نمایش 1–12 از 43 نتیجه

نمایش 12

فرش کناره اریا مهر سرمه ای

موجودی در انبار

فرش راهرو | فرش کناره 1,400,000 تومان

فرش کناره هالیدی سرمه ای

موجودی در انبار

فرش راهرو | فرش کناره 1,400,000 تومان

فرش راهروی روژان طوسی

موجودی در انبار

فرش راهرو | فرش کناره 1,400,000 تومان

فرش آشپزخانه ای جدید

آشپزخانه، به عنوان قلب خانه، جایی است که در آن آشپزی می‌کنید، غذا می‌خورید و با اعضای خانواده خود وقت می‌گذرانید. انتخاب فرش مناسب برای آشپزخانه، می‌تواند زیبایی و کارایی این فضا را به طور چشمگیری افزایش دهد.

آشپزخانه قلب خانه است، جایی که در آن غذا می‌پزیم، غذا می‌خوریم و با اعضای خانواده و دوستان خود وقت می‌گذرانیم. دکوراسیون آشپزخانه، نقشی اساسی در زیبایی و آرامش این فضا دارد. فرش، یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون آشپزخانه است که می‌تواند زیبایی این فضا را به طور چشمگیری دوچندان کند.

چگونه بهترین فرش آشپزخانه را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنیم؟

در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین فرش آشپزخانه متناسب با نیازهای شما آورده شده است:

  1. جنس فرش آشپزخانه:
    فرش‌های ماشینی: فرش‌های ماشینی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، انتخابی ایده‌آل برای آشپزخانه هستند. به دلیل تنوع بالا، می‌توانید فرشی با طرح و رنگ دلخواه خود را پیدا کنید. همچنین، فرش‌های ماشینی به دلیل تراکم بالا، در برابر لک و چربی مقاوم هستند و به راحتی شسته می‌شوند.
    گلیم فرش آشپزخانه: گلیم آشپزخانه به دلیل ضخامت کم و قابلیت شستشوی آسان، برای آشپزخانه مناسب هستند. گلیم های آشپزخانه تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و می‌توانند به آشپزخانه شما زیبایی ببخشند.
    فرش آشپزخانه جدید فانتزی: فرش فانتزی آشپزخانه با طرح‌های شاد و متنوع، می‌توانند زیبایی و جذابیت خاصی به آشپزخانه شما ببخشند. این فرش‌ها به دلیل ضخامت کم، به راحتی جابجا می‌شوند و شستشوی آن‌ها آسان است.
    موکت فرش آشپزخانه: موکت آشپزخانه، به دلیل قیمت مناسب و قابلیت شستشوی آسان، انتخابی ایده‌آل برای آشپزخانه هستند. موکت فرش‌ها تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و به راحتی جابجا می‌شوند.
  2. طرح و رنگ فرش آشپزخانه جدید:
    طرح و رنگ فرش آشپزخانه را با توجه به سبک دکوراسیون و رنگ کابینت‌ها و سرامیک‌های آشپزخانه خود انتخاب کنید.
    اگر آشپزخانه شما کوچک است، از فرش‌های با رنگ روشن و طرح‌های ساده استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.
    اگر آشپزخانه شما بزرگ است، می‌توانید از فرش‌های با رنگ تیره و طرح‌های شلوغ استفاده کنید.
  3. اندازه فرش آشپزخانه:
    اندازه فرش را باید متناسب با متراژ آشپزخانه خود انتخاب کنید.
    فرش نباید خیلی بزرگ باشد که فضای آشپزخانه را اشغال کند و جابجایی آن سخت و دشوار باشد.
    فرش نباید خیلی کوچک باشد که کف آشپزخانه را به طور کامل نپوشاند.
    معمولا متراژ فرش آشپزخانه را متناسب با میزناهارخوری می‌خرند.
    معمولا برای آشپزخانه‌های کوچک از فرش گرد استفاده می‌کنند.
  4. کیفیت قالیچه آشپزخانه:
    فرش آشپزخانه جدید را از فرش‌های باکیفیت و مرغوب کارخانه فرش کاشان خریداری کنید. فرش‌های‌ آشپزخانه کاشان، عمر طولانی‌تری دارند و در برابر لک و چربی مقاوم هستند.همچنین هنگام خرید فرش آشپزخانه، به تراکم و جنس نخ فرش توجه کنید. اگر به دنبال خرید بهترین محصول برای آشپزخانه خود هستید پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید به برند تولید‌کننده توجه زیادی داشته باشید زیرا اگر برند محصول معتبر باشد مطمئناً محصول باکیفیتی خریداری کرده‌اید.
  5. توجه به نیازهای آشپزخانه خود:
    قبل از خرید فرش، به نیازهای آشپزخانه توجه کنید.
    اگر در آشپزخانه خود زیاد آشپزی می‌کنید، از فرشی استفاده کنید که به راحتی شسته و جا به جا شود.
    اگر فرزند کوچک دارید، از فرشی استفاده کنید که در برابر لک و چربی مقاوم باشد.
    با توجه به این نکات، می‌توانید بهترین فرش آشپزخانه را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

ایده‌های خلاقانه برای استفاده از فرش در آشپزخانه

  • استفاده از فرش به عنوان پادری آشپزخانه در قسمت ورودی
  • استفاده از فرش برای تعریف فضای غذاخوری در آشپزخانه
  • استفاده از فرش برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی در آشپزخانه
  • استفاده از فرش برای پوشاندن کف آشپزخانه
  • استفاده از فرش برای ایجاد نقطه کانونی در آشپزخانه

قیمت فرش آشپزخانه؛ برای خرید فرش آشپزخانه چقدر باید هزینه کنیم؟

مبحث قیمت یک مبحث پیچیده است، زیرا قیمت فرش برای آشپزخانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید برای شما سوال پیش بیاید چه مواردی بر روی قیمت فرش آشپزخانه جدیدتأثیر می‌گذارد؟ در پاسخ به این سؤال بهتر است ذکر کنیم مواردی همچون متراژ، متریال، طراحی، کیفیت و حتی نام برند به صورت مستقیم بر روی قیمت قالیچه آشپزخانه تأثیر می‌گذارد.خوشبختانه، گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که می‌توانند نیاز شما را برطرف کند ایجاد کنند.

قیمت فرش متری آشپزخانه

یکی از بهترین گزینه‌ها خرید فرش آشپزخانه متری است. همانطور که‌ی دانید این روز‌ها فضا آشپزخانه بسیار کوچک شده است و همین مساله موجب می‌گردد تا افراد نتوانند فرش مورد نظر خود را با ابعاد و اندازه دلخواه پیدا کنند.

به همین دلیل یکی از بهترین گزینه برای شما خرید فرش آشپزخانه متری است زیرا این امکان را به شما می‌دهد که اندازه فرش خود را به گونه‌ای سفارشی کنید که کاملاً در فضایی که در دسترس دارید قرار بگیرد. همچنین نیاز به برش را که می‌تواند زمان بر و پرهزینه باشد را از بین می‌برد. با این نوع خرید، می‌توانید از بین متریال و رنگ‌های مختلف انتخاب کنید تا فرش مناسب آشپزخانه خود را بیابید در نتیجه قیمت فرش متری برای اشپزخانه بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید فرش آشپزخانه؛ فرش برای آشپزخانه با بهترین کیفیت از کجا بخریم؟

مطمئناً یکی از چالش‌هایی که در این اوضاع اقتصادی اکثر افراد را درگیر خود می‌کند قیمت فرش آشپزخانه است. این نکته را در نظر داشته باشید کارخانه فرش کوروش کاشان در حال حاضر یکی از بهترین تولید‌کنندگان فرش آشپزخانه جدید در داخل کشور است که محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند و قیمت محصولات این برند بسیار مناسب است.در نتیجه شما با خرید از فرش کوروش می‌توانید بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به دست بیاورید و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.