فرش سجاده ای کاشان-فروش فرش سجاده ای

فرش سجاده ای بهترین انتخاب برای مساجد

فرش سجاده کاشان

فرش سجاده ای بهترین انتخاب برای مساجد

کارخانه فرش سجاده کاشان بزرگترین تولید کننده فرش سجاده ماشینی در شهر صنعتی کاشان است .

این کارخانه با تمرکز بر طراحی و تولید فرش سجاده  ای مخصوص مسجدها ، حسینیه ها و تکیه ها با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت مشغول به فعالیت هست . محصولات این کارخانه عمدتا در دو کیفیت فرش 500 شانه ارزان قیمت  و فرش 700 شانه  بالاترین کیفیت تولید می شود.

همچنین فرش های تولیدی این کارخانه در تراکم های مختلف و با سفارش مشتریان با توجه به نیازشان تولید می شود . فرش های 500 شانه در تراکم های 800 ، 900 و 1000 و فرش های 700 شانه در تراکم های 2100 و تراکم 2250 و تراکم 2550 بافته می شوند .

دستگاه های مورد استفاده در این کارخانه از مدرنترین دستگاه های بافندگی فرش است . بطوریکه تنها کارخانه تولید فرش سجاده با دستگاه 700 شانه HCP  در شهر کاشان است. دستگاه HCP با کیفیت ترین دستگاه تولید فرش 700 شانه در دنیا است .

در زمینه تنوع کیفیت ، محصولات متنوعی از فرش های سجاده ای با جنس های مختلفی از نخ های پلی استر ، نخ ورجین و نخ آکرولیک از محصولات این کارخانه است .

تفاوت این نخ ها در کیفیت و دوام ، تنوع رنگ و قیمت است .

بالاترین کیفیت فرش ها با نخ های اکرولیک ارائه می شود . تنوع رنگ پذیری بالا ، دوام بالا در برابر کوبیدگی و حرارت ، عدم پرزدهی از جمله مشخصات نخ های اکرولیک است .

به همین دلیل فرش های بافته شده با نخ های اکرولیک از دوام و کیفیت بالاتری نسبت به سایر فرش ها برخوردار است و همچنین قیمت تمام شده این نوع نسبت به سایر فرش ها بالاتر است.

فرش نمازخانه و سجاده ای

فرش محرابی تولید فرش سجاده کاشان

فرش های سجاده ای در عرض استاندارد 125 سانتیمتر تولید می شود. انواع طرح های مختلف با رنگبندی متنوع گزینه های بسیاری را برای انتخاب مشتریان فایجاد شده است .

برای انتخاب و سفارش فرش سجاده ای در ابتدا باید متراژ دقیق را محاسبه نمایید . همچنین لازم به ذکر است که جهت قبله و میزان زاویه داشتن آن نسبت به دیوارهای مسجد در مقدار فرش مورد نیاز بسیار مهم است .

بعد از تعیین مقدار مورد نیاز شما می توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را نهایی نمایید .

فرش-سجاده-ای-فیروزه-ای-با-طرح-جذاب

همچنین باید اعلام کرد که کارخانه فرش کاشان توانایی بافت اسم و لوگو و هر نوشته ای را بر روی فرش ها دارد .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *