فرش کوروش

رنگ های فرش های ماشینی هزار و هزار و دویست شانه

رنگ های فرش های ماشینی هزار و هزار و دویست شانه

 

یکی از متغیرهای صنعت بافت فرش که از قدیم دستخوش تغییرات بوده است دستگاه های بافت فرش و رنگ های فرش های ماشینی بوده است . در ابتدا دستگاها و ماشین بافت ها توانایی بافت فرش با تراکم و شانه خیلی پاین را داشتند و هرچه به جلو رفتیم دستگاه و ماشین بافت ها پیشرفته تر شدند و توانایی بافت فرش با شانه و تراکم بالا را پیدا کردند و فرش هایی با شانه هزار و هزار و دویست به همراه تعداد رنگ بالا تر می بافند.

هم زمان با پیرفت دستگاها رنگ های فرش های ماشینی هزار و هزار و دویست شانه هم دارای تنوع زیادی شدند به طوری که این دستگاه ها توانایی بافت فرش هزار شانه چهارده رنگ را دارا می باشند.

در ادامه نویسنده سعی دارد شما را با تنوع رنگ های فرش های ماشینی هزار و هزار و دویست شانه بیشتر آشنا کند.

 

1- رنگ های فرش ماشینی هزار شانه

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح دادیم یکی از محبوب ترین و پر درخواست ترین فرشهای ماشینی کارخانه فرش کاشان بین افراد فرش ماشینی هزار شانه می باشد دلیل آن هم رنگ های فرش ماشینی هزار شانه می باشد .

ماشین بافتی که این نوع فرش ها را بافت میکند توانایی بافت انواع ابعاد را دارا می باشد و می تواند شش متر و نه متر و دوازده تری و سایزهای استاندارد کوچکتر به مرحله تولید برساند و لازم به ذکر است که رنگ های فرش ماشینی هزار شانه به دلیل استفاده از دستگاهای پیشرفته دارای هشت ، ده و دوازده و چهارده رنگ می باشد و به دلیل تنوع  رنگ که در فرش های هزار شانه استفاده می شود باعث زیبا شدن دکوراسیون منزل شما می شود .

در اینجا لازم به توضیح می باشد در مورد فرش های هفتصد شانه ، در خواست و سوال مردم مبنی قیمت هفتصد شانه تراکم دو هزار و پانصد و پنجاه چقدر هست؟ در جواب باید عنوان کرد که به دلیل التهاب بازار فرش و قیمت مواد اولیه در حال حاضر نمیتوان قیمت دقیقی محاسبه کرد و عنوان کرد و بهترن حالت برای استعلام قیمت تماس با فروشگاه می باشد.

 

2- رنگ های فرش ماشینی هزار و دویست شانه

همانطور که میدانید بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ماشین بافت در ایران برای بافت فرش های هزار و دویست شانه می باشد ، رنگ های فرش ماشینی هزار و دویست شانه به دلیل استفاده از ماشین های بسیار پیشرفته بسیار متنوع می باشد و لازم به ذکر است تراکم فرش های هزار و دویست شانه تا سه هزار و ششصد هم می رسد .

تنوع رنگ در قالیها به گونه ای است که انگار هنرمندی بسیار ماهر تابلوی به این زیبایی خلق کرده اند رنگ های بسیار زنده و درخشان فرش ها ی هزار و دویست شانه به خانه ی شما تراوت میبخشد این فرشها در اندازه های قالی دوازده متری ، فرش نه متری و فرش شش متری تولید میشوند رنگ بندی این قالی ها نیز مانند فرش هزار شانه است.

اگر به دنبال یک زیر انداز راحت می گردید تا روی آن استراحت کنید بهتر است از فرش ماشینی هزار شانه استفاده کنید چرا که عمق بیشتری نسبت به قالی هزار و دویست شانه دارد اما چنانچه به دنبال زیبایی و تزیین دکوراسیون خانه ی خود هستید از قالی هزار و دویست شانه استفاده کنید چون هم تنوع نقشه ی بیشتری دارد و هم رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشینی برای خانه ی شما به ارمغان می آورد.

بازار فرش کاشان اولین و پر فروش ترین سایت فرش ماشینی در ایران می باشد که برای خرید غیر حضوری بسیار مناسب می باشد و از راه خرید فرش ماشینی از طریق سایت بسیار ساده می باشد و شما می توانید به راحتی از سایت خرید کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *