فرش کوروش

ترکیب زیبایی و مدرنیته در فرش با 3 طرح جدید فرش کوروش

ترکیب زیبایی و مدرنیته در فرش

امروز و در این مقاله 3 فرش جدید 1403 کارخانه فرش کاشان را بررسی خواهیم کرد. این مقاله برای شماست. اگر می‌خواهید فرش جدیدی برای فضای داخلی خود تهیه کنید که ترکیبی از فرش‌های مدرن و روح سنتی فرش اصیل ایرانی است با ما همراه بمانید.

بسیاری معتقد هستند که فرش‌های اصیل ایرانی برای فضا‌های امروزی مناسب نیستند و ازطرفی فرش‌های مدرن نیز نمی‌توانند روح خانه را بازتاب دهند. ازاین‌رو فرش‌های مدرن‌سنتی بهترین گزینه برای فضای داخلی شما خواهند بود. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

فرش کاشان طرح افشان گل رز

فرش طرح افشان گل رز

فرش طرح افشان گل رز


فرش کاشان گل رز جدید

فرش کاشان گل رز جدید

فرش کاشان طرح افشان گل رز فرشی 1200 شانه و از فرش جدید 1403 کارخانه فرش کاشان است. طرح و رنگ‌های مدرن و لاکچری این فرش آن را برای هر فضایی به‌خصوص فضاهای مجلل و شیک تبدیل به یک برگ برنده و اثری هنری بر روی زمین خواهد کرد.

مهم‌ترین ویژگی این فرش را حتی می‌توان رنگ‌بندی خاص و شیک آن دانست که برای اولین‌بار نگاه شما را جلب خواهد کرد.

اگر بخواهیم رنگ‌بندی این فرش 1200 شانه را برای شما شرح بدهیم باید بگوییم که رنگ زمینه آن فیلی است که خنثی محسوب می‌شود و باعث خواهد شد که بتوان از آن در فضاهای مختلفی استفاده کرد.

نقوش طلایی و سفید در آن جلوه‌ای از هنر اصیل فرش‌بافی ایرانی هستند که در پالت رنگی جدید خود را نمایان می‌کنند. پالت رنگی به‌کاررفته در این فرش باعث می‌شود که فرش خلوت‌تر به‌نظر بیاید و کمی به مینیمالیستی مدرن نزدیک شود.

کیفیت  فرش کاشان طرح افشان گل رز چقدر است؟

این فرش در 1200 شانه و تراکم 3600 بافته می‌شود که فرش دست‌بافت 85 رج برابر خواهد بود. اگر به‌دنبال زیبایی یک فرش دست‌بافت‌گونه در فرش‌های جدید هستید، فرش 1200 شانه کوروش در طرح گل رز می‌تواند این نیاز شما را به‌طور کامل برآورده کند.

قیمت فرش ماشینی کاشان به مراتب از فرش‌های دستبافت ارزان‌تر است و می‌تواند همان زیبایی را با هزینه‌ و کیفیتی معقول به خانه شما بیاورد.

این فرش دارای ظرافتی مثال‌زدنی و مناسب محیط‌های مدرن و لوکسی است که می‌خواهند جلوه‌ای از سنت را در فضای داخلی خود، به‌نحوی داشته باشند که این موضوع برای آن‌‌ها به‌لحاظ دکوراسیون مشکل‌ساز نشود.

فرش افشان ساقی 1200 شانه کوروش

فرش کوروش طرح ساقی

فرش کوروش طرح ساقی

 

فرش کاشان افشان ساقی

فرش کاشان افشان ساقی

در مورد بعدی به‌سراغ فرش افشان ساقی 1200 شانه کوروش خواهیم رفت. فرش 700 شانه کوروش انتخاب مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که می‌تواند محیطی زیبا برای شما بسازد، اما افرادی که به‌سراغ محصولات 1200 شانه می‌روند، قطعا دید متفاوتی نسبت به فرش دارند و جلوه دست‌بافت‌گونه‌بودن آن برای آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

ازاین‌رو می‌توانیم به شما این نوید را بدهیم که هر 3 محصولی که به شما در این مقاله معرفی می‌کنیم، این ویژگی را به‌صورت مشترک دارا هستند. شما می‌توانید این فرش را در ابعاد 12، 9 و 6 متر تهیه کنید. پس‌زمینه این طوسی بوده و در پالت رنگی آن رنگ‌های طلایی، سفید و مقدار خیلی کمی قرمز دیده می‌شود که جلوه خاصی به آن خواهد بخشید.

این فرش برای محیط‌های خانگی مناسب‌تر است و در بین محیط‌های خانگی نیز بهتر است که در دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیرد که ترکیبی مناسب از سنت و مدرنیته را اتخاذ کرده است.

فرش افشان ساقی 1200 شانه کوروش چه کیفیتی دارد؟

 

این فرش 1200 شانه با بهترین کیفیت و در تراکم 3600 بافته شده است. این فرش در لیست فرش جدید 1403 کارخانه فرش کاشان قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود که طرفداران زیادی داشته باشد.

این فرش بدون حساسیت و پرزدهی بوده و نخ‌های استفاده‌شده در آن 100درصد اکرولیک هیت ست هستند که باعث می‌شود در گذر زمان فرش رنگش را حفظ کند و تغییر رنگ نداشته باشد.

فرش افشان کوروش توسط کارخانه برای شما 5 سال ضمانت ثبات رنگ و کیفیت در گسستگی اجرا خواهد داشت که نشان می‌دهد کارخانه تا چه حد به محصول ساخت خود مطمئن است.

فرش طرح بهشتی

فرش 1200 شانه بهشتی

فرش 1200 شانه بهشتی جداب ترین فرش طوسی کرم

فرش بهشتی

فرش بهشتی طوسی

فرش بهشتی طوسی

 

آخرین محصولی که قصد معرفی‌اش را داریم فرش طرح بهشتی از لیست فرش جدید 1403 کارخانه فرش کاشان است. این فرش نیز از فرش‌های مدرنی محسوب می‌شود که طرحی سنتی و به اصطلاح کلاسیک دارد.

ویژگی‌های نخ، شانه، تراکم و کیفیت بافت آن درست همانند موارد پیشین است. در پالت رنگی این فرش می‌توانید به‌وضوح رنگ‌بندی روشن و خنثی را ببینید که طرح متفاوت آن بزرگ‌ترین ویژگی این فرش است.

وجود ترنجی بزرگ و لکچی‌های کوچک به‌شکل فرش‌های اصیل دستبافت ایرانی باعث می‌شود که فرم سنتی‌ این فرش حفظ شود اما پالت رنگی آن را به دنیای مدرن ببرد. طرح و رنگ فرش به‌شکلی است که می‌توان آن را با بیشتر دکوراسیون‌های داخلی ست کرد.

خصوصا خانه‌های مدرن می‌توانند به‌راحتی از آن بهره‌مند شوند. اگر به فرش‌های مدرن علاقه‌مندید اما احساس می‌کنید که در آن‌ها روح زندگی دیده نمی‌شود، استفاده از طرح‌هایی مانند بهشتی می‌توانند این مشکل در فرش‌های مردن را برای شما حل کنند.

فرش جدید 1403 طرح بهشتی باکیفیت است؟

همانند 3 مورد قبلی در این فرش نیز از بافت با نخ 100% اکرولیک استفاده شده و دقیقا به‌لحاظ کیفی تمام آن ویژگی‌ها را به ارث می‌برد. این فرش در کارخانه فرش کوروش با بهترین الیاف و متریال تولید می‌شود و نرم و لطافت فوق‌العاده‌ای دارد. چیزی که شما در کمتر فرش دستبافتی آن را مشاهده می‌کنید.

بااین‌که قیمت این فرش نسبت به مدل‌های دستبافت بسیار کمتر است، اما شما نمی‌توانید تفاوت چندانی بین این فرش و نوع دستبافتش پیدا کنید. ویژگی مناسب هر فضابودن فرش طرح بهشتی باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد و محبوبیتش افزایش پیدا کند.

جمع‌بندی

برای خرید فرش جدید 1403 کارخانه فرش کاشان کافی‌است همین حالا به بخش فروشگاه این وب‌سایت مراجعه کنید و بدون واسطه با 20درصد تخفیف این فرش‌ها را از کارخانه تهیه کنید.

امروز بهترین فرصت برای شماست تا به فضای داخلی خود سروسامانی بدهید و در این فضای قدیمی به کمک فرش مدرن طرحی نو در اندازید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ ترکیب زیبایی و مدرنیته در فرش با 3 طرح جدید فرش کوروش

  1. ف د گفت:

    سلام ببخشید اگه این فرش کاشان محسوب میشه پس این خانم بی حجاب روی فرش ایرانی چکار میگه!!!!؟؟؟؟؟
    فرش ایرانی رو با مردم ایرانی معرفی کنید

    1. فرش کوروش گفت:

      بله حتما اینکار رو میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *