فرش کوروش, مقالات فرش

قیمت فرش در شهر فرش کاشان

قیمت فرش در شهر فرش

اگر شما نیز به‌دنبال بررسی قیمت فرش ارزان در شهر فرش کاشان و خرید این کالای اساسی با مناسب‌ترین قیمت هستید باید با نحوه خرید و در واقع بهترین روش تهیه این کالا آشنا شوید.

قیمت فرش در شهر فرش کاشان (کارخانه فرش کاشان) با قیمت فرش در شهر متفاوت هست.

لطفا تشابه اسمی را در نظر بگیرید و این قیمت رو از هایپر مارکت شهر فرش نخواهید

فرش‌ها از دسته محصولاتی هستند که وجود آن‌ها برای هر خانه‌ای ضروری است پس شناخت روشی که بتوان از طریق آن، این محصول را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کرد نیز می‌تواند تا حدودی ضروری باشد. ما در این متن بهترین روش موجود را برای شما شرح خواهیم داد. پس اگر قصد خرید فرش از شهر فرش کاشان رو دارید  تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت فرش

کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان

قیمت فرش ارزان در شهر فرش 9متری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند با کم‌ترین هزینه زیباترین دکوراسیون را در خانه خود ایجاد کنند. به همین دلیل نیز این افراد باید شناخت کلی نسبت به عوامل تاثیرگذار بر این قیمت داشته باشند.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک فرش که حین خرید باید به آن‌ها توجه کرد میزان تراکم، شانه، متراژ و الیاف آن است. در واقع قیمت فرش به‌صورت مستقیم تحت تاثیر این عوامل کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.

 فرش ارزان معمولا از الیاف معمولی تولید می‌شود و شانه آن نیز بین 500 تا 1000 است. به‌طور کلی هرچه تعداد گره‌های یک فرش بیشتر باشند ظرافت آن نیز بیشتر خواهد شد و به‌دلیل استفاده از الیاف بیشتر، قیمت محصول افزایش پیدا می‌کند.

متراژ نیز به‌طور مستقیم روی قیمت محصول تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید با بررسی قیمت فرش ارزان در شهر فرش ۶متری و مقایسه آن با محصولات 9 یا 12 متری به‌خوبی متوجه این تفاوت شوید.

قیمت فرش 1200 شانه در شهر فرش کاشان

فرش 1200 شانه از فرش های پرطرفدار و پرفروش صنعت فرش ماشینی هست و به دلیل تنوع بالا و کیفیت عالی که این فرش دارد تقاضای بالای در بازار فرش دارد .

فرش 1200 شانه به فرش های گفته میشود که تعداد گره عرضی فرش در 1متر 1200 گره یا ریشه میباشد . فرش های 1200 شانه استاندارد دارای تراکم طولی 3600 هست. هرچقدر تعداد گره عرضی فرش بالاتر برود فرش ریزبافت تر و شفافیت بیشتری پیدا میکند بهمین خاطر هست فرش 1200 شانه از شفافیت و ریزبافتی بسیار بالای برخوردار میباشند.

لیست قیمت فرش 1200 شانه در شهر فرش کاشان

قیمت فرش 12 متری ۱۲۰۰ شانه در شهر فرش کاشان    15300.000 تومان

قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه در شهر فرش کاشان   12300.000 تومان

قیمت فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه در شهر فرش کاشان  7700.000 تومان

فرش 1200 شانه در شهر فرش

قیمت فرش ۷۰۰ شانه در شهر فرش

فرش 700 شانه کیفیت های مختلفی دارد بهترین کیفیت فرش بابت فرش 700 شانه نخ 100% اکرولیک هیت ست شده میباشد که علاوه بر ضخامت بالای ان به نسبت دیگر فرش ها از عمر بیشتری نیز برخوردار میباشد .

فرش ماشینی 700 شانه به فرشی گفته میشود که در عرض یک متر فرش ، 700 عدد گره وجود دارد یعنی تعداد گره های عرضی فرش بافته شده 700 عدد گره وجود دارد. بهمین خاطر اصطلاح 700 شانه را بخود میگیرد

لیست قیمت فرش 700 شانه در شهر فرش کاشان

قیمت فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه در شهر فرش   13.000.000 تومان

قیمت فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه در شهر فرش    10500.000  تومان

قیمت فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه در شهر فرش  6500.0000 تومان

فرش 700 شانه در شهر فرش

قیمت فرش ارزان در شهر فرش

فرش ارزان به فرش های گفته میشود که به نسبت دیگر فرش های ماشینی از قیمت پایین تری برخوردار باشند. معمولا این فرش های ارزان بافته شده با دستگاه 500 شانه و 700 شانه میباشند.

لیست قیمت فرش ارزان در شهر فرش کاشان

  • قیمت فرش ارزان در شهر فرش ۱۲ متری:  از 4500.000 تومان
  • قیمت فرش ارزان در شهر فرش 9متری: از 3700.000 تومان
  • قیمت فرش ارزان در شهر فرش ۶متری : از 2250.000 تومان

چگونه فرش ارزان تهیه کنیم؟

در واقع بهتر است بپرسیم چگونه می‌توان تاثیر عوامل مختلف را بر قیمت فرش کاهش داد؟ یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که برای این منظور وجود دارد خرید مستقیم محصول از کارخانه است.

قیمت فرش ارزان در شهر فرش 9متری باعث شد افراد زیادی برای خرید کالای مورد نیاز خود به‌جای گشت‌وگزار در فروشگاه‌های سطح شهر، خرید مستقیم از کارخانه را انتخاب کنند.

از دیگر مزیت‌های خرید فرش از کارخانه علاوه‌بر قیمت کم باید به تنوع بالای محصولات اشاره کرد. شما می‌توانید انواع فرش که ارزان‌ترین آن‌ها معمولا 500 شانه یا 6 و 9 متری هستند را با مناسب‌ترین قیمت و بیشترین تنوع در طرح و رنگ مشاهده و سپس بهترین محصول مناسب خانه خود را خریداری کنید.

معرفی انواع فرش ارزان

معمولا قیمت فرش ارزان در شهر فرش ۱۲ متری نسبت به متراژهای 6 و 9 متری بیشتر است. البته محصولاتی که برای تولید آن‌ها از الیافی مانند اکریلیک استفاده شود گاهی قیمت بالاتری نسبت به متراژهای بیشتر از خود دارند.

به همین دلیل نیز نمی‌‌توان یک نرخ کلی برای فرش ۱۲ متری ارزان بیان کرد. بلکه در تعیین این قیمت مواردی مانند الیاف مورد استفاده، شانه و تراکم محصول تاثیرگذار خواهند بود.

به‌طور کلی باید گفت ارزان‌ترین دسته‌بندی این محصولات از مدل‌های 500 شانه شروع می‌شود. یعنی قیمت فرش ارزان در شهر فرش 9متری در مدل‌های 500 شانه از سایر محصولات کم‌تر است.

فرش‌های 500 شانه را می‌توان از کاربردی‌ترین کالاها دانست که به‌دلیل ضخامت بالای خود برای مکان‌های پررفت‌وآمد گزینه بسیار مناسبی هستند. در واقع قیمت پایین این فرش را نباید نشان از بی‌کیفیت بودن آن دانست.

فرش اسپرت نیز دیگر گزینه‌ای است که در بین ارزان‌ترین محصولات قرار می‌گیرد. البته برای خرید این محصول باید به تناسب آن با دکوراسیون خانه نیز توجه داشته باشید. چراکه فرش‌های اسپرت برای هر مکانی مناسب نیستند.

با انتخاب خرید مستقیم از درب کارخانه، می‌توانید قیمت فرش ماشینی ۶ متری ارزان را با بهترین نرخ مشاهده کنید. در واقع نرخ پایین محبوبیت این فرش‌های کوچک را تا حد زیادی افزایش داده است. اما بااین‌حال متراژهای 9 متری به‌دلیل اندازه بزرگ‌تر معمولا کاربردی‌تر هستند.

فرش های 9 متری در چه کیفیتی تولید می شوند؟

قیمت فرش ارزان در شهر فرش 9متری و کاربردی بودن محصولاتی که با این متراژ تولید می‌شوند باعث عرضه کیفیت‌های متنوع از این کالا به بازار شده است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود بهترین محصول را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

منظور از کیفیت فرش‌های 9 متری در ابتدا الیاف مورد استفاده در تولید این محصولات است. در واقع هرچه نخ مقاومت بالاتری داشته باشد و پرز ندهد روی کیفیت نهایی محصول و قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.

مورد بعدی را می‌توان تعداد گره‌های عرضی و طولی آن دانست که با اصطلاح شانه و تراکم شناخته می‌شوند. معمولا ارزان‌ترین فرش 9 متری را می‌توانید در مدل‌های 500 شانه پیدا کنید.

عامل دیگری که روی کیفیت این محصولات تاثیر می‌گذارد تجهیزات کارخانه است. با انتخاب کارخانه فرش کاشان و خرید از این مجموعه دیگر لازم نیست نگرانی بابت تجهیزات آن‌ها و بی‌کفیتی فرش داشته باشید. برخی قیمت‌های این محصول در متراژ 9 متری عبارت‌اند از:

قیمت فرش در شع

خرید انواع فرش ارزان از کارخانه فرش کاشان

 

تنوع کارخانه فرش کوروش

تنوع کارخانه فرش کوروش

اگر می‌خواهید به‌ بررسی قیمت فرش ارزان در شهر فرش 9متری بپردازید باید بهترین مجموعه‌هایی که در زمینه فروش این محصولات فعال هستند را بشناسید تا در کنار بهره‌مندی از قیمتی مناسب، کالای مورد نظر شما کیفیت لازم را نیز داشته باشد.

کارخانه فرش کاشان با تولید محصولات متنوع در متراژهای مختلف و همچنین شانه‌های متنوع به افراد در داشتن خریدی اقتصادی کمک می‌کند. ضمن اینکه حذف واسطه‌ها در این مسیر خود تا حد زیادی باعث کاهش نرخ می‌شود.

اگر به‌دنبال ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران هستید کارخانه فرش کاشان این مجموعه را برای شما تاسیس کرده است. پس اگر در پایتخت زندگی می‌کنید یا سفر به تهران برای شما راحت‌تر از کاشان است می‌توانید به دفتر کارخانه در پایتخت مراجعه کنید.

در دفتر مرکزی تهران تمام قیمت‌ها مانند خرید فرش از درب کارخانه برای شما محاسبه خواهد شد. پس دیگر لازم نیست هزینه‌ای بابت ایاب‌وذهاب و سفر به کاشان پرداخت کنید. چراکه در تهران با همان تنوع بالا و نرخ پایین روبه‌رو می‌شوید.

جمع‌بندی  قیمت فرش در شهر فرش کاشان

با بررسی قیمت فرش در شهر فرش  متوجه می‌شویم خرید این کالا به‌صورت مستقیم از کارخانه در هر متراژ، شانه و تراکمی که باشد نسبت به خرید حضوری از فروشگاه‌های سطح شهر مناسب‌تر است. در‌این‌بین شناخت مجموعه‌ای که در کنار نرخ پایین محصولاتی باکیفیت ارائه دهد اهمیت دارد. برای این منظور کارخانه فرش کاشان می‌تواند بهترین گزینه باشد.

قیمت فرش در شهر فرش اینترنتی

قیمت فرش در شهر فرش  ها و فروشگاه های سطح شهر با  بازار فرش کوروش  تقریبا 20 %تفاوت قیمت دارد . فروشگاه شهر فرش اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی میباشد که فرش ها را به قیمت درب کارخانه عرضه میکند .یک چیزی معادل  25%پایین تر از فروشگاه های سطح شهر.
شما عزیزان میتوانید فرش مورد نظر خود را در سایت بازار فرش ادینه ببینید  .و مدل ان  را در فروشگاه شهر فرش اینترنتی سفارش بدهید تا در کمترین زمان به دست شما برسد .با قیمتی پایین تر از شهر فرش  ها و فروشگا ههای سطح شهر از تخته ای 100 هزار تومان تا تخته ای 400 هزار تومانRD

کارخانه فرش کاشان تمام تلاش و سعی خود را جهت رفاه حال مشتریان در سراسر کشور میکند و در همین جهت فروش اینترنتی خود را راه اندازی کرده است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت www.bfarsh.com و مشاهده قیمت ها به راحتی و بدون احتیاج به مراجعه حضوری خریداری کنید.

قیمت حرف اخر در خرید فرش

خرید فرش ماشینی همیشه با تحقیق و پرسوجو همراه است ولی خریداران فرش ماشینی به دنبال خرید فرش ماشینی با قیمت بهتر هستند . شاید خرید فرش ماشینی به دلیل بالابودن قیمت فرش همیشه با حساسیت بالای برخوردار است و خریداران رو به سمت تحقیق در قیمت فرش سوق میدهد.

قیمت فرش کاشان

با خرید مستقیم از کارخانه شما عزیزان این اطمینان رو دارید که فرشی رو خرید میکنید که هم طرح جدید و بروزی دارد و هم قیمت بسیار مناسبی نسبت به نمایندگی ها فرش  دارد .

نمایندگی فرش کاشان در شیراز

فرش کاشان جدید

فرش کاشان با تنوع بالا و بروز فرش های ماشینی همیشه از نقشه های جدید و بروز در سبد تولید خود استفاده میکند که این عمر باعث افزایش سبد تولیدات فرش کاشان شده است

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ قیمت فرش در شهر فرش کاشان

  1. مجید وهابی گفت:

    قیمت فرش در شهر فرش، البته این قیمت های که شما درج کردید نیست حالا نمیدونم قیمت ها واسه چه تاریخی هست

    1. فرش کوروش گفت:

      دوست عزیز اقای وهابی قیمت های درج شده برای شهر فرش کاشان (کارخانه فرش کاشان ) هست نه شهر فرش تهران
      لطفا به مطلب اول سایت دقت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *