فرش کوروش, مقالات فرش

چرا فرش های 700 شانه پر فروش است ؟

فرش 700 شانه ارزان قیمت

فرش ۷۰۰ شانه

فرش های ۷۰۰ شانه که دارای تراکم ۲۵۵۰ میباشند و از الیاف صد در صد اکریلیک بافته شده اند از نوع با کیفیت ترین فرش های بازار به شمار میروند . فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه دارای ۵ و ۸ یا ۱۰ رنگ است .فرش های ماشینی دارای درجه بندی متعددی هستند که‌ درجه یک آن توسط دستگاه های بروز بافته و پرداخته میشوند . لازم بذکر میباشد که فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دارای شانه خواب بیشتری میباشند . این مزیت یعنی شانه خواب بیشتر موجب میگردد که فرش برای رفت و آمد کردن و نشستن نسبت بهفرش های دیگر مناسبتر باشد .

 

فرش ۷۰۰ شانه -وبسایت فرش کاشان

 

 

خرید انواع فرش 700 شانه ارزان قیمت در فروشگاه آنلاین فرش کاشان

فرش های ۷۰۰ شانه دارای دو نوع بافت میباشند :

۱ . فرش های ۷۰۰ شانه هایبالک:

الیافی که در  فرش های ۷۰۰ شانه هایبالک به کار میرود همچون فرش های ساده میباشد ولی برجستگی که در بافت آن وجود دارد موجب تمایز آن با فرش  ساده میگردد . منظور از برجستگی در فرش این میباشد که برخی نقش ها برجسته تر و برخی نیز فرو رفته تر بافته شده اند .

2 . فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک ساده :

این فرش برخلاففرش ۷۰۰ شانه هایبالک دارای نقشی کاملا ساده و بدون برجستگی میباشد به گونه که اگر نقش فرش را با دست لمس کنید سطح یکنواخت بدون هیچ برجستگی را حس میکنید . از نظر کیفیت نمیتوانیم   وجه تمایزی بین این دو نوع فرش قائل شویم . انتخاب هر کدام از این نوع فرش ها بنا بر سلیقه خریدار میباشد  که فرش با نقش برجسته بپسندند یا نسبت به فرش ساده تمایل نشان دهند .

 

فرش های ۷۰۰ شانه دارای دو نوع بافت میباشند :-وبسایت فرش کاشان

 

همانطور که بیان کردیم فرش های ۷۰۰ شانه از پرفروش ترین فرش ها بشمار میرود که این مسئله ۳ مورد را در بر میگیرد :

۱ . قیمت فرش های ۷۰۰ شانه :

طبیعتا قیمت فرش ها بر اساس شانه و تراکم آن حساب میشود ؛ بنابراین فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دارای قیمت پایین تری میباشد . به طور معمول در خرید کردن برای عموم مردم بحث مالی در کنار کیفیت حرف اول را میزند .

۲ . نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه :

در متن اشاره کردیم که با بالا رفتن شانه و تراکم فرش نخ خاب کمتر میشود . برای مثال نخ خاب در فرش های ۷۰۰ شانه ۱۰ میلی متر میباشد . این مورد گویای این مسئله میباشد که هر چه نخ خاب در فرش بیشتر باشد دوام و ماندگاری فرش نموداری صعودی تری را طی میکند . پس یکی عمر فرش های ۷۰۰ شانه یکی از موارد مهمی میباشد که افراد را به سمت و سو خرید آن سوق میدهد .

۳ . زیبایی و چشم نوازی نقش های ، فرش های ۷۰۰ شانه:

جالب است بدانید که بیشتر تمرکز طراحان و نقشه کشان فرش بر روی فرش های ۷۰۰ شانه میباشد زیرا؛ مردم بیشتر در مسیر خرید این نوع از فرش حرکت داشته اند . نتیجه این تمرکز فرش های ۷۰۰ شانه بسیار زیبا و چشم نواز شده است که ، هر روزه با جدید ترین نقش ها وارد بازار می شوند .

 

 

همانطور که بیان کردیم فرش های ۷۰۰ شانه از پرفروش ترین فرش ها بشمار میرود که این مسئله ۳ مورد را در بر میگیرد :-وبسایت فرش کاشان

3 دسته فرش ۷۰۰ شانه در بازار

به طور کل فرش های ۷۰۰ شانه ای که در بازار موجود است به ۳ دسته تقسیم می گردند:

۱ . فرش ۷۰۰ شانه واقعی :

فرش های ۷۰۰ شانه واقعی و درجه ۱ به طور معمول در ۸ رنگ و یا ۱۰ رنگ عرض میگردد که این مسئله فقط باعث مقدار جزئی تفاوت در قیمت آن ها میگردد . توجه داشته باشید که فرش های ۷۰۰ شانه به وسیله دستگاه های متعددی بافته میشوند که به روز ترین نوع آن دستگاه HCPx2 میباشد.

۲ . فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی :

این نوع از فرش ها توسط دستگاه هایی بافته می شوند که مختص بافت فرش ۵۰۰ شانه میباشد . اما با تغییراتی که در دستگاه ایجاد می کنند ؛ یک فرش ۷۰۰ شانه با تراکم۱۵۰۰ در ۷ رنگ به بازار عرضه می دارند.

۳ . طرح فرش ۷۰۰ شانه :

به این نوع فرش از آن جهت نام طرح ۷۰۰ شانه را  اختصاص داده اند که از طرح های به روز فرش های ۷۰۰ شانه در آن بکار برده اند . در واقع این نوع فرش ها را میتوان جز خانواده فرش های ۵۰۰ شانه ماشینی دانست .

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *