فرش کوروش, مقالات فرش

با این روش 20 % فرش رو ارزانتر بخرید

تفاوت خیره کننده قیمت فرش

قیمت فرش، اولین شاخصه‌ای است که هنگام خرید این کالا، توجه خریداران را به خود جلب می‌کند. می‌دانید که عوامل بسیاری همچون طرح و رنگ، شانه و تراکم، ابعاد و برند در قیمت نهایی فرش‌ها تاثیرگذارند.

بدون شک همه افراد دوست دارند فرشی بخرند که با سلیقه شخصی آن‌ها هماهنگ باشد و همه آن‌ها به‌طور ذاتی به‌دنبال بهترین کیفیت هستند اما وضعیت اقتصادی امروز، افراد را در پرداخت هزینه‌های بالا با محدودیت‌های بسیاری مواجه کرده است.

خبر خوبی برایتان داریم! اگر تصمیم گرفته‌اید که فرش‌های خود را از برند کاشان و کارخانه خوش‌نام ستاره کوروش تهیه کنید، می‌توانید با خرید مستقیم کالا از کارخانه تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. می‌پرسید چگونه؟ در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر دراین‌باره بدانید.

صرفه‌جویی در پرداخت قیمت فرش با خرید مستقیم از کارخانه فرش

 

خرید مستقیم از کارخانه فرش

خرید مستقیم از کارخانه فرش


کارخانه فرش کوروش کاشان

کارخانه فرش کوروش کاشان

اگر در جست‌وجوی یافتن فرش ارزان هستید که با سطح انتظارات شما همخوانی داشته باشد، چرا به خرید مستقیم کالا فکر نمی‌کنید؟ اگر در کاشان یا شهرهای نزدیک اطراف آن هستید و امکان مراجعه حضوری را دارید، این فرصت را از دست ندهید.

مراجعه حضوری به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان بیشتری نسبت به دیده‌ها و شنیده‌هایتان به خرید محصولی متناسب با نیاز و بودجه خود بپردازید.

صرفه‌جویی در پرداخت قیمت فرش با خرید مستقیم و اینترنتی از کارخانه

خرید اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش

در گذشته، افراد برای خرید فرش‌های ماشینی به پایتخت قالی یعنی کاشان سفر می‌کردند. خرید حضوری هم برایشان سفر بود و هم تجارت و از این بابت خرسند بود. اما امروز، پیشرفت علم و تکنولوژی و اعتماد به خریدهای اینترنتی موجب شد که این روش سنتی تا حدودی منسوخ شود.

در عصر ارتباطات، فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری شکل گرفت و خرید آنلاین برای همگان عادی شد. کارخانه کوروش نیز کلکسیونی از تنوع فرش‌ها را در وبسایت فروش خود به نمایش گذاشت تا افراد با مقایسه طرح، رنگ و قیمت‌ها خرید دلخواه خود را انجام دهند.

مزیت خرید مستقیم از کارخانه کوروش و تاثیر آن بر قیمت فرش

تابه‌حال تجربه خرید مستقیم کالایی را از درب کارخانه یا نمایشگاه آن داشته‌اید؟ خیلی‌ها فکر می‌کنند، با خرید از فروشگاه‌های شیک مستقر در سطح شهر، می‌توانند کالایی با کیفیت مطمئن‌تر تهیه کنند ولی حقیقت چیز دیگری می‌گوید.

هنگامی که شما فرش را از کارخانه‌ تولیدی آن تهیه می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که امکان هیچ‌گونه تقلب در برند و کیفیت آن وجود ندارد.

از طرفی دیگر با توجه به گران‌شدن قیمت فرش در سال‌های اخیر، خرید مستقیم به شما کمک می‌کند تا با هر میزان پولی که در جیب‌ خود دارید، به واحد تولیدی این کالا مراجعه کرده و دست خالی برنگردید.

در واقع کارخانه ستاره کوروش فرش کاشان، برای متقاضیانی که اقدام به خرید مستقیم کالا می‌کنند، حداقل 20درصد تخفیف قائل شده است. با حذف دخالت دلالان و واسطه‌گران، فرصتی استثنایی برای کسانی ایجاد می‌شود که توانایی مالی کافی برای خرید فرش مرغوب و زیبا ندارند.

تنوع سبک و قیمت فرش با خرید مستقیم از کارخانه کوروش کاشان

در هیچ‌کدام از فروشگاه‌های سطح شهر، نمی‌توانید تنوعی را که در کارخانه فرش کاشان وجود دارد، مشاهده کنید. هنگامی که میان انبوهی از فرش‌ها با طرح‌ و نقش‌ونگارهای متنوع قرار می‌گیرید، بهتر می‌توانید نیاز و سلیقه خود را بشناسید.

انواع مدل‌های فرش کاشان به‌عنوان قالی‌های ماشینی فوق‌العاده باکیفیت شناخته شده‌اند. برای این‌که با سبک‌های این کالا آشنا شوید، به لیست مختصری که ارائه داده‌ایم توجه کنید.

  • فرش مدرن و فانتزی: طرح و نقش‌های جدید و جوان‌پسندی در قالی‌های مدرن دیده می‌شود و در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌‌ای در خانه‌هایی با دکوراسیون امروزی پیدا کرده‌اند. فرش طوسی طلایی و نمونه‌های دیگری از فرش روشن با رنگ‌های خنثی و طرح‌های خلوت و به‌روز، در قالب کالاهای مدرن جای می‌گیرند.
  • فرش وینتیج: ایده ساخت این فرش‌ها از قالی‌های دست‌بافت کهنه‌شده اله‍ام گرفته شد. به این صورت که پس از بافت فرش، توسط ماشین‌آلاتی خاص ساییدگی‌هایی روی آن انجام‌ می‌شود تا ظاهری کهنه و قدیمی به خود بگیرد.

فرش وینتیج

  • فرش دستبافت گونهاین سبک برای کسانی که شیفته فرش‌های دست‌بافت هستند اما توانایی مالی کافی برای خرید آن را ندارند، مناسب است. این قالی‌ها دارای تراکم بالا و نقش‌ونگارهایی ریز هستند و تقریبا تمام طرح‌های‌ سنتی در ‌ دیده می‌شود.فرش های افشان و فرش های طلاکوب نمونه از ایم نوع فرش ها میباشد.

فرش افشان

سبک‌هایی که در موارد فوق به آن‌ها اشاره کردیم، دارای زیرمجموعه‌های فراوان و با قیمت‌های فوق‌العاده متنوع هستند. به این معنی که دست شما در خرید مستقیم کالا، کاملا باز است.

تنوع شانه، تراکم و قیمت فرش با خرید مستقیم از کارخانه

مسلما همه شما با 2 اصطلاح رایج شانه و تراکم هنگام خرید فرش آشنایی دارید. این 2 عامل به کیفیت، دوام و عملکرد کلی فرش‌ها اشاره دارند. تراکم به میزان فاصله گره‌های موجود در طول قالی اشاره دارد و شانه به تعداد گره‌های عرضی قالی.

شانه و تراکم فرش، از ملاحظات مهم عملکردی است که باید در نظر داشته باشید‌ هرچقدر که میزان این مولفه‌ها بیشتر باشد، به زیبایی و ظرافت کالا افزوده می‌شود و هرچقدر میزان آن‌ها کم‌تر باشد، نرمی، لطافت و ضخامت نیز افزایش می‌یابد.

بسته به سطح انتظار خود یا موقعیتی که می‌خواهید قالی را در آنجا پهن کنید، باید تصمیم بگیرید که آن را با چه شانه و تراکمی بخرید. به‌عنوان مثال فرش 700 شانه، انتخاب مناسبی برای اتاق خواب خواهد بود چون رفت‌وآمد نسبتا زیادی در این منطقه صورت می‌گیرد و فرش باید پاخور مناسبی داشته باشد.

فرش 1200 شانه تراکم 3600، معمولا در نشیمن پهن می‌شود چون در ظرافت و زیبایی تعادل دارد. اما فرش 1500 شانه تراکم 4500 فقط مناسب پذیرایی خواهد بود‌ چون به‌دلیل ظرافت و قیمت بالا، نیاز به نگهداری بیشتری دارد و بهتر است رفت‌وآمد زیادی روی آن انجام نشود.

دانستید که فرش‌ها بسته به شانه و تراکم در انواع بسیار وجود دارند و بر همین اساس، قیمت‌های متنوعی به آن‌ها اختصاص داده‌ می‌شود. که با حضور در کارخانه برای خرید مستقیم، شاهد آن خواهید بود.

جمع‌بندی

هنگامی که قیمت فرش را در وبسایت‌های مختلف استعلام می‌گیرید، احتمالا مغزتان از دیدن گرانی‌ها و تعرفه‌های بالا سوت می‌کشد. خرید مستقیم از کارخانه کوروش  و نمایندگی فرش کاشان در تهران، موجب شده که با بهره‌گیری از تخفیف‌های استثنایی، این هزینه تا حد زیادی کاهش یابد.

ازآنجایی‌که خرید فرش امری زمان‌بر است، سایت فرش کوروش، این قابلیت را در اختیار خریداران قرار داد تا هرچقدر که دوست دارند، تنوع محصولات را زیرورو کرده ‌و سپس برای خرید، مراجعه کنند یا حتی به‌صورت اینترنتی به سفارش کالا بپردازند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

نوشته های مرتبط

6 فکر در مورد “ با این روش 20 % فرش رو ارزانتر بخرید

  1. علی موسی زاده گفت:

    سلام فرش رزالین سنگین وزن می‌خوام یا ماهلین .میشه راهنمایی کنید و از فرش های سنگین وزن تون برام عکس بفرستید

  2. رضا لواسانی گفت:

    من رفتم شهر فرش خرید کردم شما درست میگید اختلاف قیمت با کارخانه خیلی زیاد هست

  3. بی نام گفت:

    مردم پول ندارند غذا بخرند شما میگی بیا فرش بخر

  4. مرتضی محمدی گفت:

    فرش کوروش داخل تهران هم نمایندگی داره؟

    1. فرش کوروش گفت:

      بله نمایشگاه فرش کوروش در تهرانپارس قیمت تولید هست

  5. راحله ابراهیمی گفت:

    دقیقا همینطور هست با خرید مستقیم از کارخونه خیلی ارزان‌تر میشه خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *