فرش کوروش

کارخانه جات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان

کارخانه جات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان

کارخانه جات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان و شهرک های این شهر

فرش کاشان بزرگترین تولید کننده فرش ماشینی ایران و حتی جهان این شهر بزرگ تولیدی از شهر های صنعتی ایران است که کارخانجات مختلفی در جهت بافت فرش ماشینی مشغول هستند.

کارخانه های فرش کاشان با تولید فرش ماشینی 500 شانه ،700 شانه 1000 شانه و 1200 شانه بیشترین سهم تولید فرش را به خود اختصاص داده اند.

بعد از شهر غازی ترکیه

?آران و بیدگل دومین صادرکننده فرش ماشینی جهان/نخستین جشنواره ملی فرش در آران و بیدگل برپا می شود
?عبدالرحیم مفیدی رئیس هیأت‌مدیره شهرک صنعتی صباحی آران و بیدگل:

?آران و بیدگل بزرگ‌ترین صادرکننده فرش ماشینی جهان بعد از شهر غازی ترکیه است لذا در تلاشیم اولین جشنواره ملی فرش را در آران و بیدگل مهد شرکت‌های فرش صنعتی برگزار کنیم.
? تولید بیش از ۴۵ میلیون مترمربع فرش در سال و داشتن بیش از ۷۰۰ شرکت بزرگ و کوچک تولید فرش ماشینی گوشه‌ای از خدمات این شهرستان به اقتصاد و صادرات کشور است.

?هدف اول هیئت مدیره  توسعه و رشد صنعت فرش ماشینی کاشان در شهرستان و معرفی آران و بیدگل به‌عنوان قطب تولید فرش ماشینی و آمادگی برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی فرش است.

?بازار فرش‌ ماشینی کاشان، بیشتر کشورهای آسیا است و تعاملات خوبی با اروپا برقرار کرده‌ایم و امیدواریم صادراتمان به این قاره نیز افزایش پیدا کند.

?شرکت تعاونی فرش آران و بیدگل در سال جاری با صادرات فرش به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون دلار مقام دوم تعاونی‌های برتر کشور را در بخش صادرات به دست آورد و آران و بیدگل به‌عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

kashan korosh carpet kourosh carpet كارخانه فرش كاشان کاشان، استان اصفهان کارخانجات فرش کاشان isfahan province کارخانه جات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان کاشان فرش کاشان کاشان، استان اصفهان لیست کارخانه های فرش ماشینی کاشان کارخانجات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان شماره تلفن کارخانه فرش کاشان اسامی شرکتهای فرش ماشینی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

3 فکر در مورد “ کارخانه جات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان

  1. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید۰ی سوال داشتم امکانش هست ک ما ی طرح فرش ۷۰۰ شانه رو بدیم و برامون همون رو ۱۲۰۰ شانه بزنید

    1. فرش کوروش گفت:

      ممنون از شما
      معمولا طرح ها شانه و تراکم مخصوص خودشو داره

  2. نسرین گفت:

    سلام شعبه فروش فرش کاشان در خود اصفهان یا نجف اباد کجاست من مدل فرس شکارگاه را میخوام از کجا باید برم و بخرم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *