فرش کوروش, مقالات فرش

زیباترین فرش ماشینی در میان تولیدات فرش کاشان

زیباترین فرش ماشینی در میان تولیدات فرش کاشان

درحال‌حاضر فرش ماشینی کاشان که در انواع گل‌برجسته و ساده به‌صورت 1500، 1200، 1000 و 700شانه تولید می‌شود، بهترین فرش موجود در بازار است.

کارخانه فرش کوروش با 39 سال سابقه تولید فرش ایرانی، از الیاف 100درصد اکریلیک و تجهیزات و ماشین‌آلات به‌روز برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

اگر قصد دارید با زیباترین فرش‌های کاشان آشنا شوید، این مقاله می‌تواند اطلاعات کاملی در مورد انواع فرش کاشان، بهترین نوع آن و نحوه خرید مستقیم آن از کارخانه به شما ارائه کند.

ویژگی‌های کیفیتی زیباترین فرش‌ ماشینی کاشان

ویژگی‌های کیفیتی زیباترین فرش‌های ماشینی کاشان به‌صورت زیر است:

  • نرم و لطیف است.
  • طرح و نقش زیبایی دارد.
  • ریزبافت بوده و طرح و نقش آن‌ واضح است.
  • پرزدهی کمی دارد.
  • نسبت به پارگی و پوسیدگی مقاوم است.
  • ثبات رنگ و علامت استاندارد دارد.

 






فرش وینتیج جدید

زیباترین فرش وینتیج 1200 شانه

نحوه تشخیص کیفیت فرش‌های ماشینی کاشان

نحوه تشخیص بهترین فرش ماشینی، یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که قصد خرید فرش را دارند. چراکه انتخاب فرش خوش‌رنگ و باکیفیت، زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر می‌کند.

برای اینکه راحت‌تر بتوانید فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید و بدانید که کدام‌یک از انواع آن ویژگی‌های گفته‌شده را دارد،زیباترین فرش‌های ماشینی کاشان را ازنظر تعداد شانه، جنس الیاف، رنگ، لطافت، نوع بافت و دوام آن معرفی می‌کنیم.

زیباترین فرش ماشینی کاشان از نظر تعداد شانه

بهترین فرش‌های ماشینی کاشان از نظر تعداد شانه، فرش 1500 یا 1200 شانه هستند، البته به محل مورد نظر شما برای استفاده از فرش نیز بستگی دارد. برای مثال: ضخامت فرش 1500 شانه نسبت به انواع دیگر، کمتر بوده و برای استفاده در جای لوکس منزل، مثل پذیرایی مناسب است.

فرش 1500 شانه زیباترین فرش ماشینی

فرش 1500 شانه

ارتفاع خاب فرش‌ 1200شانه کم است و برای مکان‌هایی که در آن از مبل استفاده می‌شود، گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد. به‌طور کلی فرش‌های 1500 و 1200 شانه برای سالن و پذیرایی پیشنهاد می‌شوند.

ظرافت، تراکم و خاب فرش ماشینی 1000 شانه نسبت به فرش‌های 1500 و 1200شانه بیشتر است، به‌همین جهت نمیتواند زیبای و درخشندگی فرش های 1200 شانه و 1500 شانه را داشته باشد بیشتر جایی که نشست‌و‌برخاست روی فرش صورت می‌گیرد، مناسب است.

قیمت فرش 700 شانه کمتر است و برای مکان‌هایی که رفت‌و‌آمد زیادی دارند، مثل اتاق خواب و نشیمن مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد.

زیباترین فرش ماشینی کاشان ازنظر جنس

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در کیفیت فرش، جنس الیاف به‌کاررفته در آن است. برای بافت فرش از الیاف اکریلیک، پلی‌استر و پلی‌پروپلین یا ترکیب آن‌ها استفاده می‌شود.

بهترین جنس الیاف، اکریلیک است. کارخانه فرش کوروش، تمامی فرش‌های خود را با الیاف اکریلیک مطابق استانداردهای ایران و اروپا تولید می‌کند.

فرش اکریلیک ویژگی‌های ممتازی دارد که باعث محبوبیت بالای آن بین مصرف‌کنندگان شده است. ازجمله:

  • نداشتن پرزدهی
  • دوام و استحکام بالا
  • عمر طولانی
  • عدم ایجاد حساسیت و آلرژی
  • لطافت و نرمی
  • آبرفت بسیار کم
  • ثبات رنگ
  • مقاومت بالا در برابر گرما

زیباترین فرش ماشینی کاشان ازنظر رنگ

رنگ مناسب، یکی از پارامترهای مهم در انتخاب زیباترین فرش های جهان است. در واقع رنگ فرش تاثیر مستقیمی در جلوه دکوراسیون منزل شما دارد.

فرش طوسی، یکی از پرطرفدارترین فرش‌‌های ماشینی است که به‌راحتی با رنگ‌ها و استایل‌های مختلف ست می‌شود و درصورتی که از متریال خوب ساخته شده باشد، خیلی راحت تمیز می‌شود.

اگر قصد دارید دکوراسیونی مدرن و زیبا داشته باشید، پیشنهاد ما با شما انتخاب فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

کاشان با رنگ طوسی است.

زیباترین فرش‌های ماشینی کاشان ازنظر لطافت

زیباترین فرش ماشینی کاشان ازنظر لطافت فرش ۱۵۰۰شانه است. چراکه هرچه تعداد شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، لطافت آن نیز بالاتر است.

بعد از آن 1200شانه و به‌ترتیب 1000 و 700 شانه قرار می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید فرشی با حداکثر لطافت داشته باشید، فرش 1500 و 1200شانه انتخاب مناسبی است.

زیباترین فرش‌های ماشینی کاشان ازنظر بافت

هرچه فرش ریزبافت‌تر باشد، شباهت بیشتری به فرش دستبافت داشته و جلوه زیباتری دارد. ریزبافت‌بودن با تعداد شانه و تراکم در ارتباط است. بهترین فرش ماشینی کاشان ازنظر بافت، فرش 1500شانه است. چراکه نسبت به انواع دیگر ریزبافت‌تر بوده و جلوه بیشتری دارد.

زیباترین فرش‌های ماشینی کاشان ازنظر دوام

یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب یک فرش خوب، دوام و ماندگاری آن است. انواع فرش‌های کاشان از یک نوع نخ بافته می‌شوند، اما دوام آن‌ها با هم متفاوت است.

تفاوت دوام فرش‌های ماشینی، به تراکم و شانه آن‌ها بستگی دارد. هرچه تراکم فرش بیشتر باشد، گره‌ها به هم نزدیک‌تر هستند و بافت محکم‌تری را شکل می‌دهند.

اگر دنبال بهترین نوع فرش از نظر ماندگاری هستید، 1500شانه، بادوام‌ترین نوع فرش است و بعد از آن به‌ترتیب فرش 1200، 1000 و 700شانه قرار دارد.

خرید فرش ماشینی کاشانی

برای خرید فرش به‌صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانید به کارخانه فرش کاشان مراجعه کنید. در این وب‌سایت انواع مختلف فرش کاشان وجود دارد و شما می‌توانید به‌راحتی خرید خود را نهایی کنید.

تمامی سوالات شما در طی فرآیند ثبت سفارش، پاسخ داده می‌شود. بااین‌حال، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

یکی از امکانات جذاب خرید فرش از این وب‌سایت، امکان تست دکوراسیون مجازی است که به شما کمک می‌کند با اطمینان بیشتری فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای پرداخت وجه نیز می‌توانید بیعانه را واریز کرده و بعد از اینکه فرش خود را درب منزل تحویل گرفتید، باقی مبلغ را پرداخت کنید.

تمامی فرش‌هایی که توسط این کارخانه به‌فروش می‌رسند، 10سال ضمانت‌نامه کیفی دارند. این ضمانت‌نامه‌ شامل موارد زیر است:

  • تغییر رنگ و افت شفافیت
  • تغییر شکل ظاهری
  • کوبیدگی الیاف
  • حرارت‌های غیر مستقیم شدید

علاوه‌بر این، تا 30 روز در صورت بروز هر مشکلی، می‌توانید آن را مرجوع یا تعویض کنید.

جمع‌بندی

فرش‌ ماشینی کاشان بهترین نوع فرش موجود در بازار است که در طرح و رنگ‌های متفاوت و به‌صورت 1500شانه، 1200، 1000 و 700شانه تولید می‌شود.

بهترین فرش کاشان، فرشی است که از ویژگی‌هایی مثل ثبات رنگ، زیبایی، لطافت، عدم پرزدهی و دوام بالا برخوردار باشد. فرش‌های 1500 و 1200‌شانه کاشان تمامی این ویژگی‌ها را دارد.

البته باید به نوع کاربری نیز توجه کرد. برای مثال فرش 1500 شانه برای آشپزخانه و جاهای پر رفت‌وآمد پیشنهاد نمی‌شود. برای این مکان‌ها بهتر است از فرش ۷۰۰شانه استفاده کنید.

برای خرید فرش کاشان بدون واسطه و از کارخانه می‌توانید به وب‌سایت صنایع فرش کاشان و یا اینستاگرام فرش کاشان مراجعه کنید. این وب‌سایت امکانات جذابی مثل تست دکوراسیون مجازی دارد که به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۳۳ رای

نوشته های مرتبط

4 فکر در مورد “ زیباترین فرش ماشینی در میان تولیدات فرش کاشان

  1. پارسایی گفت:

    سلام‌
    ادرستون را بدید تا بفهمیم کجا هستید

    1. فرش کوروش گفت:

      تهران :تهرانپارس خ 196 شرقی پلاک 325
      کاشان:شهرک فنح المبین اول بلوار فرش کوروش

  2. زهرا گفت:

    فرش وزرا واقعا اشغاله ی ۱۲ متری خریدم الان ۴ ماهه فقط پرز میده و کیفیت نداره ای کاش گول تبلیغاتشونو نمیخوردم

    1. فرش کوروش گفت:

      فرشتون رو از کجا خرید کردید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *