در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 12

فرش افشان کرم همچون فرش افشان طوسی طلایی، یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های فرش طرح افشان به شمار می‌رود. این فرش نیز بدون ترنج وسط و لچک گوشه‌هاست و نقوش متنوعی از گل و طبیعت و حیوانات دارد که سراسر زیبایی و جذابیت است.

به طور کلی رنگ کرم، می‌تواند به صورت غیرمستقیم اندازه فضا را بزرگتر و وسیع‌تر از آنچه که هست نمایش دهد. شاید یکی از دلایل پرفروش بودن فرش طرح افشان کرم رنگ نیز این باشد. در خانه‌های کوچک امروزی که متراژ پذیرایی‌ها عموما در اندازه 60 تا 100 متر است، با رنگ کرم می‌توان چیدمان هوشمندانه‌تری داشت. از طرف دیگر رنگ کرم جز طیف رنگ‌های گرم است و حس گرما و دل‌نشینی را منتقل می‌کند. بنابراین با این رنگ می‌توان یک فضای نشیمن و پذیرایی آرامش‌بخش و دلنشین ایجاد کرد. دلیل دیگر پرفروش بودن این طرح قطعا سازگاری جذاب رنگ کرم در کنار سایر رنگ‌هاست. اغلب رنگ‌ها از رنگ قرمز و نارنجی و قهوه‌ای گرفته تا رنگ‌های طیف سرد از جمله آبی و سبز و بنفش، همگی در کنار رنگ کرمی یک هم‌نشینی چشم‌نواز را خواهند داشت. از همین رو با فرش افشان کرم، داشتن یک دکوراسیون هماهنگ و بی نقص کار دشواری نیست.

طرح‌های فرش افشان کرم

همانطور که پیش‌تر بیان شد، فرش طرح افشان کرم نقوش متنوع و زیبایی دارد اما یکی از طرح‌های غالب در فرش‌های افشان طرح گل و برگ است. برخی دیگر از طرح‌های شناخته شده فرش افشان در بازار عبارتند از:

  • فرش افشان سلطنتی کرم (درباری)
  • فرش افشان اسلیمی کرم
  • فرش افشان دسته گل کرم
  • فرش افشان شاخه پیچ کرم
  • و فرش افشان حیوانات

تناژ رنگ فرش افشان کرم

همانطور که از اسم فرش مشخص است، رنگ غالب زمینه کرم است. اما در هر کدام از فرش‌ها، این رنگ با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های دیگر ترکیب شده و یک اثر هنری جذاب را خلق کرده‌است. فرش افشان کرم گلبهی یکی از زیباترین این رنگ‌هاست که ملاحت و لطافت بسیاری دارد. نکته قابل توجه این است که سایر رنگ‌ها معمولا در حاشیه فرش طرح افشان کرم به کار ‌می‌روند و ما برای پرزنت محصولات به شما مشتریان عزیز از عباراتی شبیه فرش افشان کرمی با حاشیه سورمه‌ای یا فرش افشان کرم با حاشیه قهوه‌ای و … استفاده می‌کنیم.

کاربرد فرش افشان کرم در دکوراسیون

نقشه فرش طرح افشان کرم، جزء نقشه‌های سنتی به حساب می‌آید ولی واقعیت این است که این مدل فرش نه تنها برای دکوراسیون کلاسیک بلکه در دیگر سبک‌های کوراسیون از جمله مدرن نیز جای دارد.

معمولا این فرش را در اتاق پذیرایی و نشیمن استفاده می‌کنند. البته این گفته به این معنا نیست که از آن نمی‌توان در اتاق خواب یا به عنوان فرش آشپزخانه استفاده کرد. به استناد تجربه ما، فرش افشان کرم طلایی یا گلبهی  همانند فرش سفید طلایی جدید یکی از بهترین گزینه‌ها برای نوعروسان است؛ به ویژه آن‌ها که فضای پذیرایی و نشیمن بزرگی ندارند.

قیمت فرش افشان کرم

قیمت فرش افشان کرم نیز همانند سایر فرش‌های ماشینی به الیاف به‌کار رفته، تعداد شانه، تراکم فرش و ابعاد آن وابسته است. در نظر داشته باشید که برخلاف فرش‌های دستباف با رنگ طبیعی و گیاهی، در فرش‌های ماشینی رنگ عامل تمایز قیمت نیست و قیمت فرش افشان کرم با طرح‌های فرش روشن تفاوتی ندارد.

خرید فرش افشان کرم

چنانچه شما طرفدار فرش بدون ترنج جدید کرم رنگ هستید، فرش کوروش برای یک خرید مطمئن و بی‌نقص در کنار شماست. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با بهره‌مندی از تکنولوژی روز، در کنار کیفیت و مرغوبیت، فرش افشان کرم کاشان را با قیمتی منصفانه به دست شما برسانیم. برای خرید از این کالکشن کافی است، محصول مورد نظر خود را در همین صفحه انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.