مقالات فرش

مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه

فرش کاشان

مزایا خرید فرش کاشان به صورت مستقیم و همچنین اطلاعات لازم در مورد امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران           

 

خرید محصولات ایرانی از درب کارخانه و به صورت مستقیم مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها قیمت بسیار مناسب محصول می باشد. ناگفته نماند که خرید مستقیم مزایای دیگری دارد که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم و در مورد امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران اطلاعات لازم را ارایه دهیم. 

مزایای خرید فرش کاشان به صورت مستقیم

فرش های  متنوع و مختلفی در کشور ایران توسط متخصصین داخلی تولید می شود. محصولات قیمت های مختلفی دارند و همچنین کیفیت های متفاوتی دارند. میتوانید گالری فرش انتخابی رو در روبرو ببینید.

اگر بتوان محصولات تولید شده را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کرد، قیمت آن ها مناسب تر خواهد بود و کیفیت لازم و مناسب را خواهند داشت.

 خرید  فرش  ایرانی از درب کارخانه و به صورت مستقیم مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها قیمت بسیار مناسب محصول می باشد.

قیمت فرش

ناگفته نماند که خرید مستقیم فرش مزایای دیگری دارد که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم و در مورد امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران اطلاعات لازم را ارائه دهیم. همچنین قصد داریم مقاله به گونه ای باشد تا خواندن آن باعث تشویق خریداران و دوستداران فرش ماشینی نسبت به خرید مستقیم کالا شود.

 دغدغه اصلی خانم ها خانه دار و نوعروسان خرید فرش ماشینی

علاوه بر سایر وسایل مورد نیاز منزل مانند مبل، کابینت و …، فرش در دکوراسیون و زیبایی منزل به شدت موثر می باشد. در حقیقت فرش ها مساحت زیادی از منزل و ساختمان را تحت پوشش قرار می دهند، بنابراین در چیدمان و طراحی داخلی ساختمان تاثیر به سزایی دارند.

 دکوراسیون زیبا و دلنشین ساختمان و منزل مربوط به سلیقه و هنر خانم های خانه دار می باشد. در نتیجه با مشاهده یک خانه زیبا با دکوراسیون ویژه می توان به خوش سلیقه بودن خانم خانه پی برد، به همین دلیل نوعروسان و خانم های خانه دار در خرید فرش بسیار وسواس به خرج می دهند و یکی از دغدغه های اصلی آن ها محسوب می شود.

فرش کاشان و تاثیر ان بر دکوراسیون

1.           خرید فرش های مورد نظر از کارخانه با قیمت بسیار مناسب تر

یکی از عوامل بسیار مهم در خرید فرش ماشینی، قیمت آن می باشد. با مراجعه به فروشگاه ها و سایر مراکز نا معتبر، فرش های موجود از قیمت بالاتری نسبت به کارخانه برخوردار می باشند، بنابراین خریدار مجبور است فرشی با کیفیت پایین تر و یا متراژی پایین تر را انتخاب کند.

دلیل قیمت بالای فرش ها وجود واسطه ها می باشد در حقیقت مراکز نامبرده برای دریافت سود بیشتر، قیمت نهایی فرش ها را افزایش می دهند. برای خرید فرش با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهتر است به کارخانه فرش کاشان و یا نمایشگاه آن مراجعه کرد. خرید مستقیم فرش بدون واسطه می باشد بنابراین قیمت پایین تری خواهد داشت. بنابراین به دلیل فراهم بودن امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران به راحتی می توان به صورت حضوری نیز اقدام کرد.

2.           مشاهده طرح ها و نقشه های کاملا جدید و بروز

از دیگر مزایای مراجعه به کارخانه فرش کاشان، مشاهده جدیدترین فرش ها و انتخاب از بین آن ها می باشد. در حقیقت فرش های تولید شده با مدل های جدید و طرح ها بروز ابتدا در نمایشگاه فرش کاشان قرار می گیرند.

بنابراین با مراجعه به نمایشگاه و یا کارخانه به راحتی می توان از بروز بودن فرش ها مطمئن شد و از بین آن ها فرش مورد نظر را انتخاب کرد. به همین دلیل کارخانه امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران را برای مشتریان فراهم کرده است.

فرش کاشان

نمایشگاه فرش کاشان
نمایشگاه کارخانه فرش کاشان در تهران

3.           متنوع بودن فرش های موجود در کارخانه:

فرش های کاشان تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند. طرح و نقشه های موجود در هر فرش توسط بهترین طراحان داخلی، طراحی می شود. همچنین با استفاده از دستگاه های مخصوص و کاملا پیشرفته روی فرش ها اجرا می شوند، به همین دلیل فرش کاشان از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. تمامی فرش های تولید شده در نمایشگاه قرار می گیرند، بنابراین با مراجعه به کارخانه و یا نمایشگاه  تهران   می توان تمام مدل های تولید شده را به صورت یکجا مشاهده کرد.

تنوع فرش ها در کارخانه در هیج مکان و یا فروشگاه دیگری قابل مشاهده نخواهد بود، بنابراین با مراجعه به نمایشگاه انتخاب فرش کار راحت تری می باشد، زیرا به دلیل تنوع زیاد فرش ها انتخاب آن با هر سلیقه و توان مالی امکان پذیر می باشد.

4.           تحویل به موقع فرش و ارسال سریع فرش ها:

خرید فرش از کارخانه به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها صورت می گیرد، بنابراین امکان تحویل آن ها و ارسال آن ها در کوتاه ترین مدت زمان صورت می گیرد.

هنگامی که فرشی توسط مشتریان انتخاب می شود بلافاصله جهت تولید وارد چرخه می شود و بعد از تولید در اسرع وقت به مقصد ارسال می شود، بنابراین مدت زمان انتظار مشتری کوتاه خواهد بود. اما در مراکز و فروشگاه های دیگری به دلیل وجود واسطه های متعدد مدت زمان زیادی صرف ارسال سفارشات به کارخانه می شود، بنابراین مدت زمان زیادی جهت دریافت فرش مورد نیاز می باشد.

مراجعه حضوری برای خرید فرش کاشان

  • 5.           خرید فرش با اطمینان بیشتر و پیگیری راحت تر:

کارخانه و یا نمایشگاه مربوط به کارخانه فرش کاشان، اجناس را به صورت کاملا تضمینی به فروش می رساند، زیرا از کیفیت اجناس به شدت مطمئن می باشند. فروش تضمینی محصولات باعث می شود تا خریدار از کیفیت خرید خود مطمئن شود و نسبت به کیفیت آن کوچکترین شکی نداشته باشند. لازم به ذکر است که در صورت بروز کوچک ترین مشکل و یا ایرادی می توان آن را از کارخانه پیگیری کرد.

در حقیقت باعث عدم درگیری با واسطه ها می شود. لازم به ذکر است که فروشگاه های نامعتبر اقدام به فروش ماشین های بی کیفیت می کنند، همچنین در قبال بروز هر گونه مشکل و یا ایرادی هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نمی گیرند.

  • مراجعه به نمایشگاه و خرید فرش به صورت حضوری و همچنین مزایای آن:

در حقیقت یکی از راه هایی که جهت خرید فرش کاشان به صورت مستقیم وجود دارد، خرید حضوری می باشد. در حقیقت امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران وجود دارد. خرید حضوری فرش ها از درب کارخانه مزایای زیادی دارد که می توان به بررسی کامل فرش ها پرداخت.

همچنین می توان فرش ها را به صورت فیزیکی لمس کرد و آن ها را با یکدیگر مقایسه کرد. کارخانه فرش امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران را برای مشتریان فراهم کرده است. لازم به ذکر است که با مراجعه حضوری می توان مشاوره گرفت و اطلاعات مفید و لازم را دریافت کرد و سپس نسبت به خرید اقدام کرد.

خرید فرش های ماشینی به صورت غیر حضوری و آنلاین:





یکی از روش های خرید فرش ماشینی کاشان به صورت مستقیم و بدون واسطه، خرید غیر حضوری و آنلاین می باشد. در حقیقت علاوه بر امکان خرید حضوری درب کارخانه و نمایشگاه تهران ، می توان از طریق سایت نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کرد. این روش برای افرادی که قادر به مراجعه حضوری به کارخانه نیستند، مناسب می باشد.

از دیگر مزایای این روش می توان به بررسی تمام مدل های موجود در کارخانه اشاره کرد. می توان مدل ها و طرح های تولید شده را در سایت مشاهده کرد، همچنین از قیمت آن ها مطلع شد. آنها را مورد مقایسه قرار داد و سپس سفارشات خود را ثبت کرد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *