مقالات فرش

کرونا در فرش ماشینی

ویروس کرونا در فرش

با گسترش و شیوع ویروس کرونا ، حفظ سلامتی و در امان بودن از این بیماری به مسئله و دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است .

بهترین و موثرترین راه در مقابله با این ویروس طبق گفته متخصصین و پزشکان پیشگری است . انواع روش های پیشگیری هم در روزهای اخیر توسط رسانه های گروهی و فضاهای مجازی بسیار توضیح داده شده است . طبق گفته متخصصان ویروس کرونا ماندگاری متفاوتی در سطوح مختلف دارد .

سطوح شیشه ای و فلزی ، مخصوصا استیل بیشترین ماندگاری را در بین تمام سطوح را دارد . این ویروس در الیاف و سطوح پارچه ای مانند لباس و فرش ها ماندگاری زیادی ندارد . ماندگاری در حدود 5 ساعت برای این سطوح بیان شده است .


مجموعه کارخانه فرش کاشان برای پیشگیری از شیوع این ویروس و در جهت حفظ سلامتی مردم عزیز ، سخت ترین نظارت های بهداشتی را در بین کارکنان خود در پیش گرفته است . استفاده از مواد ضدعفونی کننده در تمامی مجموعه ، جلوگیری از ورود افراد غیر از پرسنل کارخانه ، چکاب سلامت پرسنل و … از جمله اقداماتی است که در این مجوعه به صورت روزانه و مداوم انجام می شود .
تمامی محصولات تولیدی این مجموعه در بسته بندی ای که امکان ورود هیچگونه آلودگی را نمی دهد ، به دست مشتریان عزیز می رسانند . خریداران عزیز باید توجه داشته باشند که تمامی محصولات این کارخانه از زمان بسته بندی تا زمانی که به درب منزل برسد حداقل 72 ساعت طول خواهد کشید . پس ما این اطمینان را به شما می دهیم که به هیچ عنوان هیچگونه آلودگی ای از طریق این فرش ها انتقال داده نخواهد شد .
اما برای اطمینان بیشتر توصیه می شود که بعد از خریداری فرش و پس از دریافت آن حتما پلاستیک محصول را بیرون از منزل خارج کرده و فرش را با خیال راحت به منزل برده و استفاده کنید .

تمیز کردن فرش موجود در منزل برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا

خیلی مواقع ما احساس میکنیم فرش زیر پای ما به دلیل اشتباهی الوده به ویروس کرونا شده است در این زمان ما باید فرش رو از ویروس پاک کنیم .

بهترین کار برای از بین بردن ویروس احتمالی بروی فرش ما استفاده از شامپو فرش و محلول اب گرم هست .

اب گرم 40 الی 50 درجه بهترین دما برای اسیب نرساندن به فرش و از بین بردن ویروس میباشد .شما در یک ظرف تمیز مقداری شامپو فرش رو با اب گرم مخلوت کرده با استفاده از یک اسفنج بروی فرش مورد نظر بکشید .

سعی کنید بیشتر از کف داخل ظرف برای تمیز کردن فرش استفاده کنید زیرا اب زیاد داخل فرش باعث کاهش عمر فرش و پوسیدگی الیاف داخلی فرش میشود . بعد از تمیز کردن روی فرش سعی کنید محیط روی فرش را که به دلیل تمیز کردن خیس شده تا جای ممکن با یک دستمال سفید خشک کنید .

شستشو فرش ماشینی با وایتکس ممنوع

بر ای ضد عفونی هیچ وقت از محلول وایتکس استفاده نکنید به علت بالابودن قدرت تمیز کنندگی این محصول رنگ فرش از بین میرود و دیگر هیچ راهی برای برگشت به حالت اول وجود ندارد .

حالا میتوانید با خیال راحت از فرش زیبای خود در منزل استفاده کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *