فرش کوروش, مقالات فرش

خرید فرش مستقیم از کارخانه برای اهوازی های عزیز | فرش اهواز

فروشگاه فرش در اهواز

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فرش‌های تولیدی کاشان، با تنوع در محصولات و قیمت‌های مناسب از برندهای معتبر در سطح جهان، به‌شدت مورد توجه عموم افراد واقع شده‌اند. به همین دلیل، کارخانه کوروش، جهت سهولت در خرید متقاضیان، هر 2 روش حضوری و اینترنتی را برای عرضه کالای خود در نظر گرفته است.

اگر فرصت کافی برای سفر دارید و مشتاق یک تفریح لذت‌بخش در کاشان نیز هستید، از قابلیت مراجعه حضوری استفاده کنید و با لمس فیزیکی، به کیفیت کالا پی ببرید. همچنین می‌توانید از نزدیک شاهد تنوع و زیبایی رنگ و نقش‌ونگارها باشید.

چنانچه امکان سفر برایتان مقدور نیست، تلفن همراه‌تان را در دست بگیرید و با مراجعه به سایت این مرکز تولیدی، از تنوع فرش‌ها در هر طرح، رنگ و دامنه قیمتی بازدید کنید و خواسته‌تان را سفارش دهید. روش غیرحضوری سفارش، به افراد سراسر کشور این امکان را می‌دهد تا بدون اتلاف وقت و صرف هزینه، درخواست خود را از فرشی که زینت‌بخش منزل‌شان باشد، برآورده کنند.

خرید فرش اهواز، نیازمند این است که شما تولیدکننده‌های برتر فرش را بشناسید و با فروشگاه‌هایی که محصولاتی اصیل را در اختیار شما می‌گذارد، آشنا باشید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

هیچ‌کس نمی‌تواند از زیبایی فرش‌های ایرانی در منزل و کارایی‌ فوق‌العاده آن ساده عبور کند. به همین دلیل، امروز این کالا یکی از ملزومات هر خانه‌ای محسوب می‌شود و هر خانواده‌ای در این دغدغه به سر می‌برد که چطور می‌توان یک خرید رضایت‌بخش با قیمتی به‌صرفه داشت؟ ما در این مقاله پیشنهادهایی برای اهوازی‌ها داریم که با عمل به آن، دیگر خواسته‌شان صرفا یک آرزو یا یک رویا به‌نظر نمی‌رسد.

خریداران فرش اهواز به‌ صورت مستقیم، کیفیت و زیبایی را با تعرفه ‌هایی منصفانه بخرید!

بازار فرش اهواز

بازار فرش اهواز

جذابیت و درخشش فرش‌های کاشان، زبانزد خاص و عام است و امکان ندارد کسی از زیبایی و کیفیت این کالای منحصربه‌فرد نشنیده باشد. شاید برایتان سوال باشد که فرش‌های کاشان چطور به چنین جایگاه محبوب و والایی در بین عموم دست پیدا کردند؟

دلایل زیادی موجب این شهرت و محبوبیت شد. شاید یکی از آن‌ها تنوع در طرح و رنگ باشد و دیگری کیفیت بالای مواد اولیه اما مهم‌تر از همه اینها، قیمت به‌صرفه‌ای است که شما را ترغیب به خرید می‌کند. در سال‌های اخیر، برخی از این مراکز تولیدی فرش که فرش کوروش سردسته آن‌ها بود، از سیاست فروش مستقیم کالا بهره بردند تا ضمن کمک به افراد ساکن در اقصی‌نقاط کشور برای یک خرید ارزان، به طرفداران برند خود بیفزایند.

در خرید مستقیم از کارخانه، با ازبین‌رفتن دست واسطه‌گران و دلالان، کالا با تعرفه‌ای فوق‌العاده ارزان‌تر از مراکز دیگر به‌فروش می‌رسد. بنابراین، اگر ساکن اهواز هستید و توان پرداخت تعرفه‌های هنگفت فرش‌فروشی‌های شهرتان را ندارید، چرا از امکان خرید مستقیم کارخانه کوروش بهره نمی‌برید؟

 

خرید فرش اهواز به ‌صورت مستقیم از کارخانه کاشان و نمایشگاه تهران

خرید مستقیم از کارخانه فرش

خرید مستقیم از کارخانه فرش

کارخانه فرش کوروش در شرق تهران، شعبه و نماینده رسمی عرضه قالی‌های کوروش کاشان با قیمت کارخانه است. بر این اساس، اگر سفر به کاشان برایتان مقدور نیست، شما می‌توانید نیاز خود را در تهران نیز پاسخ دهید. درهرصورت، اگر خواستار فرش‌هایی ارزان هستید، این سفر برایتان به‌صرفه خواهد بود.

آیا خرید فرش اهواز از کاشان یا تهران، ارزش صرف هزینه برای سفر را دارد؟

شاید با خواندن این تیتر، دغدغه ذهن‌تان پررنگ‌تر شده باشد و تردیدتان را برای پرسیدن این سوال کنار بگذارید که آیا خرید یک فرش، ارزش سفر از اهواز به کاشان یا تهران را دارد؟ باید بگوییم بله. اختلاف قیمت‌ها بین مرکزی که کالاهای خود را بدون واسطه می‌فروشد و مرکزی که به‌دلیل واسطه‌های فراوان، هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند، به‌قدری زیاد است که این سفر  3 الی  12 ساعته و صرف هزینه‌های مالی و زمانی آن، حتما سودمند خواهند بود.

قیمت خرید فرش اهواز وابسته به چه شاخص‌ هایی است؟

جدای از به‌صرفه‌بودن قیمت در خرید مستقیم، برخی مخاطبان می‌پرسند که           تفاوت قیمت فرش، به چه عواملی وابسته است؟ به‌طور کلی، شانه و تراکم، ابعاد یک قالی، کیفیت الیاف، به‌روزبودن طرح، رنگ و عرضه و تقاضا، عواملی هستند که شما را در بازار فرش‌ها با اختلاف تعرفه‌ها در مقیاس‌های گسترده مواجه می‌کنند.

به‌عنوان مثال، قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه، بیشتر از قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه است و علت آن را می‌توان به‌کاربردن الیاف بیشتر، وزن سنگین‌تر، زیبایی و نقش‌ونگارهای ظریف‌تر قالی در نظر گرفت.

حالا اگر بخواهیم مسئله تعیین نرخ را از منظر ابعاد قالی بررسی کنیم، بدیهی است که قیمت فرش ۹متری، گران‌تر از قیمت فرش ۱۲ متری باشد ‌و دلیل آن نیز مشابه مورد قبلی است. زیبایی و استقبال افراد از مدل‌های جدید آن کالا با طرح و نقش منحصربه‌فرد هم که جای خود را در صرف بودجه شما دارد.

در خرید فرش اهواز از برند کاشان به تنوعی از مجموعه کالاها دسترسی دارید

اگر بودجه محدود شما این امکان را نمی دهد تا به تنوع کالاها هنگام خرید دست داشته باشید، در خرید مستقیم با تعرفه‌هایی منصفانه، این مشکل حل خواهد شد. در نمایشگاه فرش کاشان، چه با مراجعه حضوری و چه بازدید از سایت آن، شما مدل‌های مختلفی از فرش ۷۰۰شانه، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه را با پالت‌های رنگی زیبا و نقشه‌ها و الگوهای جذاب مشاهده می‌کنید و دست شما در انتخاب کاملا باز است.

همچنین این برند، به‌تازگی ترندهایی از فرش طوسی و فرش قرمز را که با استقبال باشکوهی از سمت بازار مواجه است، در لیست کالاهای قابل عرضه خود قرار داد تا به خریداران ثابت کند که این مرکز دسترسی به مدهای روز دنیا را برایشان مهیا کرده است. بنابراین، فراموش نکنید که دراختیارداشتن تنوع، امکان بهترین انتخاب را به شما می‌دهد تا بتوانید براساس سلیقه شخصی و تناسب با دکوراسیون‌تان، فضا و احساس کلی منزل را به‌شکلی زیبا تحت‌تاثیر قرار دهید.

در خرید فرش اهواز از کارخانه کوروش، اصالت حرف اول را می‌ زند!

حمایت از تولید ملی و کمک به اقتصاد خانواده‌های ایرانی در تعرفه‌های اندک فرش کاشان، شاید شما را به این تردید دچار کند که آیا کالای مد نظر از کیفیت و اصالت برخوردار است یا نه؟ شناخت فنی فرش‌ها کار هرکسی نیست. به همین دلیل کارخانه فرش کوروش، محصولات خود را با ضمانت‌نامه کتبی به‌فروش می‌رساند تا شما هیچ استرسی بابت یک خرید مطمئن نداشته باشید.خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان بهترین گزینه در خرید فرش ماشینی است.

جمع‌بندی

در خرید فرش اهواز، برای این‌که بتوانید خواسته خود را از این کالا به‌خوبی پاسخ دهید و البته هزینه زیادی هم صرف نکنید، باید چه اقدامی داشته باشید؟ مسلما خرید مستقیم از کارخانه کوروش کاشان یا نمایشگاه آن در تهران، اولین راه‌حلی است که به ذهن‌تان خطور می‌کند.

کافی‌است مدتی وقت بگذارید و با جست‌وجو در بازار فرش اهواز، قیمت‌های مختلف را بسنجید. سپس آن را با تعرفه‌های مندرج در سایت فرش کوروش مقایسه کنید. خواهید دید که بهترین مرکز فروش با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت‌ها را برای خرید برگزیده‌اید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ خرید فرش مستقیم از کارخانه برای اهوازی های عزیز | فرش اهواز

  1. کوروش احمدی گفت:

    واقعا حرفتون عالی هست بنده غیر حضوری از اهواز سفارش دادم قیمت خیلی فرق داشت دستتون درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *