فرش کوروش

خرید فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی

همانطور که میدانید به دلیل طرح و نقش زیاد در فرش ماشینی ، این نوع فرش دارای تنوع زیادی می باشد و باید در خرید آن دقت کرد ، دقت در برخی از ویژگیهای فرش ماشینی مانند نوع طرح ، نوع نخ استفاده شده در فرش تعداد شانه و… خرید فرش ماشینی را برای شما راحت تر می کند.

در ادامه این مقاله فروشگاه شما می توانید توضیحات انتخاب بهترین فرش ماشینی خوب را به همراه نکات جالبی که قرار داده شده است مطالعه کنید.

 

شانه و تراکم فرش کاشان

لازم به ذکر است که اگر به دنبال فرشی هستید که ریز نقش باشد و دارای انسجام بیشتری باشد باید این نکته را در نظر داشته باشید که شانه و تراکم فرش باید بالا باشد در واقع هر چه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد فرش دارای نقش ریزتر و انسجام بیشتری می باشد زیرا از نخ بیشتری نسبت به بقیه فرش ها می باشد.

پس می توان گفت که فرش 1200 شانه تراکم 3600 کارخانه فرش کاشان ، می تواند بهترین فرش باشد .

 

جنس فرش کاشان

حتما از خودتان این پرسش را کرده اید که آیا فرش اکریلیک بهتره است یا پلی استر؟

در پاسخ باید گفت به دلیل مقاومت بالا وهمچنین کیفیت و نرم بودن و استقامت در برابر حرارت غیر مستقیم شما باید فرش اکرولیک را انتخاب کنید .

فرش های کاشان که صد در صد اکرولیک هستند دارای عمر بیشتری نسبت به پلی استر هستند و از محبوبیت بالاتری نیز برخوردارند.فرش های پلی استر بوی نفت میدهند و مقامت کمتری در مقابل پاخوردگی از خودشان نشان می دهند.

خرید فرش ماشینی

بهترین رنگ فرش ماشینی

فرش هایی که دارای طرح های ریزتری هستند برای فضاهای کوچکتر مناسب تر هستند زیرا اینو نوع فرش ها فضا را بزرتر نشان می دهند و همچنان برای فضاهایی که رفت و آمد یشتر می باشد فرش هایی با همین طرح ( طرح های ریز) به همراه رنگ تیره پیشنهاد میشود به دلیل اینکه کمتر کثیفی را نشان می دهند.

البته قابل ذکر می باشد که برای انتخاب رنگ فرش باید ویژگی هایی از جمله طول و عرض مکانی که باید فرش در آن استفاده شود و همچنین نورگیر بودن یا نبودن محیط و رنگ دکوراسیون را در نظر بگیریم .

سایت فرش ماشینی کارخانه کاشان انواع رنگ فرش ها را به نمایش گذاشته است .

 

دستگاههای بافت فرش ماشینی

تمام محصولات فرش ماشینی کارخانه کاشان با دستگاه فوق پیشرفته اچ سی آی ایکس 2 بافت می شوند از ویژگی های قابل ذکر این ماشین بافت می توان به این نکته اشاره کرد که فرشی که با این ماشین بافت می شود با اتوی داغ و یا حرارت داغ غیر مستقیم هیچ آسیبی نمیبیند.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *