فرش سجاده ای کاشان-فروش فرش سجاده ای, مقالات فرش

گالری فرش سجاده ای 700 شانه

یکی از مدل هایی که فرش سجاده ای تولید می شود فرش 700 شانه است . فرش های 700 شانه با دستگاه های مختلف با میزان تراکم های متفاوتی بافته می شود. بالاترین کیفیت در فرش 700 شانه  توسط دستگاه HCP  تولید می شود. تراکم واقعی بافت فرش توسط دستگاه HCP  2550 است.  فرش های 700 شانه از لحاظ زیبایی و ریزبافت بودن بهترین مدل فرش سجاده ای است. این فرش ها با نخ اکرولیک بهترین کیفیت فرش ماشینی را ارائه می دهد.

فرش های سجاده ای نخ اکرولیک از لحاظ دوام و کیفیت بهترین کیفیت را دارا هستند. این فرش در اثر رفت و آمد زیاد کیفیت خود را از دست نمی دهند و لطافت خود را حفظ می کنند.

تنوع طرح و رنگ در فرش 700 شانه سجاده ای بسیار زیاد است. به همین دلیل گزینه های بسیار زیادی بر ای انتخاب در اختیار خریداران قرار دارد. قیمت فرش سجاده ای متاسفانه به علت نواسانات زیاد قیمت دلار و مواد اولیه تولید،  بسیار متغییر است به همین خاطر خریداران برای خرید باید استعلام قیمت به روز بگیرند.

برای سفارش فرش 700 شانه در ابتدا باید میزان مورد نیاز فرش سجاده ای را بدانید . نکته ی قابل ذکر برای متراژ مورد نیاز این است که حتما باید یک مقداری بیشتر از مساحت مسجد و یا نمازخانه سفارش دهید. این میزان را مشاوران فرش سجاده ای کاشان در هنگام ثبت سفارش راهنمایی می کنند .

بعد از مشخص شدن میزان سفارش باید رنگبندی و مدل و طرح فرش سجاده ای را انتخاب کنید . تنوع گالری فرش 700 شانه بسیار زیاد است و این خود باعث می شود که دست خریداران برای انتخاب مدل و طرح بسیار باز باشد.

مشاوران کارخانه فرش سجاده ای کاشان از طریق راه های ارتباطی گوناگون در خدمت خریداران جهت خرید و مشاوره همه روزه آماده پاسخگویی هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *