مقالات فرش

خرید فرش ماشینی ارزان

خرید فرش ماشینی ارزان

با توجه شرایط اقتصادی و تورم کشور، خرید فرش ارزان اولین و مهمترین دغدغه برای خریداران فرش ماشینی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به شما در مورد خرید فرش ماشینی ارزان قیمت کمک کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما باشید.

عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

از جمله فاکتورهای مهم در خرید هر محصولی کیفیت می باشد، فرش های ماشینی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. چند عامل مهم و اصلی وجود دارد که به طور مستقیم بر روی قیمت انواع فرش ماشینی تاثیر دارد. این عوامل عبارتند از: الیاف مورد استفاده در بافت فرش، شانه فرش، تراکم فرش، ابعاد و اندازه و مهمتر از همه طرح و نقش فرش می باشد. و هر کدام از این ویژگی ها در فرش کمتر باشد، قیمت فرش ارزانتر خواهد بود.

فرش های ماشینی کاشان دارای زیبایی و ظرافت هستند. و با پیشرفته ترین ماشین آلات تولید فرش در دنیا بافته می شوند. فرش های کاشان بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و طول عمر و استحکام زیادی دارند.

خرید فرش ماشینی با قیمت ارزان کارخانه

انواع فرش کاشان ارزان قیمت

از جمله فرش های با قیمت مناسب در بین انواع فرش های ماشینی، می توان به فرش های ۵۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه اشاره کرد.

  • فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ که با نخ اکریلیک بافته شده و ضخامت بالایی دارد.
  • فرش طرح ۷۰۰ شانه با تراکم بالاتر از ۱۰۰۰ که قیمت بسیار ارزان و عمر زیادی دارد.
  • فرش ارزان قیمت ۷۰۰ شانه از محبوب ترین نوع فرش های ماشینی در بین خریداران است. این فرش با تنوع زیادی که در طرح و نقش دارد، جزو محصولات اقتصادی می باشد.
  • فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه با طول خاب در حدود ۸ میلی متر و نخ خاب اکریلیک هیت ست نیز از انواع فرش های به صرفه است.
  • فرش ۱۲۰۰ شانه که به آن فرش دستباف گونه نیز می گویند. فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه معمولی و هایبالک با تراکم بالا نیز طرفداران زیادی در بین خریداران دارد. قیمت این نوع فرش نیز در کارخانه فرش ماشینی کاشان ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر می باشد.
  • فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ جزو انتخاب های فرش هایی با قیمت پایین می باشد. ظاهر این فرش به علت ریز بافت بودن، مانند فرش دستباف است. نخ خاب این فرش از نوع اکرلیلک هیت ست می باشد.

فرش ماشینی با قیمت پایین را فدای کیفیت نکنید

فرش با کیفیت به فرشی گفته می شود که در بافت آن از نخ اکریلیک و الیاف درجه یک استفاده شده باشد و استانداردهای لازم را رعایت کند. برای دانستن منظور ما از فرش ارزان قیمت، باید به چند نکته توجه نمایید.

اول اینکه دلیل ارزان قیمت بودن فرش ماشینی، می تواند به دلیل پایین بودن کیفیت فرش باشد. یعنی به جای الیاف با کیفیت و درجه یک، از الیاف و نخ بی کیفیت در بافت فرش استفاده شده است. که این گونه فرش ها عمر کمی دارند و خیلی زود باید به فکر خرید فرشی نو باشید. معمولا الیاف این نوع فرش ها از الیاف بازیافتی و درجه دو میباشد.

مورد بعدی این است که، در بافت فرش از الیاف خوب و نخ با کیفیت استفاده شده، اما برای پایین آوردن قیمت فرش، وزن آن را کم می کنند. برای مثال؛ یک فرش ۱۲ متری با حدود ۳۷ کیلوگرم نخ اکریلیک بافته می شود. حال به جای ۳۷ کیلوگرم نخ از ۳۳ کیلوگرم یا کمتر در بافت فرش استفاده شده است. در نتیجه قیمت پایانی فرش نیز ارزان می شود. این نوع فرش ها از نوع فرش ارزان قیمت خوبی می باشند. و گزینه مناسبی برای افرادی که بودجه کمی برای خرید فرش در نظر گرفته اند است.

فرش ارزان قیمت باکیفیت موجود در بازار، نیز فرش های با کیفیت نخ، وزن و برند تولید کننده معتبر است که قیمت مناسبی دارد. کارخانه هایی در کشور حضور دارند، که تصمیم به عرضه مستقیم فرش های تولید خود را گرفته اند. تا انواع فرش های ماشینی با قیمت کمتر به دست مشتری برسد.شما میتوانید فرش کیفیت بالا و مرغوب را ارزان از کارخانه بخرید با حدف واسطه ها

خرید فرش ماشینی ارزان با قیمت کارخانه

فرش ارزان قیمت از کجا بخریم؟

کیفیت و قیمت همیشه در دو کفه یک ترازو قرار دارند. به همین دلیل خیلی از افرادی که قصد خرید فرش ماشینی ارزان قیمت را دارند نگران کیفیت آن نیز هستند. برای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت، باید دقت نمود تا فرش دارای استاندارد های کیفی و برچسب مشخصات فرش را داشته باشد. تا به اشتباه فرش های نامرغوب یا کهنه خریداری نکنید. بنابراین نمی توان هر فرش ارزان قیمتی را فرش نامناسبی خواند.

در زمان انتخاب فرش ماشینی، به فضای مورد استفاده فرش نیز توجه نمایید. تا فرشی مناسب برای منزل خود خریداری نمایید. همواره پایین بودن قیمت فرش به دلیل بی کیفیت بودن آن نیست. بلکه می توان فرش خوب و باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمود، اگر به جای مطمئن و درست مراجعه کنیم.

فرش های عرضه شده توسط کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان دارای کیفیتی عالی و قیمتی ارزان می باشند. در بافت تمامی فرش های تولیدی این مجموعه از نخ های باکیفیت و درجه یک و اکریلیک هیت ست شده استفاده شده است. فرش های اکریلیک به دلیل دوام و مقاومت بالا در برابر حرارت، خاصیت ارتجاعی و عدم پرزدهی، طرفداران و طول عمر زیادی دارند.

خرید فرش ماشینی کاشان ارزان

خرید فرش ارزان قیمت

فروشگاه فرش کاشان با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی برخی از خانواده های محترم و نیز هزینه اولیه بالای زوج های جوان اقدام به تولید و عرضه فرش ارزان قیمت و مرغوب نموده است. این مجموعه با حذف واسطه های فروش و دلالان و از میان برداشتن هزینه های جانبی، قیمت فرش را با پایین ترین نرخ به مشتریان عرضه می کند. انواع فرش ماشینی این مجموعه به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه و تولیدی به فروش می رسد. قیمت این نوع فرش های ماشینی بین ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزانتر از بازار فرش می باشند. اما این پایین بودن قیمت تاثیری بر کیفیت فرش ها نگذاشته است و تمامی فرش ها به صورت عالی می باشند.

طریقه خرید فرش با کیفیت با قیمت ارزان از این مجموعه هم به روش خرید حضوری و هم خرید غیر حضوری ممکن می باشد. برای خرید حضوری می توانید به نمایشگاه های دایمی این مجموعه واقع در شهر های کاشان و تهران مراجعه نمایید. و فرش مورد نظر خود را با قیمت پایین خریداری نمایید.

خرید اینترنتی از لحاظ زمان و هزینه های اضافی مقرون به صرفه می باشدو می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید. در خرید غیر حضوری و آنلاین فرش ماشینی نیز می توانید به سایت فروشگاهی کارخانه مراجعه کنید. و بعد از مشاهده و بررسی تمامی محصولات، فرش درجه یک و ارزان را با قیمت پایین ثبت سفارش نمایید.

از مزایای خرید اینترنتی فرش می توان به انتخاب سریع در هر زمان از شبانه روز، بررسی طرح و نقوش و ابعاد فرش و انتخاب راحت از سایت اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *