مقالات فرش

بهترین قیمت فرش 1500 شانه در بازار

بهترین قیمت فرش 1500 شانه در بازار فرش ایران

یکی از جدیدترین فرش های موجود در بازار که شباهت زیادی به قالی دستبافت دارد، فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه می باشد. امروزه با توجه به ورود دستگاه های بافت فرش پیشرفته و به روز فرش هایی با تعداد شانه ۱۵۰۰ تولید می شود که دارای طرح های متفاوت و زیبا و مدرنی می باشد. در این مقاله ویژگی های فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه را بررسی کنیم تا راهنمایی باشد برای افرادی که مایل به خرید این فرش هستند، باشد.تفاوت قیمت فرش ماشینی 12 متری 1500 شانه در کارخانه و نمایشگاه های سطح شهر میپردازیم

ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان

فرش 1500 شانهفرش 1500 شانه ماشینی از جدیدترین فرش تولیدات صنعت فرش ماشینی است. در سال های اخیر، تولید فرش ماشینی در ایران به خصوص در شهر کاشان افزایش یافته است. فرش هایی بسیار زیبا با طرح و نقش های دلنواز و چشمگیر راهی بازار فرش ماشینی می شوند. از جمله ویژگی های خاص فرش 1500 شانه ماشینی می توان به کیفیت بالای بافت، شانه و تراکم بالا، نخ خاب درجه یک، تعداد رنگ به کار رفته زیاد و… قابل اشاره است.

دستگاه های فرش ماشینی روز دنیا، نیروی انسانی ماهر موجود در کارخانه های فرش کاشان سبب تولید بهترین فرش های روز دنیا شده است. فرش ماشینی 1500 شانه با کیفیت، ظریف و دقیق جزو تولیدات این مجموعه می باشد. بافندگان فرش دستبافت از نخ های بسیار ظریف در بافت فرش استفاده می کنند. طراحان فرش ماشینی نیز برای فرش های ۱۵۰۰ شانه از طرح های معروف الهام می گیرند و فرش هایی با نقشه زیبا و چشم نواز بافته می شوند.

شانه و تراکم در فرش 1500 شانه

فرش هر چقدر تراکم و شانه بیشتری داشته باشد، ارزش آن به دلیل لطافت و ریز بافتی بالاتر می رود. در حال حاضر بالاترین تعداد شانه و تراکم در فرش های ماشینی مربوط به فرش ۱۵۰۰ شانه است که تراکم آن ۴۵۰۰ می باشد. بنابراین با توجه به تعداد ۱۵۰۰ گره در یک متر عرضی این فرش، زیبایی فوق العاده ای خواهد داشت. و وجود ۴۵۰۰ گره در یک متر از طول این فرش نیز نشان دهنده ریزبافتی فوق العاده آن می باشد. بنابراین اگر دنبال فرش نفیس و لطیفی هستید، خرید فرش ۱۵۰۰ شانه برای منزل را به شما پیشنهاد می کنیم.

تراکم بسیار بالای این محصولات سبب شده تا بسیار نرم و لطیف باشد و نقش و طرح گل ها و طرح های در هم پیچیده فرش به آسانی قابل دیدن است. همچنین ارتفاع نخ خاب در فرش 1500 شانه کم است که باعث می شود تا طرح فرش زیباتر دیده شود.

فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل نازکی، تحمل وزن زیاد را ندارد و رد پایه های مبل یا دیگر لوازم بر روی آن باقی می ماند، بنابراین پیشنهاد می کنیم در محل های پر رفت و آمد و اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار نگیرد. استفاده از این فرش در مکان هایی با دکوراسیون لوکس بسیار مناسب هستند و جلوه خاصی به منزل می بخشد.

بهترین قیمت فرش 1500 شانه کاشان

به دلیل خرید مستقیم فرش از کارخانه خریداران میتوانند با تفاوت قیمتی 20% فرش مورد نظر 1500 شانه خود را با بیشترین تنوع فرش از سایت فرش کاشان و یا بصورت حضوری از کارخانه و نمایندگی فرش کاشان در تهران خریداری کنید جهت مشاوره بهتر میتوانید با پشتیبانی واتساپ فرش کاشان که در کنار سایت فعال هست هماهنگ باشید .

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ بهترین قیمت فرش 1500 شانه در بازار

  1. بهرامی گفت:

    من فرش ۱۵۰۰ شانه خرید کردم عالی هست هم کیفیت بالای داره و هم نقشه های فوق العاده ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *