فرش کوروش

فرش شیک و جدید پارمیس انتخاب شیک پسندان |پرطرفدارترین طرح فرش

فرش پارمیس جدید

در خرید یک فرش جدید، مسلما همه شما به‌دنبال کالایی هستید که طرح و الگوهای خاص آن، نماد ذوق و شکوه در دکوراسیون باشند. در جهان مدرن امروز، با ترکیب و تلفیق هنر، فناوری، عناصر سنتی و طراحی‌های معاصر، قالی‌هایی تولید شدند که در زیبایی و جذابیت، درخششی بی‌همتا دارند. آن‌ها در جنس‌ها، مواد باکیفیت، جزئیات دقیق و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شدند و توانستند نگاه‌های خیره‌ای را به‌سمت خود جذب کنند.

فرش پارمیس کرم

فرش پارمیس کرم


فرش پارمیس کرم

فرش پارمیس کرم

فرش طرح پارمیس، که ظاهر شکیل آن موجب شده این کالا را با نام فرش عروس نیز بشناسیم، از متمایزترین محصولاتی است که تلفیقی از سنت و مدرنیته را به نگاه بیننده القا می‌کند. اگر به‌تازگی قصد کرده‌اید با خریدن یک قالی جدید، سبک متفاوتی به منزل خود ببخشید، ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که نهایت ظرافت را در انتخاب‌تان به‌کار گیرید.

شکوه و زیبایی فرش جدید پارمیس، جلوه‌ ای خاص به فضای زندگی‌ تان می‌ بخشد

دنیای فرش‌ها، دنیایی جذاب و دیدنی است. در واقع ورود ماشین‌آلات پیشرفته صنعتی موجب شد که شما شاهد تولید کفپوش‌های متنوعی باشید که به هر لحاظ مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند. آن‌ها حاصل گسترش عرصه هنری فرش‌بافی هستند.

در این میان، به‌زعم تولیدات 1200 شانه که تنوعی از جذابیت‌های ظاهری را دارا هستند، فرش طرح پارمیس نیز یکی از آن‌هاست که از نقوشی جذاب و دیدنی هرچه تمام‌تر برخوردار است و از تولیدات برجسته صنعت فرش محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید فضای منزل‌تان را به بازی شکوهمند رنگ‌ها و نقش‌ونگارها دعوت کنید، طرح پارمیس، قطعا یک انتخاب آگاهانه خواهد بود. این قالی به‌دلیل تنوع رنگ و طرح، در کانون توجه افراد زیادی واقع شده و درحال‌حاضر به‌عنوان زیبایی‌بخش دکوراسیون با تقاضای زیادی برای خرید مواجه است.

لذتی بی ‌نظیر در تجربه زیبایی و کیفیت با فرش ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰ پارمیس

فرش پارمیس سرمه ای

فرش پارمیس سرمه ای


فرش پارمیس سرمه ای

فرش پارمیس سرمه ای

فرش به‌عنوان یک محصول هنری و عنصر مهم و حیاتی که از قدیم‌الایام در خانه هر ایرانی یافت می‌شد، به‌دلیل قدمت زیاد و تاریخی خود، همواره درحال رشد و پیشرفت از لحاظ تنوع طرح و بافت است. یکی از شاخص‌هایی که فرش‌ها را در رده‌بندی‌های مختلفی قرار داده، شانه و تراکم است.

با نگاهی به بازار خرید و فروش فرش ماشینی خواهید دید که موارد مختلفی از این کالا در شانه و تراکم‌های مختلف، دارای کیفیت، رنگ و نقش‌ونگارهای متفاوتی هستند که یکی از ظریف‌ترین و دست‌بافت‌گونه‌ترین آن‌ها را می‌توان فرش‌هایی با شانه 1200 و تراکم 3600 در نظر گرفت.

فرش‌ جدید پارمیس با این شانه و تراکم، علاوه‌بر پوشاندن کف منزل و ایجاد مکانی مناسب برای نشستن، زینت‌بخش دکوراسیون شماست چون از لحاظ رنگ‌ولعاب و سایر خصوصیات ظاهری، طرفداران زیادی دارد. ناگفته نماند که الیاف به‌کاررفته در این فرش‌ نازک است؛ به همین دلیل، برای این‌که مراقبت اصولی از آن‌ را به عمل بیاورید، در بخش‌هایی پهن کنید که تردد زیاد موجب پوسیدگی‌ این قالی نشود.

فرش جدید پارمیس با رنگ ‌هایی که روح منزل ‌تان را جلا می‌ دهند.

فرش پارمیس طوسی

فرش پارمیس طوسی

تنوع رنگ فرش‌های پارمیس به‌قدری زیباست که خریداران با هر سلیقه‌ای که وارد بازار شوند، دست خالی باز نخواهند گشت. بر همین اساس، این قالی را می‌توان یک محصول مشتری‌پسند در نظر گرفت که رنگ‌های جذاب آن با نگاره‌های درهم‌پیچیده، فضای منزل را آغشته به دنیایی از هنر می‌کنند.

فرش رنگ سرمه ای و فرش طوسی ، از پرطرفدارترین و متداول‌ترین رنگ‌های زمینه‌ای محسوب می‌شود که با استقبال قابل توجهی از سوی متقاضیان مواجه شده چراکه جذابیت آن‌ها قادر است دگرگونی خاصی به حال‌وهوای منزل‌تان ببخشد.

باتوجه به این‌که فرش‌ها سطح وسیعی از منزل را می‌پوشانند، توجه به رنگ آن‌ها از لحاظ اصول روانشناسی اهمیت زیادی دارد چون در نهایت کمک می‌کند تا با انتخابی هوشمندانه براساس سلیقه و طیف رنگی لوازم خانه، آرامش، انرژی و حس خوب را در فضای منزل پراکنده کنید.

شما متقاضیان فرش‌های پارمیس، می‌توانید این کالا را در طیف رنگی 8گانه بیابید. هریک از رنگ‌های این قالی، درصورتی‌که درست و متناسب با سایر عناصر فضا انتخاب شوند، می‌توانند منزل شما را به مرکزی از انرژی، حس خوب، تعادل و آرامش بکشانند.

لذت قدم‌ زدن بر روی الیاف آکریلیک هیت‌ ست شده فرش جدید پارمیس

فرایند هیت‌ست‌کردن، در واقع فقط روی نخ‌های آکریلیک انجام می‌شود. طی این فرایند، رنگ‌ها تثبیت شده و کیفیت و روشنی خود را تا سالیان سال حفظ خواهند کرد. از دلایلی که فرش پارمیس را در نظر متقاضیان آن به کالایی محبوب تبدیل کرده، حس راحتی قدم‌زدن بر روی آن است چراکه این الیاف به‌هیچ‌عنوان زبر و خشن نیستند و به‌سادگی دچار تخریب و پارگی نخواهند شد.

اگر از منظر مسائل بهداشتی بخواهیم این الیاف را بررسی کنیم، باید بگوییم که نیاز نیست فرش‌های پارمیس را بیشتر از یک بار در سال بشویید چون نخ آن‌ها به‌دلیل جنس منحصربه‌فردی که دارند، حداقل آلودگی را جذب کرده و بر همین اساس، دوستدار سلامت انسان‌ها هستند.

شناخت معیارهای ارزیابی و قیمت فرش جدید پارمیس

با توصیفاتی که از فرش‌های پارمیس خواندید، اگر نسبت به خرید این کالا راغب هستید، طبیعی است که به‌دنبال معامله‌ای منصفانه نسبت به پرداخت قیمت باشید. ناگفته نماند که انتخاب و اعمال سلیقه شما نقش‌ تاثیرگذاری در تعرفه کالا دارد.

خیلی از شما در مواجهه با بازار و مشاهده اختلاف قیمت‌ها دچار سردرگمی می‌شوید. باید به شما بگوییم که عواملی نظیر ابعاد و اندازه فرش‌ها که نیاز به مواد اولیه، نیروی کار و بازه‌های زمانی متفاوتی برای بافته‌شدن دارند، ترکیب چشم‌نواز رنگ‌ها، سبک‌های مختلفی که در نقش‌ونگارها به‌کار می‌رود، کیفیت و تناسب مواد مصرفی و در نهایت ظرافت و دقتی که نشان از نوآوری الگوها دارد، بر قیمت فرش‌ها بی‌شک تاثیرگذار هستند.

جمع‌بندی

برای خرید فرش جدید پارمیس، نخستین انتخاب شما، برند کاشان باشد. در طول سال‌ها فعالیت مستمر کارخانه‌ها و کارگاه‌های این شهرک صنعتی، نام کاشان به‌گونه‌ای با فرش‌های ماشینی عجین شده که آوازه شهرت ومحبوبیت این کالا نه‌تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا پیچیده و افراد را مشتاق خرید کرده است.

فرش پارمیس، یکی از تولیدات شگفت‌انگیز این برند بوده و زیبایی و خلاقیت ظاهری آن که محصول ترکیب طرح‌های کلاسیک و مدرن به‌حساب می‌آید، خیلی‌ها را متحیر کرده است. این قالی، یک انتخاب ایده‌آل برای شیک‌پسندانی است تا بتوانند هنرنمایی بیشتری در طراحی دکوراسیون منزل خود به خرج دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *