مقالات فرش

چرا فرش های ماشینی کارخانه کاشان آنقدر معروف شده است ؟

علت معروف شدن فرش کاشان چیست ؟

 

باید بدانید که از قدیم فرش ماشینی کاشان به تولید فرش های ماشینی اقدام و تا امروز بافت انواع تراکم و شانه های گوناگون به پیشرفت رسیده است این کارخانه با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده در تولید فرش هایی بدون عیب و خطا می‌باشد که بهترین و مرغوب ترین فرش را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده باشد همچنین با بکارگیری طرح های کلاسیک و مدرن بی نظیر که توسط مجرب ترین طراحان بر روی فرش نقش بسته می شود اقدام به طرح های بی نظیر و اختصاصی نموده است که فقط نمونه ی این طرح ها را در کارخانه کاشان مشاهده خواهید نمود .

چرا قیمت های فرش در کارخانه کاشان پایین است؟

قیمت فرش

این کارخانه به دلیل داشتن قیمت های متنوع و گوناگون افراد را به تکاپوی خرید فرش وادار کرده است تفاوت قیمت باعث شده افرادی هم که پول کافی برای خرید ندارند به راحتی می توانند فرش مورد علاقه خود را خریداری کنند کارخانه کاشان سعی کرده است قیمت محصولات خود را با در آمد مشتریان گرامی خود
تنظیم کند به همین خاطر است که کارخانه فرش کاشان از شعار تا واقعیت این جمله از کارخانه تا خانه ، همراه همیشگی خانواده ی ایرانی بوده و تنوعی از طرح ها ، مدل  و رنگ  را برای شما مشتریان گرامی چه به صورت حضوری و بازدید از فروشگاه و چه به صورت اینترنتی آماده و در دسترس شما عزیزان قرار داده است این تلاش بی وقفی کارکنان کارخانه باعث شده معتبرترین کارخانه فرش کاشان باشیم

قیمت در فروشگاه کارخانه ای کاشان

کارخانه فرش کاشان

فرش کاشان خرید مستقیم از کارخانه

قیمت فرش به مواردی نظیر شانه، تراکم ، جنس نخ بکار رفته و دستگاه های فرش بستگی دارد و ارتباط مستقیم در بالا و پایین رفتن قیمت دارد و همانطور که مسلم است با افزایش شانه و تراکم به علت بالا تر رفتن کیفیت و داوم فرش قیمت هم بالاتر می رود.و باید ذکر شود کارخانه فرش کاشان  به لحاظ کیفیت و سایز فرش های مختلفی که دارد قیمت های گسترده و متنوعی دارد و شما با هر سطحی از درآمد که هستید می توانید برای مکان مورد نظر خود فرش تهیه فرمایید واز بهترین انتخاب و خرید خود لذت ببرید.

ابعاد استاندارد فرش

ابعاد استاندارد فرش های ماشینی کارخانه کاشان در ابعاد ۶ متری 2*3 ، ابعاد فرش ۹ متری 2.5* 3.5  ، ابعاد فرش ۱۲متری  3*4
و قالیچه های۱×۱٫۵.      ۱٫۵×۲٫۲۵ و کناره های ۱×۱
، ۱×۲   ،۱×۳می توان اشاره نمود .

تراکم و شانه فرش

تراکم و شانه های فرش های ماشینی کارخانه کاشان  دو مشخصه دارد عرضی و طولی است
تراکم عرضی که همان شانه گفته میشود  به تعداد ریشه در یک متر از عرض فرش می گویند
که شانه های فرش های ماشینی تقسیم می شوند به ۵۰۰شانه، ۷۰۰شانه،۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰شانه ۱۵۰۰شانه و تراکم طولی که همان تراکم گفته میشود  به تعداد ریشه در طول یک متر فرش گفته میشود
و تراکم های فرش های ماشینی دسته بندی میشوند به تراکم ۱۰۰۰،۱۲۰۰،۲۵۵۰،۳۰۰۰،۳۶۰۰

 

فروش اینترنتی فرش
کارخانه کاشان دارای محصولات متنوع و گوناگونی است که با بهترین کیفیت و با نازل ترین قیمت بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است .

وجود طرح و رنگ متنوع در فرش های کاشان سبب شده تا همه نوع سلیقه ای از خرید آن راضی باشند. طرح های خشتی، افشان، گل برجسته و دیگر نقوش اصیل ایرانی سبب شده تا فرشی منحصر به فرد خلق شود. بنابراین اگر قصد خرید فرش ماشینی باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما خرید فرش کاشان است.

به جز زیبایی طرح و رنگ در فرش ماشینی کاشان، از نظر شانه و تراکم نیز متنوع بوده و افراد با سلیقه و نظر مختلف نیز می تواند فرش مورد نظر خود را انتخاب کنند. در بافت فرش کاشان از به روز ترین ماشین آلات پیشرفته بافت فرش، مانند hcp , hci استفاده می شود که سبب بالا رفتن کیفیت فرش ها می شود.

یکی از این تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در حوزه تولید انواع فرش ماشینی، کارخانه فرش کوروش کاشان است. این مجموعه تمام محصولات خود را با دستگاه های پیشرفته و به‌روز تولید می کند. نقش و نگار و طرح فرش های تولیدی این مجموعه، توسط بهترین طراحان فرش ترسیم و با استفاده از الیاف اکریلیک بافته می شود، تا در کنار اصالت، زیبایی کیفیت بالایی نیز به همراه داشته باشد.

 

مزایای فروش اینترنتی

از جمله این مزایا می توان به کاهش هزینه رفت و آمد ، صرفه جویی در زمان و استفاده از اطلاعات این فروشگاه در هر ساعتی از  زمان (فروشگاه حضوری در هر ساعتی که وجود ندارد) مقایسه  فرش ها در طرح و رنگ های متنوع اشنای سریع تر با پرفروش ترین طرح فرش ماشینی،استفاده از نظرات کاربران و متخصصان فرش ، این ها مزایای استفاده از خرید اینترنتی فروشگاه  کارخانه کاشان است  که با مراجعه به این سایت و انجام دادن چند کار ساده می توانید فرش مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید و از انتخاب خود لذت ببرید

خرید مستقیم از کارخانه کاشان

 

اغلب فروشگاه ها فرش های خود را از چند واسطه خریداری می کنند که این امر باعث میشود قیمت فرش بالا تر رود و وضعیت ناخوشایندی برای مشتریان ایجاد شود ، کارخانه فرش کاشان  با حذف واسطه فرش های ماشینی را مستقیم تولید  وبا قیمت های درب کارخانه ای  چه به صورت حضوری و بازدید از فروشگاه و چه به صورت آنلاین یا خرید اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده است.

سهولت در خرید و فروش فرش های ماشینی کاشان با کیفیت و استفاده از الیاف درجه یک همواره جزو اهداف کارخانه فرش کاشان است که محصولاتی با کیفیت و داوم و عمر طولانی همراه ضمانت نامه جهت تضمین کیفیت فرش ها بدست مشتریان خود قرار داده است ، تفاوت قیمت فرش های کاشان نسبت به برندهای دیگر باعث تفاوت قیمت و جلب رضایت مشتری نسبت به محصولات کارخانه کاشان شده است ،در واقع می توان گفت کاشان یکی از بزگترین تولید کننده فرش های ماشینی در جهان است ، که علاوه بر ارسال فرش به اقسا نقاط کشور اقدام به صادرات این کالای لوکس نموده است این کارخانه می کوشد فرشی با الیاف درجه یک کیفیت و داوم بالا تولید و در دسترس مشتری قرار داده است به همین خاطر افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است .
در مرغوب ترین بودن فرش های ماشینی کارخانه کاشان شک و شبه ای نیست و
به جرات می توان گفت فرشهایی که در کارخانه فرش کاشان بافته میشود دارای بالاترین متد روز جهانی بوده و مدیریت کارخانه با نظارت کامل و بکارگیری متخصصان در واحد‌های مختلف تولید و اداری تمامی سعی خود را نموده تا با کیفیت ترین فرش ها که در شأن و شخصیت ملت عزیز ایران است را به مردم کشورمان عرضه نماید و مهمترین دستاورد کارخانه کاشان رضایتمندی حداکثری مشتریان است که به آن افتخار مینماید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *