فرش کوروش, مقالات فرش

شیک کردن سالن پذیرایی با چند طرح جدید فرش ماشینی | فرش های جدید کوروش

شیک کردن سالن پذیرایی با فرش

در طراحی و دکوراسیون خانه، بررسی دقیق برخی پارامترهای مختلف که فرش‌ مهم‌ترین بخش آن‌ها است، امری ضروری محسوب می‌شود. اطلاعات کافی در مورد نیازها و ترجیحات شخصی خود، به شما کمک می‌کند تا در انتخاب محصولات و چیدمان مناسب تصمیمات بهتری بگیرید. بدون آگاهی از موارد مختلف، تنوع بیش‌ازحد محصولات در بازار ممکن است سبب گیجی شود و امکان انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود را از دست بدهید. اگر قصد خرید فرش برای پذیرایی‌تان را دارید، نکات مهمی در رابطه با مدل فرش پذیرایی وجود دارد که حین خرید باید مدنظر قرار دهید.

اصول انتخاب مدل فرش  در دکوراسیون پذیرایی

نمای پهن شده ایسان جدید

نمای پهن شده ایسان جدید


فرش افشان سیلور 1200 شانه

فرش افشان سیلور 1200 شانه

هنگامی که به‌دنبال خرید فرش هستید، اهمیت هماهنگی آن با سبک مبل و دکوراسیون محیط را در نظر داشته باشید. تلاش کنید تا هماهنگی رنگ و طرح فرش با پرده‌ها و رنگ دیوارها یکسان باشد، این کار به تدریج به یک دکوراسیون یکپارچه و جذاب منجر خواهد شد. رعایت تمام جزئیات هنگام خرید بیشتر گیج‌کننده است. بنابراین موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

نکته شماره 1

فرش ابادیس 1200 شانه

فرش ابادیس 1200 شانه

اگر قصد دارید فرش و مبل خود را با هم هماهنگ کنید، باید ابتدا مبل موردنظر خود را برگزینید و سپس به‌دنبال فرش بروید. با این روش می‌توانید با توجه به مبل، فرش مناسب را انتخاب کنید و از هماهنگی بهتری برخوردار شوید.

نکته شماره 2

در انتخاب فرش مانند فرش 1200 شانه و مبل، به بافت بدنه، پارچه و طرح آنها دقت کنید. زیرا این عوامل برای هماهنگی دو محصول حائز اهمیت هستند. تنوع در انتخاب وسایل دکوری به شما امکان می‌دهد تا از یکنواختی فاصله بگیرید و فضایی زنده و پویا را در منزلتان ایجاد کنید.

نکته شماره 3

فرش گل رز 1200 شانه

فرش گل رز 1200 شانه

اگر مبل شما دارای طرح و نقش بی‌شماری است، ترجیحا از مدل فرش پذیرایی شیک با طرح ساده استفاده کنید تا از جلوه‌ شلوغی در دکوراسیون جلوگیری شود. اجتناب از فرش‌های سنگین با طراحی جدید انتخاب خوبی خواهد بود.

نکته شماره 4

شما می‌توانید با ترکیب مبل و فرش ساده یک دکور مینیمال و عالی برای خانه خود داشته باشید. سادگی یک فضای آرام و صد البته جذاب را برای شما ایجاد می‌کند. بنابراین به‌هیچ عنوان قدرت این مدل ترکیب را دست کم نگیرید.

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی کدام است؟

در انتخاب مدل فرش پذیرایی و رنگ آن، اهمیت دارد که بتوانید هماهنگی تناژ رنگی مبل و پرده‌ها در مقابل دکوراسیون را در نظر بگیرید. برای داشتن یک فضای هماهنگ و جذاب، باید رنگ فرش را با تناژ رنگی مبل و پرده هماهنگ کنید. اجتناب از به‌کارگیری رنگ‌های دقیقا یکسان و ترکیب تناژ‌های رنگی از تیره تا روشن، یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

اگر در منزل خود دارای کودکان کوچک هستید، بهتر است به انتخاب فرش‌هایی با رنگ تیره‌تر متمایل شوید. این اقدام باعث می‌شود کثیفی و لکه‌ها به سرعت مشخص نشوند و شما نیاز کمتری به شستشو یا تعویض مکرر داشته باشید.

این موضوع اهمیت زیادی دارد؛ زیرا با کودکان کوچک، خرابی فرش به سرعت اتفاق می‌افتد و انتخاب رنگ مناسب می‌تواند در مدیریت و نگهداری آسان‌تر آنها کمک کند. توجه به تناژ رنگی محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. مطمئن شوید که رنگ فرش به تناژ رنگی دیگر اجزای دکوراسیون مانند دیوارها، مبل و پرده‌ها هماهنگ باشد تا یک هماهنگی زیبا در اتاق شکل گیرد.

با رعایت این نکات، انتخاب رنگ مناسب برای فرش به یک فرآیند آسان و نتیجه‌بخش تبدیل خواهد شد. شما می‌توانید بهترین مدل‌ها مانند فرش طرح افشان را خریداری کنید.

انواع مدل فرش مخصوص پذیرایی کدام‌اند؟

اکنون با تنوع بسیار طرح و رنگ، انتخاب یک نوع خاص از فرش برای هر سبک و سلیقه‌ای ممکن شده است. در این بخش به معرفی برخی از انواع فرش‌های پذیرایی مهم می‌پردازیم:

فرش ترک

یکی از جدیدترین مدل‌های فرش برای پذیرایی، فرش ترک است. این فرش‌ها با طراحی ساده و معمولا در رنگ‌‌بندی روشن شناخته می‌شوند. این نوع فرش‌ها پرز نمی‌دهند. بنابراین برای افراد حساس به پرز، گزینه‌ای مناسب هستند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر این فرش‌ بسیار پرطرفدار می‌توان به وزن کم، نظافت آسان و ماندگاری طولانی مدت اشاره کرد.

فرش سنتی

آنهایی که به‌دنبال جلوه سنتی و اصیل در اتاق پذیرایی‌شان هستند، این امکان را دارند تا از فرش سنتی استفاده کنند. این فرش‌ها در طرح‌های متنوع و در رنگهایی همچون قرمز، نارنجی و کرم تولید می‌شوند.

فرش دایره‌ای

فرش‌ دایره ای نه‌تنها برای اتاق‌های دایره‌ای مناسب هستند، بلکه می‌توانند در فضاهای محدود نیز برای افزایش احساس فضا و ایجاد جلوه شیکی مورداستفاده قرار گیرند. این فرش‌ها با طراحی جذاب و منحصربه‌فرد، سالن پذیرایی را زیبا و شیک نشان می‌دهند.

فرش مدرن

فرش‌ مدرن به‌طور معمول دارای نقش‌ها و طرح‌های ساده و مینیمال هستند و در کنار مبلمان و پرده‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در طراحی فرش فانتزی از نقش‌ها و طرح‌های خلاقانه، غیرمعمول و هنری استفاده می‌شود. این فرش‌ها با رنگ‌های متنوعی به تولید می‌رسند و با تفاوت با طرح‌های متداول، جلب توجه خاص خود را دارند.

انواع فرش‌ها، امکان ایجاد فضاهای مختلف و متنوع در منزل را فراهم می‌کنند و به هر ذوق و سلیقه‌ای پاسخ می‌دهند. بنابراین، با درنظرگرفتن سلیقه شخصی و دکوراسیون داخلی منزل، می‌توانید فرش مناسبی برای اتاق پذیرایی خود برگزینید.

مجموعه فرش کوروش کاشان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید فرش‌های با کیفیت است. این امکان را دارید تا فرش کاشان یا فرش طلاکوب بدون حاشیه را با قیمت بسیار عالی از طریق این مجموعه خریداری کنید.

جمع‌بندی

انواع مدل فرش‌ پذیرایی، با تنوع طرح و رنگ خود، گزینه‌های بی‌نظیری برای ایجاد جلوه زیبا در اتاق پذیرایی ارائه می‌دهند. مدل ترک با طراحی ساده و رنگ‌های روشن، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. فرش‌های سنتی با طرح‌های متنوع در رنگ‌های گرم، اصالت و سنت را به اتاق پذیرایی منتقل می‌کنند. فرش‌های دایره‌ای با طراحی جذاب، فضا را بزرگ‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهند. فرش‌های مدرن و فانتزی با نقش‌ها و طرح‌های خلاقانه، گزینه‌های مناسبی برای طراحی مدرن و منحصربه‌فرد هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *