فرش کوروش, مقالات فرش

فرش بدون حاشیه جدید 20 طرح جدید

یکی از طرح‌های جدید و ساده فرش های ماشینی، فرش بدون حاشیه می باشند. که قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید. جهت سفارش و خرید آنلاین فرش بدون حاشیه از بی فرش کلیک کنید.

 

طرح فرش بدون حاشیه

اگر شما به فرش های خود نگاهی بیندازید در اطراف فرش چارچوبی قرار دارد که معمولاً در اکثر فرش ها از گل و بوته های فراوانی استفاده شده است که اطراف فرش را می‌پوشاند. توجه داشته باشید که یکی از قسمت های مهم و حساس فرش‌ها معمولاً حاشیه آن می باشند. بهتر است بدانید که ۳۰ الی ۴۰ درصد فرش را حاشیه آن تشکیل می‌دهد که از نقش و نگارهای گوناگونی بیشتر کتیبه و لوزی ها و یا شاه عباسی و … در انواع فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید که حاشیه فرش از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در بافت آن باید دقت و ظرافت بالایی به کار برد. در صورتی که حاشیه فرش دقیق بافته نشود باعث می شود تا حالت اصلی فرش ازبین برود. بنابراین کارخانجات قالی ها معمولاً دقت و ظرافت بالایی را در بافت حاشیه فرش های خود به کار خواهند بود.

در نظر داشته باشید که با حاشیه فرش مناسب متن فرش به خوبی دیده شده و تمامی مشتریان و مصرف کنندگان به سوی آن فرش خواهد شد. رنگ آمیزی فرش های بدون حاشیه معمولاً از رنگ های بسیار جذاب و مهم استفاده می‌کنند تا به چشم مشتری ها بیایند.
بهتر است بدانید که امروز حاشیه نیز مانند ترنج برخی از فرش های ماشینی به صورت کامل از بین می رود. توجه داشته باشید که برخی از افراد که تمایل دارند تا فرش های بدون حاشیه را تهیه کنند می‌توانند این فرش ها را در اندازه و شانه و تراکم و … به دلخواه خود انتخاب و مورد استفاده قرار دهند.

یکی از فرش های بدون حاشیه کاشان فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ می باشد که معمولاً بافت های این فرش توسط نخ اکریلیک درجه یک و با کیفیت بالا می باشد. در بافت این فرش معمولاً از دستگاه های بافندگی پیشرفته استفاده شده است که بدون پرز و ضد حساسیت می باشد. یکی دیگر از ویژگی های برتر این فرش تراکم طولی بالا می باشد.

بهتر است بدانید که فرش بدون حاشیه جدید که توسط کارخانه کاشان ارائه می گردد بدون شک از لطافت و نرمی بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این فرش ها به خاطر کیفیت بالایی که دارند در برابر حرارت های غیرمستقیم معمولا از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.
یکی دیگر از انواع فرش های بدون حاشیه کاشان فرش ممتاز و دستباف گونه باغ می باشد که به صورت ۱۲۰۰ شانه طراحی شده که این فرش را معمولاً از انواع فرش های بدون حاشیه معرفی می کند. اطراف فرش معمولی معمولاً خبری از بافت های نواری پهن وجود ندارد و اطراف آن را از گل و بوته های زیبا استفاده کردند که زیبایی آن را دو چندان میکند.

توجه داشته باشید که فرش باغ معمولاً با تراکم ۳۶۰۰ بافته می‌شود که بسیار شبیه به فرش های دستبافت ایرانی است. معمولاً فرش ماشینی بدون حاشیه با با ظرافت و دقت بالا بافته شده است که باعث جذابیت بالای فرش شده است. در نظر داشته باشید که بافت این فرش را نیز بسیار ریز می باشد معمولاً فرش بدون حاشیه جدید باغ در رنگ های کرم و فیلی طراحی و تولید می‌شوند. که اگر شما به دنبال یک فرش بسیار مناسب و زیبا برای پذیرایی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از فرش بدون حاشیه باغ غافل نشوید.

 خرید فرش ماشینی بدون حاشیه کاشان

فرش بدون حاشیه جدید

فرش بدون حاشیه جدید

در نظر داشته باشید که قیمت فرش بدون حاشیه معمولاً بسیار متفاوت می‌باشد و بستگی به شانه و تراکم و همچنین جنس الیاف و ابعاد فرش، برند فرش و … دارد که با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید فرشی با کیفیت عالی و تضمینی را تهیه و استفاده نمایید. توجه داشته باشید که امروزه تمامی خریدها به صورت اینترنتی بوده و شما نیز می توانید از این ویژگی بهره مند شده و با پرس و جو در اینترنت بتوانید فرش ماشینی دستباف گونه بدون حاشیه کاشان را به راحتی انتخاب و خریداری نمایید.

شما می توانید جهت تهیه فرش ماشینی کاشان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارخانه کاشان تماس گرفته و فرش را با کیفیت عالی و تعرفه های مناسب درب منزل خود تحویل بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۷ رای

1 فکر در مورد “ فرش بدون حاشیه جدید 20 طرح جدید

  1. خاطره گفت:

    بسیار زیبا وبی رقیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *