فرش کوروش, مقالات فرش

فرش طرح ایسان خاکستری بهترین طرح در میان فرش های طلاکوب

فرش طوسی بهترین انتخاب برای دکوراسیون‌های مختلف، به‌ویژه مدرن محسوب می‌شود. فرش طرح ایسان با ترکیب رنگی طوسی، طلایی، سفید و خاکستری نمای بسیار زیبا و خاصی دارد و جلوه فوق‌العاده‌ای به دکوراسیون‌های کلاسیک و نئوکلاسیک می‌بخشد.

در ادامه درباره فرش طرح ایسان، مزیت‌های استفاده از فرش‌های طیف رنگ طوسی و نحوه ست‌کردن آن با دیگر وسایل توضیح می‌دهیم.

چرا فرش طوسی محبوب است؟

نمای فرش ایسان در نمای منزل

نمای فرش ایسان در نمای منزل

 

رنگ‌های طیف طوسی در دکوراسیون و حتی استایل، بسیار مورد توجه و مورد استفاده هستند. طوسی به‌دلیل اینکه رنگی خنثی محسوب‌ می‌شود، قابلیت ست‌کردن با رنگ‌های سرد و گرم را دارد و هارمونی فوق‌العاده شکیل و چشم‌نوازی ایجاد می‌کند‌‌.

رنگ طوسی نماد خرد و روشنگری است. در روان‌شناسی رنگ‌ها، طوسی، رنگ سازگاری، استقلال عمل و اطمینان و خونسردی محسوب می‌شود و افراد علاقه‌مند به این رنگ را باهوش، قابل اعتماد و مستقل می‌دانند.

استفاده از وسایلی به رنگ طوسی مانند فرش طوسی در دکوراسیون باعث ایجاد آرامش، ثبات، اعتماد، خونسردی، افزایش تمرکز، سازگاری و استقلال می‌شود.

وجود این رنگ در خانه باعث ایجاد احساس سکوت و آرامش بیشتر شده و به ساکنان کمک می‌کند بهتر بتوانند فکر کنند و تصمیم بگیرند.

یکی از دلایل محبوبیت فرش‌های رنگ تیره مانند طوسی، عدم مشاهده کثیفی‌ها و لکه‌ها برروی آنها است. همچنین استفاده از فرش‌های طوسی و فیلی باعث می‌شوند فضا بزرگ‌تر و دل‌باز دیده شود.

توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از این رنگ و عدم ترکیب آن با رنگ‌های گرم، فضای خانه را اندوه‌ناک کرده و باعث افسردگی، خستگی، کسالت، سردی و کاهش اعتمادبه‌نفس می‌شود.

از فرش طوسی در چه دکوراسیون‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

 

فرش خاکستری جدید 1200 شانه

فرش طوسی جدید

از فرش‌های طوسی با توجه به نقشه آنها می‌توانید در دکوراسیون‌های کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و مینیمال  و در هر بخش از خانه شامل هال، پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌خواب‌ها استفاده کنید‌‌.

رنگ طوسی خنثی بوده و با رنگ‌های دیگر به‌راحتی ست می‌شود، فقط باید در انتخاب رنگ‌های مکمل آن کاملا دقت کرده و با سلیقه عمل کنید‌.

فرش‌های گل‌برجسته و طرح سنتی طیف طوسی برای استفاده در دکوراسیون‌های کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار مناسب هستند. فرش‌های طوسی دارای نقشه مدرن‌تر، در خانه‌های دارای سبک مدرن و مینیمال هارمونی چشم‌نواز و دلنشینی ایجاد می‌کنند.

فرش طوسی را با پرده چه رنگی ست کنیم؟

اگر فرش شما طرح سنتی و کلاسیک دارد، آن را با پرده قهوه‌ای، شکلاتی و طلایی ست کنید‌. برای جلوه‌بخشیدن به دکوراسیون کلاسیک خود می‌توانید پرده‌‌ را با جلوه براق بخرید‌.

در محیط‌های مدرن می‌توانید پرده را با جلوه مات و براق به رنگ‌های سفید، صدفی، بژ، زرد، کرم، طلایی، آبی، فیروزه‌ای، سورمه‌ای، ماهگونی، پوست‌پیازی، صورتی، گلبهی، شکلاتی، نسکافه‌ای، آجری، یشمی، سبزآبی، سبز و ترکیبی از این رنگ‌ها خریداری کنید تا فضایی گرم و انرژی‌بخش به محیط ببخشید.

برای فضاهای مینیمال، می‌توانید از پرده سفید، صدفی، حریر، نقره‌ای، و طوسی استفاده کنید، زیرا در دکوراسیون مینیمال از رنگ‌های سرد و خنثی استفاده می‌کنند.

چه مبلمانی با فرش طوسی هارمونی دارد؟

اگر منزل شما متراژ کمی دارد، برای اینکه فضای خانه بزرگ دیده شود، می‌توانید با استفاده از مبلمان سفید، بژ، کرم و طلایی فضای خانه را دل‌بازتر نشان داده و هارمونی شیکی به وجود بیاورید.

اگر خانه شما سبک کلاسیک دارد، برای رعایت هارمونی این فضا از مبلمان و کوسن‌های طلایی، کرمی، نسکافه‌ای و بنفش استفاده کنید. به‌طور کلی، اگر فرش به رنگ طوسی دارید، از مبلمان روشن‌تر از رنگ فرش استفاده کنید.

اگر دکوراسیون خانه شما مدرن است، محدودیت ندارید و می‌توانید از مبلمان سفید، نقره‌ای، خاکستری، آجری، صورتی، زرد، کرم، بژ، شیری، صدفی، آبی، فیروزه‌ای، سبز، ارغوانی، نارنجی، ماهوتی و رنگ‌های گرم دیگر استفاده کنید‌.

اگر مبلمان خود را نیز به رنگ طوسی انتخاب کردید، خرید کوسن‌هایی با رنگی مانند لیمویی، قرمز، نارنجی، بنفش، صورتی، کرم، زرد، شکلاتی و رنگ‌های گرم باعث می‌شوید نمای خانه خاص، جذاب و غیر تکراری شود.

رنگ مبلمان مناسب با فرش طیف طوسی در دکوراسیون مینیمال، سفید، نقره‌ای، صدفی و فیلی و به‌کلی رنگ‌های سرد و خنثی هستند.

معرفی فرش طوسی طرح ایسان

 

فرش خاکستری جدید 1200 شانه طرح ایسان

فرش خاکستری جدید 1200 شانه

جلوه زیبای فرش طوسی طرح ایسان، نظر اغلب سخت‌پسندان را جلب می‌کند. این فرش گل‌برجسته، دارای بهترین طرح در میان فرش‌های طلاکوب است.

رنگ‌بندی فرش ایسان، ترکیبی از طوسی، فیلی، طلایی، سفید، خاکستری و مشکی بوده و طرح آن به فرش دست‌بافت بسیار شباهت دارد.

این فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ انسجام و کیفیت بسیار خوبی دارد و تمام آن با بهترین نخ، یعنی نخ آکریلیک هیت‌ست شده بافته شده که پرزدهی ندارد و ضد حساسیت است.

فرش طرح ایسان خاکستری را در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری می‌توانید به‌صورت حضوری و آنلاین از کارخانه فرش کاشان تهیه کنید.

فرش نقشه ایسان

فرش نقشه ایسان از نمای نزدیک

این فرش ازنظر نقشه به سبک‌های کلاسیک و سنتی نزدیک‌تر بوده و ازلحاظ رنگ با دکوراسیون‌ مدرن نیز سازگار می‌شود. بنابراین، برای پهن‌کردن این فرش در دکوراسیون‌ها، محدودیت نخواهید داشت.

نحوه خرید فرش طوسی از کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان دارای مجموعه کاملی از انواع فرش ماشینی با نقشه‌های سنتی، فرش مدرن و فانتزی با طیف رنگی طوسی، فیلی، دودی، خاکستری، نقره‌ای، زغالی و مشکی است.

از این کارخانه می‌توانید فرش افشان، طلاکوب، مدرن، خشتی، وینتیج و فرش آشپزخانه را با رنگ‌های مدرن و خاص طوسی، خاکستری و دودی خریداری کنید.

دوام بالا، مرغوبیت مثال‌زدنی، کیفیت جلوه و بافت عالی، قیمت تضمین‌شده، تنوع بی‌نظیر، استفاده از مجهزترین دستگاه‌ها، اصالت نقشه، گواهینامه استاندارد اروپا و ضمانت ۵ساله از دلایل فروش بالا و محبوبیت فرش‌های این برند هستند.

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به کارخانه فرش کاشان و نمایشگاه اصلی این مجموعه در تهران، فرش مد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

این شرکت امکان خرید غیرحضوری را نیز برای مشتریان گرامی در سراسر ایران فراهم کرده است. با مراجعه به سایت این کارخانه می‌توانید محصولات و تست دکوراسیون آن را نیز ملاحظه کنید‌‌.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت فرش مد نظر خود می‌توانید با کارشناسان سایت تماس بگیرید. ارسال فرش به سراسر ایران امکان‌پذیر بوده و ۷ الی ۱۴ روز طول می‌کشد.

جمع‌بندی

استفاده از فرش طوسی باعث ایجاد احساس آرامش، خونسردی و اعتماد در فضای خانه می‌شود. فرش‌های طوسی را با توجه نقشه آنها می‌توانید در دکوراسیون‌های کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و مینیمال استفاده کنید.

امروزه، انواع فرش با نقشه‌های سنتی و مدرن مانند فرش طلاکوب،فرش افشان، خشتی و فرش وینتیج با رنگ‌ زمینه طوسی تولید می‌شوند و جلوه بسیار خاص و زیبایی دارند.

فرش طرح ایسان طوسی گل‌برجسته، دارای بهترین طرح در میان فرش‌های طلاکوب بوده و دارای 1200 شانه با تراکم 3600 است.

فرش‌های طوسی‌رنگ فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و چرک‌تاب هستند. فرش‌های طیف طوسی را با توجه طرح آنها می‌توانید در هال، پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌خواب‌ها بیندازید‌.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۳۴ رای

نوشته های مرتبط

5 فکر در مورد “ فرش طرح ایسان خاکستری بهترین طرح در میان فرش های طلاکوب

  1. زینب رسولی گفت:

    فرش ایسان بنظرتون برای خانه آپارتمانی کوچیک هم خوبه ؟

    1. فرش کوروش گفت:

      بله گزینه خوبی هست به دلیل روشن بودن رنگ بندی فرش در محیط کوچیک هم پیشنهاد میشود

  2. فروزان کاشانی گفت:

    فرش ۱۵۰۰شانه دقیقا مثل فرش های ابریشم دستباف ریزبافت هست خیلی دوسشون دارم

  3. فاطمه میرزایی گفت:

    فرش طرح ایسان چه رنگ های داره کاش رنگ هاشو داخل همین مقاله میذاشتید .البته با سرچ داخل سایت رنگ های دیگه رو دیدم

    1. فرش کوروش گفت:

      فرش طرح ایسان 1200 شانه رنگ کرم و ذغالی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *