فرش کوروش

طرح هزار شانه

طرح هزار شانه

طرح هزار شانه از جمله فرش هایی هستند که از طرف مردم درخواست زیادی دارد و با توجه به اینکه از لحاظ قیمت و طراحی ما بین طرح هفتصد شانه و هزار و دویست شانه می باشد دارای محبوبیت فراوانی می باشد .

همان طور که می دانید فرش طرح هزار شانه نسبت به فرشهایی که شانه کمتری دارند طبیعتا دارای بافت بهتری هستند و در اصطلاح ریز بافت تر هستند به همین دلیل از لحاظ طراحی نزدیک به فرش هاییی هستند که دستبافت می باشند و در اصطلاح به فرش های طرح هزار شانه دستبافت گونه هم

می گویند.

 

فرش ماشینی هزار شانه

این نوع فرش که چند سالی می باشد که ارائه شده است همانطور که خواندید دارای طرح ریز بافت می باشد و از لحاظ هزینه هم نسبت به دیگر فرش ها با شانه های مختلف بسیار مقرون به صرفه می باشد برای همین درخواست مصرف کننده برای فرش ماشینی هزار شانه زیاد می باشد.

 

نویسنده این مقاله برای خرید فرش به شما پیشنهاد خرید فرش هزار شانه را می دهد زیرا از لحاظه شانه و تراکم دارای کیفیت بالایی می باشد و دارای ظرافت خاصی می باشد و قیمت آن هم مناسب می باشد.

پیشنهاد میشود برای خرد بهتر نسبت به شناخت بهتر فرش یا فروشگاه فرش قبل از خرید اقدامات لازم را انجام بدهید.

 

پیرو روند رو به رشد صنعت فرش قابل ذکر می باشد که فرش های هزار و پانصد شانه نیز در آینده به مرحله تولید میرسد .

طرح هزار شانه

طرح هزار شانه

طرح هزار شانه کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت فرش هزارشانه به کارگرفته است و گفتنی است که تمام فرش های هزار شانه کارخانه فرش کوروش دارای تراکم سه هزار می باشد و تمامی فرش ها ده رنگ و چهارده رنگ می باشد.

صد در صد نخ اکریلیک و هیت ست شده می باشد و همه فرش ها دارای پنج سال گارانتی می باشد و سراسر کشور ارسال می شود .

برای رفاه حال مشتریان عزیز کارخانه فرش کاشان خرید آنلاین را از طریقه خرید از سایت و خرید از راه تلگرام نیز راه اندازی کرده است.

 

کارخانه فرش کوروش 

کارخانه فرش کوروش با کمک اعتماد شما عزیزان سالهای سال می باشد که در زمینه تولید انواع فرش ماشینی فعالیت دارد ودر انتها قابل ذکر می باشد به دلیل اینکه شما عزیزان مستقیم از کارخانه خرید می کنید بنابراین نسبت به سایر فروشگاهها کیفیت بهتر و قیمت مناسبتر برای شما در نظر گرفته شده است.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *