فرش کوروش, مقالات فرش

اشنای با برترین طرح فرش ماشینی | طرح ساقی فرش برتر سال

برترین فرش ماشینی

فرش افشان از سری طرح‌هایی است که در بخش میانی خود هیچ‌گونه ترنجی ندارد و درحال‌حاضر مدل ساقی که به این صورت بافته شده، با رنگبندی خاص و زیبا به‌عنوان بهترین فرش ماشینی شناخته می‌شود.

نحوه چیدمان خانه با فرش طرح ساقی و شناخت درباره انواع رنگ‌هایی که در زمان بافت این مدل به‌کار می‌رود را در ادامه بررسی می‌کنیم تا بتوانید در زمان انتخاب یکی از مدل‌های فرش ساقی، تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

معرفی فرش ساقی و ویژگی های آن

اگر به‌دنبال فرش جدید 1403 باشید باید گفت که طرح ساقی با ظاهری زیبا و چشم‌نواز می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل و خاص برای خانه شما باشد که از ویژگی‌های بسیار خوبی برخودار است.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های فرش افشان طرح ساقی که به‌صورت 1200 شانه به بازار عرضه می‌شود این است که با توجه به تعداد گره‌ها در واحد عرضی، لطافت و ظرافت فوق‌العاده‌ای دارد.

درضمن فرش‌های 1200 شانه دارای تعداد گره طولی 3600 هستند که این مورد نیز بر زیبایی بیشتر آن‌ها و همچنین کیفیت بالای بافت می‌افزاید و ظاهر بسیار زیبایی از نقش‌ونگار فرش به نمایش می‌گذارد.

نخ مورد استفاده برای بافت فرش ساقی از نوع اکرولیک هیت‌ست‌شده است که می‌توان گفت باکیفیت‌ترین نوع نخ به‌شمار می‌رود و هیچ‌گونه حساسیت و پرزدهی را به‌دنبال ندارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی که می‌توان برای فرش‌های افشان با طرح ساقی در نظر گرفت این است که نگاره‌های مورد استفاده در عین اینکه قرینه درهم پیچیده هستند اما ظاهر خاصی را به‌وجود می‌آورند.

برای کسانی که به‌دنبال انتخاب فرش عروس هستند، بدون شک طرح ساقی با توجه به مشخصه‌های مناسبی که دارد و با ظاهری زیبا و فاخر می‌تواند گزینه خوبی برای کف‌پوش خانه نوعروسان باشد.

معرفی انواع رنگ فرش افشان طرح ساقی

فرش کوروش طرح ساقی

فرش کوروش طرح ساقی


فرش ساقی طوسی تیره

فرش ساقی طوسی تیره


فرش طلاکوب افشان 1200 شانه نقشه ساقی

فرش طلاکوب افشان 1200 شانه نقشه ساقی


فرش طرح افشان بژ رنگ جدید

فرش طرح افشان ساقی بژ رنگ جدید


فرش افشان ساقی کرم

فرش افشان ساقی کرم

مشخصات ظاهری و فنی بسیار خوبی که برای این طرح در نظر گرفته می‌شود باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد که با توجه به رنگ‌بندی نیز دارای چند مدل مختلف است و می‌تواند به‌خوبی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ شود.

انواع مختلف فرش با طرح ساقی را می‌توان در گروه‌های مختلفی به شرح زیر قرار داد که هرکدام از آن‌ها جلوه خاص خود را دارند و شما می‌توانید متناسب با سلیقه و نوع دکوراسیون خانه، یکی از این فرش‌ها را انتخاب کنید:

  • فرش طلاکوب: برای بافت این مدل از نخ‌هایی به رنگ طلایی در کنار دیگر رنگ‌ها استفاده می‌شود که به‌طور معمول ظاهری مجلل به محیط می‌بخشد و بسیار شیک و خاص است.
  • فرش طوسی: از دیگر رنگ‌های محبوب فرش افشان با طرح ساقی باید به طوسی اشاره کرد که هر سال در دسته پرطرفدارترین مدل‌های موجود در بازار قرار می‌گیرد و باتوجه به نداشتن ترنج میانی و رنگ خنثی به‌خوبی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شود.
  • فرش کرم: برای آن دسته از افرادی که به فرش‌هایی با رنگ روشن علاقه داشته باشند، می‌توانند مدل کرمی طرح ساقی را انتخاب کنند که در ترکیب با دیگر رنگ‌ها همچون گرودیی، قهوه‌ای، گلبهی و سورمه‌ای به بازار عرضه می‌شود.

نحوه چیدمان دکوراسیون با فرش افشان طرح ساقی

فرش ساقی زرین

فرش ساقی زرین

پراکندگی اجزا و طرح‌های فرش ساقی و همچنین نداشتن لچک میانی ازجمله دلایلی است که باعث می‌شود تا این مدل را بتوانید به‌راحتی با دیگر وسایل محیط هماهنگ کنید بدون اینکه فرش شما، توجه‌ها را تنها به یک نقطه معطوف کند.

تنوع طرح و رنگ برای فرش ساقی 1200 شانه این امکان را برای متقاضیان ایجاد می‌کند تا براساس سلیقه و اولویت‌های خود یک مدل مناسب را انتخاب کنند، در زمانی که می‌خواهید دکوراسیون خانه را با استفاده از این مدل طراحی کنید باید مواردی به شرح زیر را در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب رنگ برای فرش ساقی

انواع رنگ‌های مورد استفاده برای بافت فرش افشان با طرح ساقی شامل طوسی، کرمی و طلاکوب هستند که هرکدام از آن‌ها را باید متناسب با رنگ سایر اجزای خانه مانند دیوار، مبلمان و پرده انتخاب کرد.

ازآنجایی‌که طوسی معمولا در دسته رنگ‌های خنثی قرار دارد دست شما را برای طراحی یک دکوراسیون زیبا باز می‌گذارد و می‌توانید با استفاده از این مدل در کنار دیگر وسایل منزلتان، محیطی شیک و خاص را ایجاد کنید.

ازطرف‌دیگر درصورتی‌که متراژ خانه شما پایین باشد استفاده از رنگ کرمی فرش ساقی، نور و عمق بیشتری به فضا می‌بخشد و باعث می‌شود تا محیط بزرگ‌تر و دلبازتر به‌نظر برسد. درضمن استفاده از رنگ طلایی بیشتر برای محیط‌های بزرگ و مجلل مناسب است و می‌تواند دکوراسیونی اعیانی و خاص برای خانه شما به‌وجود آورد.

به رنگ پرده و فرش افشان ساقی توجه کنید

به همان اندازه که استفاده از کف‌پوش مناسب برای خانه اهمیت دارد درنظرگرفتن طرح و رنگ پرده نیز از اهمیت بالایی برخودار است که باید هماهنگی خوبی را در کل دکوراسیون ایجاد کند.

با توجه به اینکه طرح ساقی به‌صورت نقوش درهم و پیچیده تولید می‌شود بهتر است سعی کنید پرده‌ای را در محیط به‌کار ببرید که طرح ساده‌تری داشته باشد و رنگ آن نیز با فرش هماهنگ شود.

انتخاب مبلمان مناسب برای فرش ساقی

 

به‌منظور انتخاب مبلمان برای فضایی که با استفاده از فرش 1200 شانه طرح ساقی پوشش داده می‌شود، قراردادن مدل‌های کلاسیک و سلطنتی گزینه بهتری به‌نظر می‌رسد تا حالتی متعادل را به خانه شما بدهد.

هرچند رنگ مبلمان کاملا به سلیقه شما برمی‌گردد اما انتخاب‌های صحیح و اصولی همیشه می‌توانند زیباترین محیط را به‌وجود آورند که دراین‌رابطه نیز باید به تناسب رنگ مبلمان با فرش توجه داشته باشید.

فرش افشان ساقی با بهترین کیفیت را از فرش کوروش کاشان بخواهید

خرید مستقیم از کارخانه به شما کمک می‌کند تا بهترین و منصفانه‌ترین قیمت فرش ماشینی کاشان را برای انواع مدل‌ها در اختیار داشته باشید و بتوانید مناسب‌ترین گزینه را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

برای این منظور مراجعه به وب‌سایت فرش کوروش کاشان به شما این امکان را می‌دهد تا تنوع بالایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت مشاهده کنید.

جمع‌بندی

فرش افشان با طرح ساقی یکی از مدل‌های جذاب و زیبایی است که از ویژگی‌های اصلی آن باید به نداشتن ترنج میانی و همچنین به‌کار بردن نخ اکرولیک اشاره کرد که شما می‌توانید بهترین نمومه‌ها را ازطریق وب‌سایت فرش کوروش تهیه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *