نمایش 1–12 از 104 نتیجه

نمایش 12

فرش‌های مدرن در طرح‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و در کلیه فرش‌ها از رنگ‌های خنثی استفاده شده است. به‌صورت کلی، پالت رنگی برای فرش‌های مدرن از ترکیب رنگ‌های طوسی، سفید، کرم، مشکی و طلایی ساخته شده است. انواع فرش مدرن در متراژ‌های 6 تا 36 متری تولید می‌شوند و شانه‌های آن‌ها نیز متفاوت است. توجه داشته باشید هرچه شانه فرش افزایش یابد، قیمت نهایی فرش مدرن نیز بیشتر می‌شود. برای مثال قیمت فرش 1200 شانه کاشان، نسبت به مدل‌های 700 و 500 شانه ارزان‌تر است.  

معرفی انواع فرش مدرن

فرش مدرن به دو مدل فرش وینتیج و فرش فانتزی تقسیم می‌شود. فرش‌های فانتزی و وینتیج تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند. برای مثال انواع فرش فانتزی مدل‌های فریز، شنل و شگی هستند و از جمله طرح‌های فرش ماشینی مدرن می‌توان به هیستوریا و پتینه اشاره کرد. هرکدام از این فرش‌ها، طرح‌ و رنگ‌های بسیار زیبایی دارند. برای بافت فرش‌های پتینه و وینتیج از نخ سفید استفاده می‌شود تا فرش کهنه به‌نظر برسد. 

توجه داشته باشید که فرش‌های پتینه طرح‌های ساده‌تری نسبت به مدل‌های وینتیج دارند و نسبت به طرح، قیمت فرش نیز متفاوت خواهد بود. علاوه‌بر طرح، متراژ فرش نیز روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برای مثال قیمت فرش ماشینی ۶ متری درجه یک نسبت به فرش 12 متری کمتر است. 

آشنایی با طرح‌های فرش مدرن

فرش‌ کوروش با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان، فرش ماشینی مدرن را در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید کرده است. انواع فرش‌های مدرن به شرح زیر است:

  • ترنج
  • مراکشی
  • هریس
  • وینتیج
  • ذغالی
  • افشان طوسی طلایی

برای خرید فرش مدرن، حتما تناسب فرش نسبت به محیط زندگی خود را در نظر بگیرید. برای مثال فرش وینتیج طوسی، برای خانه‌های مدرن با رنگ‌های خنثی بهترین گزینه است و جلوه دکوراسیون را چندین برابر می‌کند. 

بررسی رنگ‌های استفاده شده برای فرش مدرن

برای طراحی و تولید فرش ماشینی مدرن یا فرش دستباف مدرن از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. پرکاربردترین رنگ‌های فرش مدرن شامل، طوسی، کرم، سفید، طلایی، مشکی، آبی و ذغالی می‌شوند. البته رنگ‌های به‌کاررفته در این فرش‌ها ترکیبی هستند، برای مثال ممکن است در طرح یک فرش از ترکیب رنگی طلایی، مشکی و طوسی استفاده شود. 

اگر به فرش‌های تک رنگ با طرح‌های ساده‌تر علاقه دارید، پیشنهاد ما فرش دودی جدید است. این مدل از فرش‌ها طرح‌های ساده و شلوغی دارند و رنگ کلیه آن‌ها طوسی و تناژ طوسی است. 

بررسی نکات مهم درباره تراکم فرش مدرن

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید فرش مدرن، بررسی تراکم و شانه فرش است. هرچه تراکم فرش بیشتر باشد، در برابر پاخوردگی مقاومت بیشتری دارد و سنگین‌تر خواهد بود. همین ویژگی باعث شده تا قیمت فرش مدرن تراکم بالا، نسبت به مدل‌های تراکم پایین بیشتر باشد. 

پیشنهاد می‌شود که برای خرید فرش‌های مدرن رنگ روشن، به سراغ مدل‌های 700 شانه و بالاتر بروید. برای مثال جزئیات فرش نسکافه‌ای جدید در مدل 1200 شانه نسبت به مدل‌های 700 و 500 شانه بیشتر است. 

معرفی الیاف استفاده شده در فرش مدرن

در مجموعه فرش کاشان برای بافت فرش ماشینی مدرن از الیاف 100 اکریلیک استفاده می‌‌شود. این الیاف پرزهای بلندی دارند که باعث می‌شود فرش بافته شده بسیار نرم و لطیف باشد. ناگفته نماند برای بافت گلیم فرش مدرن از الیافی با پرز‌های کوتاه‌تر استفاده می‌شود. 

فرش دستباف مدرن نیز با ابریشم یا الیاف طبیعی بافته می‌شود. فرش‌های دستباف قیمت بیشتری نسبت به فرش‌های مدرن دارند؛ زیرا برای بافت آن‌ها زمان بیشتری صرف شده است. 

خرید فرش مدرن 700 الی 1500 شانه از فرش کوروش

برای خرید فرش مدرن در مدل‌های 700 الی 1500 شانه و متراژهای 6 الی 36 متری یا سفارشی، فقط کافی است طرح مورد نظر خود را در این صفحه انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. انواع فرش‌های مدرن کوروش در متراژ سفارشی قابل خریداری هستند.