مقالات فرش

زیباترین فرش های ارزان قیمت

زیباترین فرش های ارزان قیمت در فرش کوروش

 

شاید خیلی از افرادی که به دنبال خرید فرش هستند در ابتدا فرش خیلی ارزان را جستجو می کنند و به دنبال خرید فرش هایی با قیمت پایین هستند. اما حتما قبل از خرید باید مشخصات فرش خوب را بدانید تا با عنوان فرش ارزان جنس بی کیفیت به شما نفروشند.

در هنگام خرید فرش ماشینی به متریال مورد استفاده، کیفیت فرش و زیبایی آن دقت کنید. فرش ارزان گزینه خوبی برای کسانی است که دکوراسیون منزل خود را زود به زود تغییر می دهند تا در لوازم خانه تنوع ایجاد کنند. برخی از نمایشگاه ها به دلیل عرضه مستقیم تولیدات خود، فرش های را با قیمت پایین عرضه می کنند. در ادامه این مقاله زیباترین فرش های ارزان قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد، پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

فرش ارزان قیمت چیست؟

 

شاید با شنیدن فرش ارزان قیمت، اولین چیزی که به ذهن شما برسد پایین بودن کیفیت مواد اولیه فرش باشد، بله فرش هایی در بازار وجود دارد که در آن از الیاف بی کیفیت و ارزان استفاده می شود. این کار باعث می شد تا فرش عمر کوتاهی داشته باشد. این مدل فرش ماشینی ارزان قیمتی برای جهیزیه عروس بسیار مورد استقبال قرار گرفته و همچنین برای ویلاها و باغ هایی که نمی خواهند هزینه زیادی را صرف خرید فرش ماشینی کنند، مورد استفاده می باشد.قیمت فرش ماشینی ۶ متری ارزان به نسبت قیمت فرش های دیگر حداقل 50% ارزان تر است

اما فرش های باکیفیتی هم وجود دارند که با قیمت پایین‌تر از بازار فرش عرضه می شوند. ابعاد، تعداد شانه و تراکم جزو عواملی است که در قیمت فرش تاثیر دارند. در کنار این ها برخی کارخانجات با حذف واسطه ها اقدام به فروش مستقیم فرش از کارخانه می نمایند که سبب می شود تا قیمت فرش ارزان تر باشد.

کارخانه فرش کوروش یکی از این مراکز است که محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می کند، به همین دلیل فرش های آن قیمت ارزان تری نسبت به فروشگاه های سطح شهر دارند. در بافت انواع فرش کاشان این مجموعه از مواد اولیه و نخ اکریلیک درجه یک استفاده شده است. انواع فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه در طرح و رنگ متنوع و با قیمت ارزان در این مجموعه عرضه می شود.

 

خرید فرش 700 شانه باکیفیت و ارزان قیمت

 

یکی از فرش های ارزان قیمت، فرش 700 شانه ارزان قیمت است که در بافت آن از الیاف 100% اکریلیک استفاده می شود. در بافت این فرش ها از طرح و نقوش مختلف استفاده شده است. و مانند دیگر فرش ها ماشینی در ابعاد استاندارد 6 متری، 9 متری، 12 متری و… تولید می شود. مشتریان می توانند با توجه به فضای داخلی منزل خود یکی از این ابعاد را خریداری نمایند. ضخامت خاب فرش ۷۰۰ شانه با تراکم 2550 بیشتر از دیگر فرش ها است و به همین دلیل برای افرادی که تمایل به نشستن روی فرش به جای مبلمان دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. استفاده از این فرش در اماکن پر رفت و آمد چون راهرو، آشپزخانه و اتاق خواب نیز کاربرد دارد.

کارخانه فرش کاشان در زمینه تولید انواع فرش ماشینی فعالیت دارد، یکی از مقرون به صرفه ترین تولیدات این مجموعه فرش ماشینی هفتصد شانه است. فرش های ماشینی 700 شانه به دلیل قیمت پایین تری که به نسبت فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه دارند، در بازار با نام فرش های ارزان به فروش شناخته می شوند. وجود الیاف درجه یک اکریلیک در نخ خاب و پنبه برای پود فرش باعث شده تا نرمی و لطافت خاصی داشته باشد و در کنار این ویژگی ها به استحکام و طول عمر آن نیز کمک می کند.

فرش طرح ۷۰۰ شانه ۱۲ متری در طرح های زیبا و متنوع از جمله سنتی، مدرن و فرش فانتزی بافته و عرضه می شود. رنگ بندی جذاب و امروزی این فرش ها قابلیت ست شدن با دکوراسیون های مختلف در منازل را دارد. فرش های 700 شانه ارزان تنوع رنگی زیادی دارند و در 8 رنگ مختلف و زیبا تولید می شوند. از جمله رنگ های محبوب فرش 700 شانه کاشان می توان به رنگ فیلی، طوسی، آبی، نقره ای، کرم و سرمه ای اشاره کرد که در بازار موجود می باشد.

 

معرفی چند مدل فرش ۷۰۰ شانه زیبا و ارزان

 

از ادامه تعدادی از زیباترین فرش کاشان ۷۰۰ شانه ارزان را به شما معرفی خواهیم نمود:

 

فرش طرح گیلدا 700 شانه

 

 

فرش گیلدا فیلی

 

فرش افشان طرح گیلدا از طرح های پر طرفدار در بین فرش کاشان است که به صورت 700 شانه تراکم 2550 بافته شده و از وزن و ضخامت خوبی برخوردار است. این فرش های 700 شانه ارزان قیمت از نخ ورجین تولید شده به دلیل نقشه جدیدش، سفارشات زیادی برای خرید دارد.

فرش کژال دارای رنگ های زیبا و دلنشینی است که به دلبازی و روشنایی بیشتر محیط منزل کمک می کند. کیفیت بالای بافت و قیمت ارزان آن، دلیل خوبی برای مشتریان است به دنبال خرید فرش جهیزیه عروس می باشند.

 

فرش کژال 700 شانه

 

 

نمای فرش کژال فیلی در منزل

فرش خشتی برای عروس

فرش 700 شانه طرح کژال نیز از مدل های جدید فرش کاشان می باشد که در بافت آن از نخ ورجین استفاده شده و در 2 رنگ سرمه ای و فیلی بافت می شود. نقوش فرش کژال، دارای مربع های زیبایی است که در زمینه فرش قرار دارد و جز فرش های خشتی نیز به حساب می آید. فرش کژال 700 شانه در ابعاد 12متری، 9متری و 6متری تولید می شود و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. کیفیت عالی و قیمت ارزان فرش کژال سبب پرفروش بودن آن شده است.

 

فرش 700 شانه ارزان قیمت هالیدی

 

فرش هالیدی 700 شانه

فرش تیره برای عروسان سخت گیر

فرش هالیدی با قیمت ارزان جزو طرح های زیبا، پرفروش و شناخته شده است که به دلیل سادگی نقشه، طرفداران زیادی دارد. فرش طرح هالیدی 700 شانه دارای طرح های پنهان و ترنج ظریفی در وسط فرش می باشد و شبیه فرش دستبافت است. فرش هالیدی با نخ 100% ورژین و با کیفیت خیلی خوب و با دستگاه تکسیما تولید می شود. فرش هالیدی 700 شانه ارزان قیمت کیفیت و جذابیت بالایی دارد و در 3 رنگ اصلی بافته و به خریداران عرضه شده است.

 

فرش طرح باغ ملک 700 شانه

 

 

فرش باغ ملک سرمه ای

کارخانه فرش کاشان 700 شانه نقشه باغ ملک سرمه ای 700 شانه

 

فرش باغ ملک به دلیل قیمت مناسب و زیبا بودن طرح، جزو پرفروش ترین طرح فرش ماشینی است و سفارشات زیادی برای بافت دارد. طراحان فرش باغ ملک، نقشه زیبایی برای آن ترسیم کرده اند که از ترنج زیبایی در میان آن و گل های چشم نوازی بر زمینه آن نقش بسته، که سبب می شود تا زیبای بیشتری به منزل ببخشد. در بافت این فرش از نخ ورژین استفاده شده و با دستگاه تکسیما تولید می شود.

 

فرش ناردون سرمه ای ۷۰۰ شانه

 

فرش طرح ناردون سرمه ای

فرش طرح ناردون سرمه ای

فرش ناردون 700 شانه ارزان قیمت با رنگ سرمه ای از نقوش پرفروش و شناخته شده فرش ماشینی کاشان است که با نخ ورژین و دستگاه تکسیما بافته و عرضه می شود. این فرش ۷۰۰ شانه کاشان یکی از فرش های ارزان قیمت می باشد و با ارتفاع خاب مناسبش، بسیار نرم و لطیف است.

 

خرید فرش ارزان به صورت اینترنتی

 

فروشگاه اینترنتی فرش کوروش دارای انواع فرش ماشینی باکیفیت و زیبا است. و در این مجموعه انواع فرش 700 شانه تراکم 2550 بافته شده با متریال باکیفیت هستند که رنگ و طرح متنوعی دارند. قیمت تمامی محصولات موجود در فروشگاه فرش کوروش جزو فرش ارزان هستند و دلیل این قیمت پایین نیز حذف واسطه و فروش فرش با قیمت درب کارخانه می باشد و بین ۲۰ تا ۳۰ % تخفیف اعمال می شود. به همین دلیل بسیار مورد استقبال خریداران گرامی در تمام شهرهای ایران قرار گرفته است.

 

کلام آخر

 

فروشگاه فرش کوروش، امکان خرید حضوری، در کاشان و تهران، و نیز خرید غیر حضوری (آنلاین) را برای مشتریان خود نیز در نظر گرفته و با مراجعه به سایت https://www.bfarsh.com می توانید بدون صرف زمان و در هر شهری اقدام به مشاهده و خرید فرش دلخواه خود نمایید. در فروشگاه اینترنتی فرش کوروش بیش از صدها طرح و نقش زیبا و با کیفیت در ابعاد و شانه های متنوع موجود می باشد. اگر به دنبال تهیه فرش ارزان هستید، می توانید به نمایشگاه فرش کوروش مراجعه و بعد از انتخاب فرش مورد سلیقه خود اقدام به ثبت سفارش نمایید. قابل ذکر است که تمام فرش های کاشان کوروش دارای گارانتی ۵ ساله ضمانت کیفیت شامل گسستگی اجزا و ثبات رنگ، می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *