فرش کوروش, مقالات فرش

فرش اتاق خواب با دیوار های رنگ روشن

فرش اتاق خواب با دیوار های رنگ روشن-وبسایت فرش کاشان

انتخاب فرش متناسب با یک اتاق خواب روشن، در بین انواع طرح ها و رنگ ها و همینطور جنس های فرش موجود در بازار کار آسانی به نظر نمی آید و مستلزم داشتن دانش کافی در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد.

برای خرید آنلاین فرش کاشان از سایت های معتبر و شناخته شده کلیک کنید.

در این بین مهم ترین ملاک جهت داشتن بهترین انتخاب فرش اتاق خواب، تبدیل کردن آن به یک فضای آرام، دلنشین و جذاب است.

از این رو انتخاب رنگ های روشن مانند سفید، خاکستری و همه رنگ های خنثی برای طراحی یک اتاق خواب پرنور و روشن بسیار مناسب به نظر می رسد.

اگر قصد دارید برای اتاق خواب خود فرشی را انتخاب کنید که آن را از بی روح بودن و یکنواخت شدن دربیاورید، بهتر است از طیف های رنگی متنوع و ملایم استفاده کنید.

انتخاب وسایل و فرش اتاق خواب در رنگ های متضاد دیوارهای آن می تواند جذابیت بصری زیادی را به آن ببخشید.

فرش اتاق خواب با دیوار های رنگ روشن-وبسایت فرش کاشان

فرش های خزدار کلاسیک

حس راحتی و لطافت فرش های خزدار، سبب ایجاد آرامش و راحتی در اتاق می شود.

و این ویژگی در صورت ترکیب با رنگ های روشن و ملایم بیشتر حس خواهد شد.

از آن جاییکه میزان یک اتاق خواب خوب را مقدار آرامش و راحتی که در آن حکم فرما است، مشخص می کند، انتخاب طرح و رنگ های ساحلی و تداعی کننده دریا می تواند به طرز عجیبی در این نکته اثر گذار باشد.

فرش های خزدار کلاسیک-وبسایت فرش کاشان

چه فرشی مناسب اتاق خواب سفید است؟

در دکوراسیون داخلی، ایجاد تضاد بین عناصر و طرح و رنگ جایگاه بسیار بالایی دارد، بنابراین برای اصولی پیش رفتن در این زمینه بهتر است از فرش های پر نقش و نگار و با رنگ های جذاب و شارپ در یک اتاق خواب سفید استفاده کنیم تا جذابیت لازم را به اتاق خوابمان هدیه دهیم.

حضور یک فرش با رنگ های تیره و سیر که دارای طرح و کاراکترهای زیبایی باشد، می تواند همانند یک نگین پر زرق و برق در اتاق خوابی با دیوارهای سفید بدرخشد.

یک فرش سنتی و خوش رنگ در یک اتاق خواب با دیوارهای سفید و بی روح می تواند گزینه مناسبی در جهت زنده کردن آن به حساب آید.

اما در مرحله آخر جهت انتخاب سبک و رنگ دلخواه خود باید به بینش بصری و سلیقه مورد نظر خودتان رجوع کرده و ببینید از چه سبکی بیشتر خوشتان می آید و یا با چه رنگ هایی احساس آرامش بیشتری دارید.

فرش مناسب برای دیوارهای سفید یک اتاق خواب را شما باید انتخاب کنید و در نهایت با فاکتورهای مهمی که در دکوراسیون داخلی به آن اشاره کردیم می توانید استناد کنید.

امروزه فرش ها آنقدر طرح و رنگ های زیبا و متنوعی دارند که نمی توان یک طرح و رنگ خاص را در بین ان ها به راحتی انتخاب کرد و همیشه در انتخاب یک فرش مناسب دچار سردرگمی می شویم، اما نگران نباشید چرا که فرش کاشان توسط طراحان حرفه ای و خبره طراحی می شود و بدین صورت شما هر کدام از طرح های فرش کاشان را انتخاب کنید در واقع بهترین انتخاب را داشته اید و هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

اما می توانید در انتخاب فرش مناسب برای اتاق خواب به این چند نکته توجه کنید.

برخی از طرح ها و رنگ ها دارای خلق و خوی خاصی هستند و اثر متفاوتی روی فضای درونی منزل ایجاد می کنند، بنابراین در انتخاب نوع رنگ و طرح به روحیات خود توجه بیشتری داشته باشید و آن ها را نسبت به میزان آرامشی که ایجاد می کنند انتخاب کنید.

بعضی از رنگ ها در روانشناسی رنگ دارای هیجان و پویایی است، مانند رنگ قرمز و نارنجی و برخی دیگر دارای حس آرامش و سکون مانند رنگ آبی و سبز و با توجه به وظیفه اتاق خواب به ایجاد فضای آرامش بخش، بهتر است از رنگ های آرام و ملیح در آن استفاده شود.

اگر دارای خصائصی مانند انرژی بالا و پر تحرکی هستید، شاید یک فرش با رنگ های روشن و درخشان ایده آل به نظر برسد.

و در صورتی که خواهان آرامش بیشتری هستید از رنگ های خنثی تر استفاده کنید.

در پایان باید درنظر داشته باشید که رنگ های روشن دارای خاصیت چرک تابی نیستند و زودتر کثیف و چرک می شوند، پس اگر شرایط لازم برای شستشوی فرش را ندارید بهتر است از رنگ های تیره تر استفده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *