فرش کوروش, مقالات فرش

زیبای چشمگیر قالی ایرانی در میان فرش های 1200 شانه کوروش

زیبایی چشم گیر قالی ایرانی

قالی جزء جداناشدنی دکوراسیون هستند که می‌توانند فضای خانه را با طرح های زیبا، اصیل و فاخر خود مزین و آرامش بصری خاصی را به بیننده القا کنند. یکی از ویژگی‌های مهمی که بر زیبایی فرش‌‌های 1200 شانه تاثیر دارند‌، تنوع سبک‌هایی هستند که برای این کالا در نظر گرفته می‌شود. برخی از مدرن‌ترین قالی‌های 1200 شانه را در ادامه می‌خوانید:

  • فرش افشان 1200 شانه
  • فرش افشان 1200 شانه

    فرش افشان 1200 شانه

  • فرش سیلور 1200 شانه

 

  • فرش دریا کرم  1200 شانه
  • فرش دریا کرم

    فرش دریا کرم

    فرش وینتیج افشان

    فرش وینتیج افشان جدید

    فرش وینتیج افشان جدید

  • فرش گوهران 1200 شانه
  • فرش گوهران وینتیج 1200 شانه

    فرش گوهران وینتیج 1200 شانه

    فرش طلاکوب اصفهان

    فرش طلاکوب اصفهان

    فرش طلاکوب اصفهان

  • فرش طرح نقره دلفینی
  • فرش طرح نقره دلفینی

    فرش طرح نقره دلفینی

    فرش تخت طاووس 1200 شانه

فرش تخت طلاووس 1200

فرش تخت طلاووس 1200

تنوع بالای قالی در مهد فرش جهان

کاشان، مهد فرش که از لحاظ کیفیت الیاف، طول عمر بالا و زیبایی چشمگیر از اصیل‌ترین کالاهای جهانی هستند. در مرغوبیت فرش‌های کاشان هیچ شک‌وشبهه‌ای نیست چراکه تمامی شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در این شهرک صنعتی، می‌کوشند تا از بهترین مواد و تکنولوژی‌های روز دنیا برای ساخت قالی‌های خود استفاده کنند.

تنوع بالا در فرش 1200 شانه جدید

به‌طور کلی، در زمان انتخاب قالی‌ باید به مولفه‌های مختلفی توجه کرد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها شانه است. شانه فرش، در اصل به تعداد گره‌هایی گفته می‌شود که در عرض یک متر از قالی قرار دارند و هرچقدر میزان آن‌ها بیشتر باشد، فرش‌ها از زیبایی، کیفیت و ارزش بالاتری برخوردار هستند.

درحال‌حاضر، فرش‌های 1200 شانه، از محبوب‌ترین کالاها در صنعت قالی‌بافی هستند که در تراکم‌های متنوعی بافته می‌شوند و جذابیت چشمگیری را ارائه می‌دهند. نمونه‌ای از مزایای این کالا را در فهرست زیر می‌خوانید:

  • این فرش‌ها از ظرافت و لطافت مطلوبی برخوردار هستند.
  • به‌دلیل تراکم بالای این فرش‌ها، نقش‌ونگارهای آن‌ها با جزییات کامل قابل نمایش است.
  • این فرش‌ها غالبا بافته‌شده از نخ آکریلیک هستند؛ به همین دلیل طول عمر بالایی دارند.
  • طرح و رنگ‌بندی‌های جذاب و متنوعی در بافت این فرش‌ها در نظر گرفته می‌شود.

انتخاب فرش بر اساس کیفیت و زیبایی

در بررسی تخصصی عوامل تاثیرگذار بر زیبای فرش، می‌توان شاخص‌های بسیاری را نام برد که عبارت‌اند از: شانه و تراکم، طرح و رنگ، جنس نخ و میزان شهرت برند تولیدکننده

فرش همیشه جزء کالاهای شیک و گران‌قیمتی بود که توانایی افراد را برای خرید با مشکل مواجه می‌کرد. اما خوشبختانه، امروز این موضوع با خرید مستقیم از واحدهای تولیدی حل شده است.

بسیاری از کارخانه‌ها این قابلیت را برای متقاضیان فرش فراهم کردند تا با هر مقدار پولی که در جیب خود دارند، به مراکز تولیدی مراجعه کرده و با صرف حداقل قیمت، به فرشی که دلخواه آن‌هاست، دست یابند.

در این راستا، فرش‌های 1200 شانه، با توجه به ظرافت و لطافتی که دارند، از کاربردی‌ترین قالی‌هایی هستند که خرید آن‌ها به‌شکل رایجی نسبت به سایر فرش‌ها انجام می‌شود. به نظر شما چرا؟

آیا از آخرین اخبار مربوط به نرخ فرش‌های ماشینی اطلاعی دارید؟

مهم‌ترین معیاری که افراد در فرایند خرید خود مد نظر قرار می‌دهند، نرخ فرش‌ها در انواع طرح‌ها، کیفیت و ویژگی‌هاست. آن‌ها تمایل دارند که قبل از خرید، اطلاعات کاملی از هزینه فرش‌های ماشینی داشته باشند تا بتوانند در انتخاب کالا تصمیم بهتری اتخاذ کنند.

بدین منظور، با در نظرگرفتن همه پیچیدگی‌هایی که بر قیمت فرش ۱۵۰۰شانه، ۱۲۰۰ شانه و نمونه‌های دیگر اثرگذار هستند، لیست مختصری از نرخ این محصولات را ارائه داده‌ایم تا به شما کمک کنیم که با توجه به بودجه خود، گزینه مناسبی را برای خرید در نظر بگیرید.

شانه فرش قیمت فرش ۶ متری قیمت فرش ۹متری قیمت فرش ۱۲متری
فرش 500 شانه 2.250.000 3.900.000 4.50.000
فرش 700 شانه 6.250.000 10.200.000 12.500.000
فرش 1000 شانه 7.350.000 11.300.000 13.90.000
فرش 1200 شانه 7.450.000 11.900.000 14.900.000
فرش 1500شانه 9.200.000 14.450.000 18.400.000

شما چه نوع فرشی را برای خرید مد نظر دارید؟

با توجه به اطلاعات جدولی که در عنوان قبل مشاهده کردید، دانستید که فنی‌ترین مشخصات تاثیرگذار بر قیمت قالی‌ها، شانه، تراکم و ابعاد هستند. از طرفی دیگر، تنوع رنگ، نقش‌ونگار و سبک‌هایی که هر روز شاهد ظهور آن‌ها در بازار فعلی این کالا هستیم‌، ممکن است شما را در خرید این محصول، کمی سردرگم سازد.

می‌دانید که فرش‌ها مخلوطی از هنر و خلاقیت را به نگاه بیننده هدیه می‌دهند و ریشه عمیقی در فرهنگ و تمدن ایرانی دارند. بر همین اساس، وجود آن‌ها در خانه هر ایرانی، از الزامات محسوب می‌شود. با این اوصاف، به نظر شما خرید چه فرشی می‌تواند منفعت بیشتری برایمان داشته باشد؟

ناگفته نماند که در ابتدای راه صنعت بافت فرش ماشینی، قالی‌هایی با شانه و تراکم پایینی تولید می‌شد و تکنولوژی بافت فرش‌هایی مستحکم و ظریف‌تر وجود نداشت. اما خوشبختانه امروز شاهد تحول عظیمی که در ساختار قالی‌ها رخ داد، هستیم. در این میان، فرش‌های 1200 شانه، مطمئن‌ترین و متداول‌ترین نوع انتخاب است که استحکام و بازگشت‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارند.

جمع‌بندی

قیمت فرش ماشینی، از نظر مشخصات فنی در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد که عمدتا این دسته‌بندی براساس شانه، تراکم، ابعاد، طرح و نقش فرش است. خرید مستقیم به شما این امکان را می‌دهد تا با حداقل بودجه‌ای که در اختیار دارید و با نادیده‌گرفتن وضعیت نابسامان اقتصادی، به تهیه این کالا بپردازید.

در این میان، فرش‌ 1200 شانه، ازجمله قالی‌هایی هستند که می‌توانند پاسخگوی انتظارات شما از کیفیت، زیبایی، تنوع طرح، رنگ‌بندی و تراکم باشند.

کارخانه ستاره کوروش کاشان، از برترین تولیدی‌های فرش ماشینی است که با احترام به قدمت و جایگاه ارزشمند این محصول در فرهنگ و هنر ایرانی، سعی در مهیاکردن بهترین کیفیت‌ها و شگفت‌انگیزترین سبک‌ها برای علاقه‌مندان به فرش ایرانی است. کارخانه کوروش با فراهم‌کردن زمینه خرید مستقیم به 2 شیوه حضوری و اینترنتی، کمک کرده تا خرید این کالا با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب جامعه، آسان شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ زیبای چشمگیر قالی ایرانی در میان فرش های 1200 شانه کوروش

  1. نیک بخت گفت:

    به لطف خدا ایران همیشه تو فرش حرف اول رو میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *