مقالات فرش

بازار فرش کاشان کجاست ؟

بیشتر افراد در زمان خرید فرش کاشان به دنبال مرکز اصلی فروش فرش هستند. با این حال بازار فروش فرش کاشان بر همه آشکار است. چون بیشتر خریداران جهت تهیه فرش مستقیما به دو شهر کاشان و آران بیدگل می روند.

بازار فروش فرش کاشان

 

بازار فرش کاشان کجاست ؟

بازار فرش کاشان کجاست ؟

بازار فرش یک کالا، به جایی گفته می شود که انواع مختلفی از آن محصول را بتوان به راحتی در آنجا یافت. چون تمام فروشندگان آن مرکز در زمینه فروش یک کالا فعالیت می کنند.

شهر کاشان بیشتر از ۷۰ ٪ تولید کننده فرش کشور را در خود جای داده است، به همین دلیل به قطب و پایتخت فرش ماشینی ایران و جهان شناخته می شود. اگر در پی یافتن مرکز فروش فرش های باکیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم حتما به شهر کاشان سر بزنید. فرش کاشان از نظر کیفیت، دوام و ماندگاری، و تنوع طرح و رنگ در بالاترین سطح قرار دارد.

کارخانه های فرش کاشان کجاست؟

شهرک صنعتی فرش در کاشان

شهرک صنعتی فرش در کاشان

کارخانه های فرش کاشان با گذشت زمان پیشرفته تر شده و تعدادشان افزایش یافت، و این تعداد در شهرک های مختلفی که در شهر کاشان جای گرفتند. از جمله شهرک های فرش کاشان که کارخانه ها را در خود جای داده، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرک فرش سلیمان صباحی آران و بیدگل کاشان
  • شهرک فرش فتح المبین کاشان
  • شهرک فرش هلال آران و بیدگل
  • شهرک فرش راوند کاشان

با مراجعه به این شهرک ها می توانید کارخانه های فرش کاشان را مشاهده کنید. و به طور مستقیم از کارخانه فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. با خرید مستقیم فرش از کارخانه می توانید فرش با کیفیت را با قیمت بسیار ارزان تر از بازار فرش، خرید نمایید.

شهرک سلیمان صباحی آران و بیدگل کاشان

شهرک فرش سلیمان صباحی در آران و بیدگل کاشان واقع است که در فاصله ای چند کیلومتری با کاشان قرار دارد. این شهرک، بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران است و به عنوان قطب صنعت فرش کشور  معرفی می شود.

شهرک فتح المبین کاشان

 

دیگر شهرک فرش کاشان، شهرک فتح المبین است که در شهر کاشان واقع می باشد. شرکت های بزرگ بسیاری در این شهرک مستقر هستند، یکی از این شرکت ها کارخانه فرش ستاره کوروش می باشد. در این شهرک می توانید از نمایشگاه عرضه مستقیم فرش ماشینی کاشان دیدن نمایید. و سپس به خرید فرش ماشینی به صورت مستقیم و حضوری با قیمت ارزان بپردازید.

شهرک هلال آران و بیدگل

 

یکی دیگر از شهرک فرش کاشان که در آران و بیدگل قرار دارد، شهرک صنعتی هلال است. تعداد نمایشگاه های فرش ماشینی موجود در این شهرک محدود می باشد و بیشتر در زمینه تولید فرش های ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه فعالیت دارد.

شهرک فرش راوند کاشان

 

شهرک راوند، در منطقه رواند کاشان واقع شده است. در این شهرک نمایشگاه های فرش زیادی جهت عرضه مستقیم فرش ماشینی وجود دارد. شهرک فرش راوند کاشان بسیار معروف بوده و خریداران زیادی برای خرید فرش مورد دلخواه خود به این شهرک مراجعه می کنند.

ادرس کارخانه فرش کاشان

 

کارخانه فرش کاشان سابقه زیادی در زمینه تولید انواع فرش ماشینی دارد، که بسیار با کیفیت هستند. اگر به دنبال خرید فرش ماشینی درجه یک و با کیفیت می باشید، پیشنهاد می کنیم به شهرک فرش فتح المبین و نمایشگاه فرش ستاره کوروش سربزنید. متریال به کار رفته در بافت فرش های این مجموعه به صورت درجه یک و بر طبق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد. به همین دلیل فرش های تولیدی این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردارند که با قیمت ارزان به فروش می رسند.

فرشگاه فرش ستاره کوروش به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه از کارخانه فرش ماشین به خریداران، دارای قیمتی، در حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪، ارزان تر از بازار فرش می باشد. فرش های این مرکز با ضمانت ۵ ساله به فروش می رسد.

 

بهترین فرش فروشی های کاشان

فرش فروشی های زیادی در سطح شهر کاشان کار عرضه فرش ماشینی را انجام میدهند که میتوان تنوع زیادی را در فرش فروشی های کاشان دید که هیچ کجای ایران این تنوع فرش ماشینی را ندارند اگر قصد خرید حضوری برای دیدن مدل های فرش کاشان را ندارید میتوان تمام طرح ها را در سایت کارخانه ببینید

ادرس کارخانه فرش کاشان کوروش در شهرک صنعتی فتح المبین اول شهرک میباشد جهت هماهنگی با شماره کارخانه فرش 03155549900 هماهنگ کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۱ از ۵
از مجموع ۹ رای

نوشته های مرتبط

3 فکر در مورد “ بازار فرش کاشان کجاست ؟

  1. امیر شایان گفت:

    کاملا صحیح

  2. M.H.A.M7 گفت:

    آران و بیدگل دومین تولیدکننده ی فرش ماشینی در جهانه و به هیچ وجه مال کاشان نیست و چیزی به نام آران و بیدگل کاشان وجود نداره و این توهمات کاشانی هاست.
    به عنوان یه ایرانگرد که از این منطقه دیدن کردم توصیه می کنم اعتبار خودتون رو با این مطالب سطح پایین کم نکنید

    1. محمود نام آور تبریزی گفت:

      احسنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *