فرش کوروش

فروشگاه فرش کوروش

فروشگاه فرش کوروش

فروشگاه فرش کوروش به منظور ارایه محصولات فرش ماشینی به خریداران عزیز تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوق کلیه ذی نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می نهد.

فروشگاه فرش کوروش تلاش دارد با کارکنان توانمند و با تلفیقی زیبا و کم نظیر از علم و تجربه فراتر از رقبا گام بردارد و با ایجاد فرصت های شغلی در سراسر ایران در شکوفایی وطن عزیزمان سهیم شود. این شرکت چابکی و سرعت عمل را مبنایی برای ایجاد مزیت رقابتی پایا و پویا می داند و استراتژی رقابتی خود را با رعایت مجدانه ی اخلاق کسب و کار بر آن استوار کرده است.

حوزه فعالیت این مجموعه ارائه فرش ماشینی با ارائه تخفیفات همیشگی بر روی تمامی کالاها نسبت به قیمت عرضه شده محصول نسبت به فروشگاه ها و نمایندگی های محصول. است فرش عرضه شده در این فروشگاه از برندهای معتبر داخلی تأمین می شود و به مصرف کننده ارائه می گردد. مشتریان هدف در فروشگاه های همواره تخفیف کوروش کلیه خانوارهای محترم ایرانی می باشند.

 

رسالت ما فروش فرش با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر ایران و کشورهای منطقه، با رعایت اخلاق کسب و کار و مسئولیت های اجتماعی و حرکت در مسیر توسعه ی پایدار است ، همچنین مزیت رقابتی فرش کوروش ارائه خدمات ارزان در نزدیکی محل سکونت مشتریان می باشد. فروشگاه فرش كوروش در سال ۱۳۸5 با هدف ايجاد فروشگاه‌های زنجيره‌ای فرش در سراسر كشورراه اندازی  شده است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

5 فکر در مورد “ فروشگاه فرش کوروش

  1. ناشناس گفت:

    گارانتی شامل چه چیزهایی میشه

    1. فرش کوروش گفت:

      ضمانت شامل گسستگی اجزا و ثبات رنگ میباشد

  2. سعید گفت:

    سلام بنده درشهرستان خوی مغازه دارم درصورت قبول نمایندگی شرایط رااعلام فرمایید۰ با تشکر

  3. ناشناس گفت:

    بنده درشهرستان خوی مغازه دارم در صورت قبول نمایندگی شرایط را اعلام فرمایید۰ با تشکر

  4. عیسی زاه گفت:

    سلام اگه میشه لطف کنید قیمتها را اعلام وبروز رسانی کنید چون کسی که توان خرید داشت مزاحمتان می شددیگه این همه راه بلند نشه بیاد وقدرت خرید نداشته باشد وشرمنده زنش بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *