فرش کوروش

فرش طوسی با چه پرده ای ست میشه؟

خانه محلی برای آرامش و سکونت اعضای خانواده است. افراد بیشترین و بهترین خاطرات خود را در منزل می سازند. امروزه توجه به چیدمان نوع دکوراسیون منزل در بین خانواده ها، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. افراد دوست دارد، چیدمان خانه شان چیدمانی شیک و مدرن و هارمونی مناسبی بین وسایل خانه برقرار باشد. رنگ طوسی از رنگ های خنثی است که امروزه زیاد در دکوراسیون منازل استفاده می شود. اگر قصد استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون را دارید، شاید برایتان سوال است که فرش طوسی با چه پرده ای ست می شود؟ در ادامه همراه ما باشید تا به این سوال جواب دهیم.

روش ست کردن پرده با فرش

یکی از دغدغه های خانم ها، ست کردن پرده با فرش است، زیرا تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد. تنوع رنگ و مدل این لوازم منزل، انتخاب را سخت می کند؛ اما طراحان دکوراسیون پیشنهاد می کنند که بین پرده و فرش هماهنگی رنگی وجود داشته باشد.

 

فرش طوسی پرده ابی

فرش طوسی پرده ابی

ابتدا باید فرش تان را بخرید سپس بر اساس طرح و رنگ آن پرده را انتخاب نمایید. برای مثال اگر فرش تان سفید و آبی است، می توانید پرده را سفید و والان آن را آبی انتخاب کنید. البته حتما نباید وسایل خانه دقیقا یک رنگ باشند، بلکه سعی کنید از دو یا سه رنگ در ست کردن لوازم استفاده کنید.

 

انتخاب فرش مدرن در دکوراسیون منزل

طوسی در دسته رنگ های خنثی قرار دارد و به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود. این قابلیت کمک می‌کند تا با داشتن یک فرش طوسی دکوراسیون متفاوتی برای خانه خود ایجاد کنید. افراد علاقمند به رنگ طوسی، آرامشی در رفتارشان وجود دارد و از نظر دیگران فرد قابل اعتمادی هستند. این افراد مستقل هستند و بسیار کم دچار ترس و دلهره می شوند. آن ها بیشتر به محیط های آرام و ساکت علاقه دارند.

فرش مدرن طوسی جدید

فرش مدرن طوسی جدید

با توجه به رواج دکوراسیون مدرن، فرش طوسی به یکی از رنگ های محبوب تبدیل شده که طرفداران زیادی دارد. فرش مدرن طوسی تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و طراحی دکوراسیون داخلی دارد. استفاده از این فرش در چیدمان منازل محبوبیت زیادی دارد و در بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از آن استفاده می کنند.

با توجه به رواج مدرنیسم در طراحی داخلی، استفاده از فرش طوسی با رنگ های طبیعی و طرح ساده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این فرآیند، علاقه افراد به طرح های ساده با رنگ آرام را نشان می دهد تا فضایی با احساس و آرامش بخش ایجاد کند. به همین دلیل جزو فرش مدرن می باشد که تقاضای خرید زیادی داشته و یکی از زیباترین رنگ ها هستند.

نحوه ست کردن پرده و فرش طوسی

رایج ترین ترکیب ها در منزل، پرده، مبلمان، کوسن تزئینی و البته فرش است، که افراد سعی می کنند طرح و رنگ این لوازم را به گونه ای انتخاب کنند که هارمونی و جلوه خوبی در نظر بیننده داشته باشد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه با انتخاب رنگ مناسب پرده در کنار فرش طوسی، فضای زیبایی ایجاد کرد:

  1. رنگ مکمل: اگر مبلمان و رنگ دیوارها، خنثی باشد، می توانید رنگ پرده و فرش را طوسی روشن انتخاب کنید. اما برای اثاثه و دیوارهایی با رنگ روشن، پرده و فرش طوسی تیره مناسب تر است. برای رفع کسل کنندگی فضا، می توانید سایر وسایل منزل را رنگی انتخاب کنید.
  2. طرح و نقشه پرده و فرش: ترکیب و هماهنگ کردن طرح و رنگ پرده و فرش طوسی، با هم کمی دشوار است. چون پیدا کردن طرح و رنگی که تطابق کامل را داشته باشند، سخت می باشد.
  3. استفاده از رنگ های متضاد: در این روش بهتر است، رنگ طوسی را برای پرده و رنگ متضاد را برای فرش انتخاب کنید و یا برعکس.
  4. رنگ مشترک: در ست کردن پرده و فرش طوسی، اگر از قبل فرش طوسی در منزل وجود دارد، پرده ها را با همرنگ یا سایه هایی از رنگ طوسی انتخاب کنید.

ترکیب مناسب رنگ ها در اتاق پذیرایی، نشان دهنده خوش سلیقه بودن اعضای خانواده است. با انتخاب درست رنگ می توانید فضایی هماهنگ و آرامش بخش ایجاد کنید.

فرش طوسی با چه پرده ای ست میشه؟

فرش وینتیج طوسی 1200 شانه

فرش وینتیج طوسی 1200 شانه

فرش طوسی مدرن را می توان با رنگ های مختلف ست کرد. در ادامه چند ایده در مورد ست کردن فرش طوسی با پرده ذکر شده:

  • پرده سفید یا کرم: یک پرده سفید یا کرم رنگ، به خوبی می تواند با فرش طوسی هماهنگ شود و ظاهری خنثی ایجاد کند. این یک ترکیب کلاسیک، برای انواع سبک دکوراسیون، از سنتی تا مدرن، قابل اجرا می باشد.
  • پرده طوسی تیره: برای عمق بخشیدن به اتاق، پرده طوسی تیره رنگ را در نظر داشته باشید. این رنگ تیره می تواند در کنار فرش مدرن طوسی، حالتی جسورانه ایجاد نماید و گرما و آرامش را در فضای اتاق بیافزاید.
  • پرده بژ یا قهوه ای: برای ایجاد گرمی بیشتری در فضا، پرده بژ یا قهوه ای می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این رنگ ها، فضایی آرامش بخش و راحت ایجاد کرده و به خوبی با فرش طوسی هماهنگ می شوند.
  • پرده طرح دار: برای افزایش جذابیت بصری در اتاق، پرده طرح دار می تواند یکی از گزینه های باشد. یک طرح هندسی یا گلدار برجسته، ظاهری پر انرژی ایجاد می کند.
  • پرده رنگ روشن: استفاده از پارچه های سبک و شفاف باعث بزرگتر به نظر آمدن فضا می شود. پرده های روشن، ابعاد اتاق کوچک را افزایش می دهد.

به یاد داشته باشید، وقتی صحبت از خرید فرش طوسی در دکوراسیون می شود، گزینه های زیادی در دسترس خواهد بود. فرش مدرن طوسی ساده را می توان با پرده های طرح دار تکمیل کرد. یک فرش طوسی پرز بلند، بافت و گرما اتاق را بیشتر می کند. البته در نظر داشته باشید که این ترکیب رنگ ها تنها برای ایده ها گرفتن شما آورده شده، تا بتوانید با توجه به سلیقه و چیدمان منزل خود بهترین طرح را خلق کنید.

 

این مقاله رو از دست ندهید

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟

 

قیمت فرش طوسی

بهترین رنگ پرده هماهنگ با فرش طوسی، به سبک دکوراسیون و ظاهر کلی منزل شما بستگی دارد. حتما رنگ ها و بافت های دیگر موجود در منزل را در نظر داشته باشید و سپس با توجه به تمام این موارد رنگ پرده را انتخاب کنید تا به خوبی آنها را تکمیل نماید.

فروشگاه فرش کوروش، تمامی محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می کند. فروش مستقیم فرش از کارخانه، حذف واسطه ها و کاهش هزینه های اضافی، باعث شده تا قیمت فرش  این مجموعه با ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش به دست مشتری برسد.

خرید فرش مدرن طوسی با قیمت کارخانه

فرش طوسی در انواع مدل فرش مدرن و فانتزی، فرش کلاسیک و… در فروشگاه فرش کوروش موجود می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، بهترین طرح را انتخاب نمایید. اگر دکوراسیون خانه شما مدرن و مینیمال است، طرح فرش را ساده انتخاب کنید. فرش های فانتزی، زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارند و برای افراد با سلیقه خاص انتخابی مناسب به شمار می روند.

اگر به دنبال خرید مستقیم فرش کاشان باکیفیت و ارزان قیمت هستید، کارخانه فرش کوروش، www.bfarsh.com پیشنهاد خوبی برای شماست. در این فروشگاه آنلاین می توانید انواع فرش مدرن و سنتی باکیفیت را در طرح و رنگ متنوع و با قیمت ارزان خریداری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *