فرش کوروش

راهنمای خرید فرش 700 شانه

راهنمای خرید فرش 700 شانه کاشان

 

فرش در خانه های ایرانی، یکی از اصلی ترین لوازم به حساب می آید و خرید آن جزو کارهای مهم می باشد چون در دکوراسیون منزل نقش زیادی ایفا می کند. حتما می دانید که فرش ها در شانه های متفاوتی، از جمله فرش 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه، در بازار موجود می باشند. در این مطلب قصد داریم با بیان راهنمای خرید فرش ۷۰۰ شانه به شما عزیزان در انتخابی درست کمک نمایید.

 

راهنمای خرید فرش 700 شانهراهنمای خرید فرش ماشینی 700 شانه

 

در زمان خرید فرش  700 شانه باید به نکات مهمی توجه کنید تا فرش انتخابی دارای کیفیت و قیمتی مناسب باشد. شما با دانستن این ویژگی ها در فرش ماشینی 700 شانه انتخاب بهتری برای خانه خود خواهید داشت. این ویژگی ها عبارتند از:

 

  • بهترین شانه و تراکم فرش ماشینی

 

یکی از مهمترین ویژگی های یک فرش ماشینی، تعداد شانه و تراکم آن می باشد. در واقع به تعداد گره یا ریشه در طول فرش تراکم و تعداد گره های در عرض فرش، شانه می گویند. و طبق این توضیحات، هر چه تراکم و شانه فرش ماشینی بیشتر باشد کیفیت فرش نیز بالاتر خواهد بود و نیز وزن بیشتر خواهد داشت.

با افزایش و کاهش تراکم و شانه فرش، نخ خاب فرش ضخیم تر یا لطیف تر می شود. فرش ضخیم، ماندگاری بالاتری دارند و برای فضاهایی پر رفت و آمد زیادی دارند مناسب است. فرش های ظریف هم برای اماکنی کاربرد دارند که پاخور کمی دارند و بیشتر در اتاق های پذیرایی مورد استفاده می باشد.

  • بهترین نخ فرش ماشینی

الیاف مورد استفاده در بافت فرش های ماشینی به چند نوع تقسیم می شوند، که پر مصرف ترین آن ها عبارتند از:

  1. اکریلیک هیت ست
  2. پلی استر
  3. پلی پروپلین
  4. بی سی اف (BCF)

در این این نوع نخ فرش ماشینی، بهترین آن اکریلیک هیت ست است که سال های عمر می کند. این نوع الیاف فرش پرزدهی بسیار پایینی در مقایسه با دیگر انواع الیاف دارد به همین دلیل حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند و در برابر گرما نیز مقاوم می باشد. برای تست فرش اکریلیک می توانید، جسم داغی را روی آن قرار دهید و یا مقدار پرزدهی آن را چک کنید. بیشتر فروشگاه های آنلاین فروش فرش ماشینی معتبر، قابلیت بازگشت فرش تا یک هفته بعد از خرید، را دارا می باشد. پس می توانید فرش خریداری شده را در خانه تست کرده و در صورت راضی نبودن از کیفیت فرش، آن را باز گردانید.

 

  • ضخامت فرش ماشینی 700 شانه

 

ضخامت فرش ماشینی 700 شانه معمولا در حدود 10 میلی‌متر است. اکثر فرش های ماشینی 700 شانه دارای ضخامت مناسبی هستند و با لمس نخ خاب فرش، قابل سنجش هستند.

 

  • طرح و رنگ فرش ۷۰۰ شانه

 

طرح و رنگ فرش مناسب دکوراسیون خانه یکی از مهمترین ویژگی های است که باید در زمان خرید فرش ماشینی به آن توجه شود. برای انتخاب بهترین طرح و رنگ متناسب فرش با دکوراسیون منزل بهتر است به نکات زیر دقت فرمایید.

 

  • مکان پهن کردن فرش

 

یکی از نکات قابل توجه در انتخاب طرح و رنگ فرش، مکان مناسب برای پهن کردن فرش در خانه می باشد. برای مثال، اتاق پذیرایی و اتاق خواب را در نظر بگیرید. اتاق پذیرایی رفت و آمد بیشتری به نسبت اتاق خواب دارد؛ پس بهتر است فرش پذیرایی، بزرگتر، ضخیم تر و مقاوم تر باشد تا دوام و عمر بیشتری داشته باشد. اما اتاق خواب ابعاد کوچکتر و رفت و آمد کمتری داشته و نیازمند خرید فرش ماشینی کوچکتری می باشد و نیز هزینه کمتری برای خرید فرش اتاق خواهید پرداخت.

برای افرادی که به نشستن روی زمین عادت دارند. بهترین گزینه فرش های ماشینی 700 شانه است. چون علاوه بر ضخامت بال و نرمی که دارند، برای زمستان هم پوشش مناسبی جهت ممانعت از ورود سرما از کف زمین خواهند بود.

 

  • توجه به سبک زندگی

 

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب طرح و رنگ فرش، سبک و شرایط زندگی فرد می باشد. اگر در خانه بچه نوزاد یا حیوان خانگی نگهداری می کنید، امکان زود به زود کثیف شدن فرش شما زیاد است. پس خرید فرش ماشینی تیره و رنگ و دارای طرح های شلوغ را پیشنهاد می کنیم تا کثیفی و لکه فرش کمتر به چشم آید.

 

  • فرش مناسب فضاهای در معرض گرد و غبار

 

فضای مناسب برای 700 شانهاگر فرش ماشینی را برای مکانی که در معرض گرد و غبار است، خریداری می کنید؛ پس بهتر است بدانید که فرش های تیره رنگ برای این شرایط انتخاب خوبی نیستند. چون گردو غبار را به طور واضح نشان می دهند. در فرش های روشن هم ردپا در بین گرد و غبار باقی می ماند و از زیبایی فرش کاسته می شود. پس بهترین رنگ برای فرش ماشینی مکان های در معرض گرد و غبار، فرش هایی با زمینه گردویی یا بادامی خواهند بود.

 

  • خرید فرش برای فضای کوچک یا بزرگ

 

اگر متراژ خانه شما کوچک است و می خواهید فضای اتاق را بزرگتر جلوه دهید، باید در انتخاب رنگ فرش دقت نمایید. برای بزرگتر جلوه دادن اتاق پذیرایی بهتر است از فرش هایی با رنگ های روشن استفاده کنید. اگر نور اتاق شما کم است، می توانید از فرش رنگ روشن خریداری کنید، با این کار اتاق پر نورتر دیده می شود و به زیبایی آن نیز افزوده می شود.

و در مقابل اگر فضای خانه بزرگ است و می خواهید آن را جمع و جورتر و شلوغ تر نشان دهید، فرش هایی با رنگ زمینه تیره انتخاب مناسب تری برای منزل شما مس باشند.

  • ست کردن فرش با لوازم منزل

ست نکردن فرش ماشینی با رنگ لوازم منزل، گزینه خوبی نیست. برای مثال، اگر لوازم منزل شما تیره رنگ هستند پیشنهاد می کنیم فرش ماشینی زمینه روشن خریداری کنید. با این کار زیبایی منزل افزایش یافته و این تضاد رنگ در کنار یکدیگ جلوه خاصی به اتاق می بخشد. ست کردن رنگ لوازم و فرش منزل سبب خستگی و کسل شدن محیط می شود.

 خرید بهترین فرش ۷۰۰ شانه

بهترین برندهای فرش ماشینی در ایران و جهان، فرش کاشان هستند. کارخانجات شهر کاشان فرش های تولید خود را توسط بهترین و به‌روزترین دستگاه های بافت تهیه می کنند. به همین دلیل فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان جزو باکیفیت ترین فرش های تولیدی می باشد.

 

خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از کارخانه

 

برای خرید فرش های 700 شانه کاشان از فروشگاه فرش  می توانید روش های مختلفی را انتخاب نمایید. خرید فرش ماشینی به صورت حضوری از نمایشگاه های واقع در تهران و کاشان و نیز خرید غیر حضوری فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین فرش کوروش نیز ممکن می باشد. در هر دو حالت شما می توانید به صورت مستقیم فرش درجه یک کاشان را از کارخانه خریداری نمایید.

خرید فرش ماشینی 700 شانه از فروشگاه فرش کوروش با پایین ترین قیمت در مقایسه با بازار فرش می باشد. این مجموعه با حذف واسطه های فروش، و فروش مستقیم فرش ماشینی درجه یک کاشان از کارخانه مشتریان زیادی پیدا کرده است.

در خرید آنلاین فرش علاوه براین مزایای ذکر شده می توانید از خدمات پس از فروش سایت نیز بهره مند شوید. پشتیبانی 24 ساعته، خرید فرش در کوتاه ترین زمان ممکن، خرید فرش از هر شهری، مشاهده تمامی طرح های فرش در کمترین زمان، استفاده از تخفیفات مناسبتی از جمله امکانات این روش می باشد. خرید جدیدترین مدل فرش ماشینی و مقایسه قیمت و کیفیت نیز در خرید اینترنتی فرش از فروشگاه فرش کرورش کاشان ممکن می باشد.

 

کلام آخر راهنمای خرید فرش 700 شانه

در این مقاله سعی کردیم با بیان نکات لازم در هنگام خرید فرش به شما کمک کرده باشیم تا اطلاعات کافی درباره فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه داشته باشید. مطالعه این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی فرش ماشینی موردنظر خود را خریداری کنید. تمام کالاهای موجود در فروشگاه فرش کوروش، درجه یک و با کیفیت هستند و با خرید فرش ماشینی از این مجموعه ضمانت نامه و گارانتی ۵ ساله نیز برای شما ارسال می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *