فرش کوروش

صحبتی با فروشندگان فرش ماشینی

صحبتی با فروشندگان و خریداران عزیز فرش ماشینی کوروش

چرا خرید فرش ماشینی کمی سخت شده ؟

فرش طرح الی سرمه ای

فرش طرح الی سرمه ای

 

همیشه وجود رقابت بین کارخانه ها باعث میشه یک محصول خوب و ایده عال روانه بازار بشه این موضوع در فرش کاشان  و فرش مشهد هم صدق میکنه  ولی چرا مشتریان برای خرید فرش دچار مشکل  و  دودلی  میشوند ؟

میتوان گفت علت اصلی  بوجود امدن این مشکل تبلیغات منفی بین کارخانه ها و فروشندگان فرش هست خیلی از مشاوران فروش فرش بیشتر از اینکه از مزیت فرش های تولیدی خود استفاده کننده از فعل منفی برای سرکوب کردن تولیدات کارخانه های دیگر استفاده میکنند که این امر باعث سر درگمی و حتی  فراری شدن مشتری میشود.

ترس از خرید فرش ماشینی

ایجاد ترس در خرید فرش حداقل زیان ان گریبان گیر خود فروشندگان  و تولیدکنندگان فرش ماشینی  میشود . مشتری که ترس از خرید فرش را  داشته باشد به علت نبودن فرش در دسته کالای اساسی اقدام به خرید محصولی دیگر جهت خالی کردن غریزه خود میکند.

شاید به دید و تفکر شما فروشنده گرامی  فرش ایرانی دوامی بیش از 10 سال را دارد اما یک شخص خریدار ان را با یک محصول برقی مقایسه میکند و در فکر خود این موضوع را در نظر میگیرد که امکان خراب شدن فرش در کمتر از 6 ماه امکان پذیر هست.

همیشه به فروشنده های  عزیز عرض کرده ام اگر مشتری قانع بشه که محصولی با دوامی را تهیه میکند بدون شک از شما خرید میکند .سعی در از بین بردن این ترس کنید این ترس  باعث بوجود امدن شک و ترس در خرید فرش ایرانی میشود .

کارخانجات فرش کاشان با  وجود داشتن دستگاه های پیشرفته و بالاترین کیفیت نخ قادر به بافت فرش 700 شانه کاشان ، فرش 1000 شانه کاشان و فرش 12000 شانه کاشان میباشند که این شانه ها فقط در ایران بافت میشود کشور های رقیب ایران مثل ترکیه بیشتر تولیدات خود را با دستگاه 500 شانه انجام میدهند .

این برتری قادر خواهد بود بیشترین صادرات را در سطح جهانی داشته باشیم اما بیشتر دقدقه تولید کنندگان  رهایی از این بنبست کسادی بازار فرش داخلی هست که این صنعت را دچار مشکل کرده است.

کارخانه فرش کاشان

فرش کوروش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 فکر در مورد “ صحبتی با فروشندگان فرش ماشینی

  1. دوتا غلط املایی داشتید یکی غریزه را اشتباه نوشتید قریضه و یکی کسادی بازار را نوشتید کثاتی بازار بی زحمت اصلاح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *