مقالات فرش

تخفیف فرش کاشان

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید

تخفیف فرش کاشان با خرید مستقیم از کارخانه

 

فرش کوروش به دلیل خرید مستقیم شما از کارخانه تخفیفات همیشگی دارد که میتوانید فرش مورد نظر را با تفاوت قیمتی 20% نسبت به فروشگاه های سطح شهر خریداری کنید مزیت خرید مستقیم علاوه بر تفاوت قیمت استفاده از تخفیفات کارخانه در زمان های خاص هست

بسیاری از خریداران زمان خرید فرش به دنبال فروشگاهی هستند که فرش مورد نظر را با تخفیف ویژه خریداری کنند که این خرید با هر مقداری تخفیفی باز هم با قیمت کارخانه تفاوت قیمت دارد.

 

خرید فرش ماشینی از بهترین فروشگاه فرش کاشان تهران

برای افرادی که در تهران سکونت دارند هم میتوانند به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنند ولی در شهر تهران

کارخانه فرش کوروش نمایشگاهی را در تهران راه اندازی کرده است که میتوانید در انجا بصورت مستقیم خرید کنید

با توجه به نزدیک شدن به عید باستانی نوروز و شروع سال جدید، برخی از خانواده ها نیز به فکر خرید و نو کردن وسایل منزل خود می افتند. فرش جزو لوازم ضروری و زینت بخش هر خانه ایرانی است و جایگاه ویژه ای در بین خانواده ها دارد. کارخانه تولیدی فرش کاشان کوروش به مناسب عید نوروز ، فروش ویژه ای برای محصولات خود قرار داده است تا خانواده ها بتوانند فرش مورد دلخواه خود را با پایین ترین قیمت خریداری نمایند.

فروش ویژه فرش به مناسب عید نوروز

فروش ویژه فرش به مناسب عید نوروز

فروش ویژه فرش به مناسب عید نوروز

با شروع فصل زمستان و نزدیک شدن به پایان سال، رسوماتی در خانه های ایرانی انجام می شود، خانه تکانی، تمیز کردن خانه، خرید شب عید، چند نمونه از این آداب است. خرید شب عید و لوازم نو برای منزل یکی از رسوم هر ساله ما ایرانیان است. فرش کاشان کوروش نیز مانند همه ایرانیان رسم ویژه ای برای عید نوروز دارد، برگزاری جشنواره تخفیف های ویژه به مناسبت عید نوروز یکی از طرح هایی که به عنوان عیدی به خریداران فرش تقدیم می کند.

با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم همه افراد خانواده سعی می کنند دخل و خرج خود را مدیریت نمایند تا به مشکل بر نخورند. یکی از راه حل های مدیریت درست پول، خرید با تخفیف در فروش های ویژه است. خرید کالا در فروش های ویژه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

فرش یکی از اصلی ترین لوازم موجود در هر خانه ای است و خرید فرش برای نوعروسان و یا خانواده ها در روزهای پایانی سال بیشتر می شود. بنابراین خرید آن با قیمت پایین تر ایده بسیار خوبی است که توسط کارخانه فرش کاشان اجرا می شود. جشنواره تخفیف ویژه عید نوروز ، امتیاز ویژه ای با عنوان هدیه نوروزی است که کارخانه فرش کاشان به مشتریان خود هدیه می کند، تا مشتریان گرامی به عنوان تجربه ای منصافه و ماندگار به یاد داشته باشند.

تمامی فرش های ماشینی کاشان در مدل های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه از جنس نخ اکریلیک هیت ست شده است که باعث دوام و طول عمر بیشتر فرش می شود، همچنین طرح ها و مدل های فرش کاشان از جدیدترین و زیبا ترین نقشه ها می باشد که باب سلیقه همه قشر خانواده ای قرار می گیرد.

خرید فرش کاشان با تخفیف ویژه عید

فروش ویژه فرش به مناسب عید نوروز

مزایای خرید فرش مستقیم از کارخانه

فروش مستقیم یکی از روش های فروش کالا با حذف واسطه، از کارخانه است. از میان برداشتن واسطه ها باعث می شود بسیاری از هزینه های اضافه، از زمان عرضه کالا در کارخانه تا خریدار نهایی، کم شود. کارخانه فرش کاشان این اطمینان را به خریداران خود می دهد که تمامی فرش های خود را با بهترین کیفیت و بدون واسطه و با پایین ترین قیمت، به صورت مستقیم از کارخانه به دست خریدار برساند.

از مزیت های خرید مستقیم از کارخانه ، اطمینان از قیمت مناسب و کیفیت کالا است. خانوده های محترم می توانند جدیدترین فرش های 500 شانه ماشینی  ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه را با تخفیفات ویژه و قیمت های مناسب به صورت مستقیم در نمایشگاه و فروشگاه کارخانه فرش کاشان خریداری نمایند.

تمامی فرش های ماشینی کاشان با طرح و رنگ های متنوع و جدیدترین نقشه ها و بهترین کیفیت نخ هستند. این فرش ها توسط به‌روز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافته و عرضه می شوند. خریداران در خرید مستقیم از کارخانه، به راحتی می توانند طرح و مدل دلخواه خود را با تخفیف ویژه فرش    شب عید و مناسب ترین قیمت انتخاب و خریداری نمایند. یکی از امتیازات ویژه کارخانه فرش کاشان دارا بودن گارانتی فروش است که در صورت وجود مشکل، خریدار به راحتی می تواند نسبت به حل مشکل اقدام نماید.

فروش ویژه فرش با تخفیف فرش کاشان

قیمت فرش های ارائه شده در جشنواره عید فرش کاشان با نرخ کارخانه بوده که حدودا بین ۲۰ تا ۳۰ ٪ پایین تر از قیمت همان فرش در بازار است. فروش مستقیم با نرخ کارخانه، حذف واسطه گرها و ارائه تخفیفات ویژه باعث می شود قیمت کالا بسیار پایین از بازار عرضه شود و همین امر باعث استقبال خریداران در این جشنواره می شود. وجود چنین تخفیفی خریداران زیادی را راغب به خرید از محصولات فرش کاشان می نماید تا بهترین فرش را با قیمت بسیار مناسب تهیه و استفاده نمایند.

خرید فرش کاشان به صورت حضوری و غیر حضوری

فروش ویژه فرش ماشینی کاشان هم به صورت حضوری در نمایشگاه کارخانه و نمایشگاه تهران و هم به صورت غیر حضوری در سایت کارخانه انجام می شود. برای خریداران حضوری در کاشان و تهران و خریداران غیر حضوری در تمامی شهر های سر تاسر کشور ممکن می باشد.

از خوبی های خرید غیر حضوری و آنلاین می توان به عدم حضور در محیط های شلوغ و پر ترافیک و نیز مراقبت از سلامتی خود و خانواده در ایام همه گیری کرونا اشاره کرد. در خرید غیر حضوری به راحتی در هر زمان از شبانه روز می توانید تمام طرح های فرش را از طریق سایت کارخانه بررسی و مقایسه نموده و مدل مورد سلیقه خود را انتخاب و با تخفیفات ویژه خرید نمایید.

همچنین تمامی خریداران محترم در اقصی نقاط کشور می توانند در خرید اینترنتی از تخفیف ویژه عید نوروز برخوردار باشند. تیم فروش اینترنتی کارخانه فرش کاشان این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات خریداری شده را با بهترین کیفیت و در سریع زمان ممکن به درب منازل عزیزان در تمامی شهرها ارسال نماید.

آدرس سایت: www.bfarsh.com

در خرید حضوری نیز، خریداران عزیز می توانند با حضور در نمایشگاه کارخانه فرش کاشان، تمامی مدل های فرش را به صورت یک جا، از نزدیک دیده و با هم مقایسه نمایند و با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، فرش موردنظر خود را با تخفیف ویژه عید نوروز خریداری کنند. نمایشگاه های حضوری فرش کاشان کوروش همه روزه آماده پاسخگویی و مشاوره به خریداران عزیز می باشند.

آدرس نمایندگی فرش کاشان در تهران:

تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهار راه ۱۳۵ و ۱۳۷، (بالاتر از خیابان شفیعی مکرم)، پلاک ۷۸، فرش کوروش

شماره تماس نمایشگاه تهران: ۰۲۱۷۱۳۳۳۲۰۰

آدرس نمایشگاه کارخانه فرش کاشان:

کاشان، بلوار شهدا، روبروی دار السلام، شهرک فتح المبین، اوایل شهرک بلوار نبی اکرم، فرش ستاره کوروش

شماره تماس کارخانه فرش کاشان: ۰۳۱۵۵۵۸۴۵۰۸

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *