فرش کوروش, مقالات فرش

فرش افشان  گلریز یا افشان گل درشت کدام زیباتر است ؟

فرش افشان  گلریز یا افشان گل درشت  کدام رو بیشتر دوست دارید ؟

 

فرش کاشان طرح افشان یکی از زیباترین فرش های کاشان به شمار میرود که به علت نداشتن ترنج وسط و ریز بافتی در نقشه آن که شبیه فرش دست بافت گونه است طرفداران زیادی پیدا کرده است ، فرش افشان باعث بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک بسیار پر کاربرد می‌باشد.

و فضای منزل شما را بزرگتر و دلبازتر نشان میدهد این طرح فرش در ابعاد ۶متری،۹متری،۱۲متری بافته میشود  نخی که در بافت فرش  افشان کوروش بکار گرفته میشود نخ اکرولیک  و هیت ست شده می‌باشد که باعث کیفیت و دوام بالای این فرش شده است،از مزایای طرح افشان می توان به مقاوم بودن و عدم کوفتگی  در برابر رفت و آمدهای زیاد، مقاوم بودن در برابر شست و شو مدوام ،تثبیت رنگ فرش و عدم پرز دهی نام برد.

 

فرش های افشان تنوع بسیار بالای دارد و هر کدام زیبای خود را دارد در این میان میتوان فرش افشان را بر اساس گل ریز و دزشت بودن به 2 دسته تقسیم کرد فرش های افشان گلریز و فرش های افشان گل درشت که هر کدام زیبای خود را دارد در زیر چند نقشه از هر کدام مثال میزنیم تا بیشتر با نقشه های افشان گلریز و گل درشت اشنا شوید.

فرش افشان بهشت 1200 شانه تراکم 3600

 

فرش بهشت افشان دودی 1200 شانه

فرش بهشت افشان دودی 1200 شانه تراکم 3600 کاشان

 

 

این طرح زیبا یکی از فرش های گل ریز 1200 شانه هست که طرفداران زیادی دارد این نقشه  فرش طوسی جدید به دلیل گل برجسته بودن و داشتن گل ریز خیلی معروف شده و بیشتر عرضه کنندگان فرش این طرح را به عنوان فشان باغ گل میشناسند در نظر داشته باشید علاوه بر کیفیت بالای این طرح زیبای این طرح هم بسیار بالا هست.

 

 

فرش گیلدا

 

فرش طرح افشان گیلدا

فرش 700 شانه افشان گیلدا فیلی

 

فرش افشان فیلی یکی از پرطرفداران ترین فرش های 700 شانه که در دسته فرش های گلریز افشان قرار دارد این طرح زیبا به همراه رنگ دلنشین پرجم دار فروش فرش 700 شانه میباشد که به دلیل کیفیت و ضخامت بالای ان بسیار خوش درخشیده است فرش گیلدا در چند رنگ متفاوت تولید میشود که بهترین رنگ ان رنگ سیلور و فیلی است.

 

 

 

فرش افشان نیلوفر

 

طرح نیلوفر تراکم 3600 گلبرجسته

فرش 1200 شانه نقشه نیلوفر کرم

 

این فرش زیبا که 1200 شانه و تراکم 3600 تولید میشود از برترین نقشه های فرش کوروش میباشد این طرح زیبا علاوه بر فروش در داخل به عنوان بهترین فرش صادراتی نیز شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد در نظر داشته باشید این طرح گل ریز و زیبای افشان با بیشتر سلیقه ها هم خوانی دارد  و گل های رنگی ان داخل بافت فرش بسیار هماهنگ و متوازن پخش شده است.

 

فرش افشان جانان سرمه ای

 

 

 

فرش طرح جانان سرمه ای

فرش طرح جانان سرمه ای

 

این طرح زیبا فرش جدید 1401 که برای شب عید وارد بازار شده در بازده زمان کوتاهی توانست فروش بالای را برای خود بدست اورد این طرح زیبا که 700 شانه و تراکم 2550 تولید شده یکی از نقشه های اورجینال و ثبتی فرش کوروش میباشد که به دلیل ضخامت بالای ان بسیاری از مشتریانی که نشیمن فرش برای انها بسیار مهم است این طرح زیبا را انتخاب میکنند.

 

فرش های گل درشت نسبت به فرش های گل ریز تنوع بسیار پایینی دارد و معروف ترین انها فرش باغ بهشت است که بسیار معروف و شناخته شده است این طرح زیبا بروی فرش 1500 شانه نیز طراحی شده که به عنوان فرش افشان جدید معرفی میشود.

 

 

فرش افشان 1500 شانه

 

فرش افشان جدید 1500 شانه

فرش افشان جدید 1500 شانه تراکم 4500 میباشد که برترین فرش از لحاظ کیفیت در بین فرش های ماشینی میباشد همانطور که میدانید فرش های 1500 شانه ریز بافت ترین فرش ماشینی در بین فرش های تولید شده تا به امروز میباشد.

 

کلام اخر فرش افشان گلریز یا افشان گل درشت کدام زیباتر است ؟

انتخاب فرش افشان در بین گلریز و گل درشت بستگی به سلیقه شما دارد و هر کدام از این نقشه ها زیبای خود را دارد در بین این دو مدل تنوع خیلی کمی بین فرش افشان گل درشت وجود دارد.

 

این مقالات رو از دست ندهید.

فرش باغ بهشت دودی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *