فرش کوروش

فرش ماشینی کارخانه کاشان

با شنیدن کلمه فرش ، شهر کاشان و کارخانه فرش کاشان و فرش ماشینی کارخانه کاشان برای شما تداعی می شود. در طول یک سال در کارخانه های کاشان حدود هفتاد تا هشتاد میلیون تخت فرش تولید می شود که بیش از نیمی از نیاز کشور در زمینع فرش را تامین میکند که همین موضوع ، ایران را به یکی از برترین و بهترین کشورها در تامین فرش در جهان کرده است این موضوع به تایید وزارت صنعت هم رسیده است . در ادامه به اهمیت شهر کاشان در تولید انبوه فرش در کشور و نقش این شهر در صادرات فرش به کل دنیا اشاره می کنیم.

 

فرش ماشینی کارخانه کاشان

فرش ماشینی کارخانه کاشان

 

نحوه بافت فرش ماشینی کاشان

 

همانطور که گفته شد تولید بیش از نیمی از تولیدات فرش کشور در شهر کاشان انجام می شود به همین دلیل نزدیک به هفتاد درصد ماشین بافت های فرش ماشینی در کاشان واقع می باشد. در ادامه ویژگی های فرش ماشینی کاشان می توان به داشتن سابقه چهل ساله فرش ماشینی کاشان ، نخستین بودن در تولید و عرضه فرش ماشینی اشاره داشت. همچنین در ادامه باید اشاره داشت که بیش از نیمی از فرش های کاشان به فرش های ماشینی تخصیص یافته و فرش کاشان دارای سهمیه پنجاه درصدی در فرش های ماشینی کشور می باشد. شهرستان کاشان دارای بیشتر از هفتصد واحد برای تولید فرش بوده و عرضه کننده فرش ماشینی با بهترین کیفیت و قیمت و جنس در ابعاد مختلف می باشد.

 

کاشان و صادرات فرش

 

پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری پیرو اهمیت صادرات اجناس غیر نفتی ، کاشان توانسته است با صادرات فرش ماشینی تولید شده در این شهر یکی از شهرهای اصلی در حوزه صادرات غیر نفتی در کشور می باشد. طی دو سال گذشته ایران با حجم بالای صادرات فرش ماشینی مخصوصا به شرق آسیا و کشور چین از این لحاظ رتبه اول  را به خود اختصاص داده است که از نقش پر رنگ کارخانجات فرش کاشان دراین امر به راحتی نمیتوان گذشت.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 فکر در مورد “ فرش ماشینی کارخانه کاشان

  1. مدرس زیست کنکور گفت:

    امروز کلی سرچ کردم، مطلبی
    به جالبی مطلب شما پیدا نکردم.به نظرم اگه مطالب همه‌ی سایت‌ها مثل مطلب شما بود خیلی خوب میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *