر زیاد  فرش می شود. همچنین فرش های اکریلیک حساسیت و آلرژی ایجاد نکرده و در برابر گرما و شستشو بسیار مقاوم هستند.

مجموعه فرش کاشان برای خریداران دیگر شهر ها هم چاره ای اندیشیده و فروشگاه اینترنتی راه اندازی نموده است. خریداران دیگر نقاط کشور می توانند فرش های باکیفیت این مجموعه را با قیمت فرش ارزان و به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند. قیمت فرش های ارائه شده کارخانه فرش کاشان حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش می باشد.

خرید فرش ارزان

کیفیت و قیمت فرش همیشه روبروی هم قرار دارند. به همین دلیل افرادی که قصد خرید فرش ارزان قیمت را دارند، نگرانی بابت کیفیت فرش مورد دلخواه خود دارند. در زمان انتخاب فرش ماشینی باید با فضای مورد استفاده و کاربری آن نیز دقت نمایید. با توجه به تعداد زیاد فروشندگان فرش و مراکز فروش فرش در تهران، خرید فرش ارزان قیمت در تهران کمی سخت می باشد.

بهترین و راحت ترین راه برای خرید فرش ماشینی ارزان، خرید مستقیم فرش از کارخانه می باشد. برای خرید مستقیم فرش ماشینی کاشان را می توان به صورت حضوری از نمایشگاه های کارخانه و یا به صورت غیر حضوری اقدام نمود. با توجه به فاصله خریدار با تولید کننده فرش، صرف هزینه های اضافی و خستگی افراد، خرید اینترنتی فرش از کارخانه برای همه خانواده ها روش مقرون به صرفه ای می باشد.

برخی از مردم فکر می کنند که، خرید مستقیم و بدون واسطه فرش ماشینی یعنی خرید حضوری از کارخانه فرش. اما باید بگوییم که مشتریان می توانند به صورت حضوری از نمایندگی های کارخانه در شهر تهران اقدام به خرید فرش با قیمت کارخانه نمایند. و یا به صورت آنلاین از فرشگاه اینترنتی کارخانه، به صورت مستقیم فرش خریداری کنند.

خرید فرش ارزان مستقیم از کارخانه

فرش ارزان قیمت در تهراندر خرید فرش به صورت مستقیم از کارخانه به علت حذف واسطه ها و دلالان، قیمت فرش ها به نرخ کارخانه به فروش می رسد. در خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان این اطمینان را می توانید داشته باشید که فرش های با کیفیت را با قیمت واقعی خریداری نمایید. در خرید غیر حضوری و به صورت آنلاین، خریدار می تواند مشخصات و خصوصیات انواع فرش ماشینی کاشان را مشاهده نموده و بهترین فرش با قیمت ارزان را برای منزل خود را خریداری نماید.

با خرید اینترنتی فرش ماشینی می توانید بین ۳۰ تا ۵۰ درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید. فروش فرش ماشینی با قیمت درب کارخانه، سبب خرید فرش ارزان در تهران می شود. چون محصول مورد نظر شما، بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه تا درب منزل شما ارسال خواهد شد. با یک مقایسه قیمت فرش ۷۰۰ شانه از مجموعه فرش کاشان و قیمت همان فرش در بازار فرش، می توان به این نتیجه رسید که هزینه پایین تری پرداخت خواهید کرد.

فرش ارزان شد

بهترین جا برای خرید فرش در تهران

 

در این مطلب سعی کردیم تا مرکز خرید و فروش فرش ارزان را به شما معرفی کنیم. برای تهیه فرش ارزان در تهران می توانید به نمایشگاه فرش کوروش در تهران مراجعه کنید. بهترین جا برای خرید فرش در تهران خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان تولید کننده انواع فرش های ماشینی با کیفیت با قیمت ارزان است و به صورت مستقیم با قیمت کارخانه به خریداران عرضه می نماید.

آدرس نمایندگی فرش کاشان در تهران: تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهار راه ۱۳۵ و ۱۳۷، (بالاتر از خیابان شفیعی مکرم)، پلاک ۷۸، فرش کوروش

شماره تماس نمایشگاه تهران: ۰۲۱۷۱۳۳۳۲۰۰

آدرس نمایشگاه کارخانه فرش کاشان: کاشان، بلوار شهدا، روبروی دار السلام، شهرک فتح المبین، اوایل شهرک بلوار نبی اکرم، فرش ستاره کوروش

شماره تماس کارخانه فرش کاشان: ۰۳۱۵۵۵۸۴۵۰۸

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۸ رای

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران

  1. فرشته سادات گفت:

    در این فروشگاه فرش فقط فرش کاشان عرضه میشود ؟

    1. فرش کوروش گفت:

      این ادرس فروشگاه و نمایشگاه کارخانه فرش کوروش هست ولی به صورت اینترنتی محصولات دیگر هم عرضه میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *