فرش کوروش

فرش ماشینی هزار و دویست شانه

فرش ماشینی هزار و دویست شانه

 

همانطور که می دانید و در یادداشت های قبلی توضیح داده شد فرش ماشینی هزار و دویست شانه یکی از فرش های پر طرفدار ی باشد زیرا طرح های این نوع از فرش ها به دلیل تراکم و شانه بالا دارای ظرافت خاص می باشند و به افرادی که به دنبال طراحی خاص می باشند فرش های ماشینی هزار و دویست شانه توصیه می شود .در فرش ماشینی هزار و دویست شانه از طرح ها و نقش های خیلی شلوغ استفاده می شود و همچنان قابل ذکر است نما و دکوراسیون منزل در فرش های هزار و دویست شانه بسیار زیبا تر است. . نویسنده این یادداشت سعی دارد در ادامه توضیحات بیشتری در مورد فرش ماشینی هزار و دویست شانه و چگونگی طرح و نقش آن ارائه دهد.

 

 

طرح های فرش ماشینی هزار و دویست شانه

در کارخانه فرش کاشان طرح های فرش ماشینی هزار و دویست شانه دارای تنوع و ظرافت خاصی می باشند ، لازم به ذکر است که تعداد رنگ فرش های هزار و دویست شانه تراکم سه هزار و ششصد ، هشت رنگ می باشد.فرش های هزار و دویست شانه کارخانه فرش کاشان دارای پنج سال ضمانت می باشذ و جنس نخی که برای این گونه فرش ها استفاده می شود جنس ترک می باشد .

گفتنی است که تقریبا همه طرح های  فرش های هزارو و دویست شانه کارخانه فرش کاشان جز فرش های پر فروش می باشند اما طرح حوض نقره ای و طرح افشان درباری و یا حتی طرح آرسس جز پر فروش ترین ها می باشند.

فرش های هزار و دویست شانه در ابعاد مختلفی بافت می شود از جمله در ابعاد 2.5 در 3.5 که در اصطلاح به آن فرش 9 متری گفته می شود.کارخانه فرش کاشان توانایی خود را در تولید عمده فرش و پخش آن در ساسر کشور نیز اعلام میکند و تمام تلاش خود را برای بهتر کردن هرچه بیشتر کیفیت فرش می کند.

 

 

 

طرح فرش هزار و دویست شانه دستبافت گونه

فرش ماشینی هزار و دویست  شانه طرح تبریز ، که با رنگ های منحصر به فرد طلایی ، روناسی ، کرم ، سرمه ای و سبز عرضه می شود . لطافت این دسته از فرش بسیار بالاست و جز فرش های دستبافت گونه درجه یک است .در ادامه طرح های محبوب فروشگاه می توان به فرش ماشینی هزار و دویست شانه طرح حوض نقره اشاره داشت ، که این فرش فقط به رنگ سرمه ای به بازار فرش عرضه شده است و با کیفیت ممتاز درجه یک می باشد .

در آخر به همه شما عزیزان توصیه می شود تا در فروشگاه فرش کوروش تمامی طرح های فرش هزار و دویست شانه را از نزدیک ببینید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *