فرش کوروش, مقالات فرش

فرش طرح گوهران و رونا مخصوص عروس خانم های سخت پسند

فرش طرح گوهران و رونا مخصوص عروس خانم های سخت پسند

ازآنجایی‌که فرش وینتیج بسیار پرطرف‌دار است افرادی که به‌دنبال خرید جهیزیه هستند یا حتی خانم‌های سخت‌پسندی که هر چند وقت یک‌بار می‌خواهند دکوراسیون خانه خود را تغییر دهند می‌توانند طرح گوهران آن را انتخاب کنند.

طرح رونا نیز مانند گوهران یکی از جدیدترین‌ نقشه‌های بازار است که در کنار سادگی جذابیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل نیز با وجود سال‌های کمی که از عرضه آن می‌گذرد توانست خود را در بین پرفروش‌ترین فرش‌های بازار مطرح کند. به‌گونه‌ای که سالانه تعداد زیادی از آن تولید و به بازار عرضه می‌شود.

اگر شما نیز برای جهیزیه خود به‌دنبال فرشی هستید که با دکوراسیون خانه مدرنتان هم‌‌خوانی داشته باشد و بتواند زیبایی خاصی به‌فضا ببخشد بهتر است با فرش‌های رونا و گوهران آشنا شوید. ما در این مقاله به‌طور کامل به‌بررسی آنها پرداخته‌ایم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ظاهری فرش وینتیج طرح رونا

طرح رونا سادگی و اصالت بسیار زیادی دارد. ازاین‌رو می‌توان برای محیط‌های مختلف از آن استفاده کرد. فرش وینتیج رونا با بهره‌مندی از طرح‌های اصیلی ایران بافته شده و محیط بسیار زیبایی برای خانه شما به‌وجود می‌آورد.

این فرش 700 شانه دارد و به همین دلیل نیز از ضخامت خوبی برخوردار است. فرش طرح رونا با طرح اصیل خود در کنار مناسب بودن برای محیط‌های کلاسیک، قابلیت استفاده در مکان‌های مدرن را نیز دارد.

فرش 700 شانه وینتیج رونا

فرش 700 شانه وینتیج رونا

ظاهر فرش رونا شبیه فرش‌های قدیمی دست‌بافت است که به‌مرور زمان دچار پاخوردگی شدند. با توجه به این ویژگی می‌توانید با صرف کم‌ترین هزینه محصولی با ظاهر نفیس خریداری کنید.

کیفیت فرش وینتیج رونا

بافت این فرش با استفاده از نخ‌های اکریلیک انجام شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. الیاف اکریلیک ضدحساسیت هستند و به فرش نرمی و لطافت خاصی می‌بخشند. به همین دلیل برای مکان‌های مختلف می‌توان از این محصول استفاده کرد.

به‌دلیل استفاده از نخ‌های اکریلیک در تولید این فرش عروس، افراد می‌توانند به‌راحتی و بدون نگرانی بابت رنگ‌پریدگی یا پرزدهی به‌طور مرتب آن را بشویند. چراکه از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است.

قیمت فرش رونا

مهم‌ترین ویژگی‌ که در فرش‌های طرح رونا دیده می‌شود قیمت مناسب آنها است. در واقع این محصول در رنگ‌بندی‌های مختلف به‌صورت 700 شانه بافته می‌شود که باعث کاهش قیمت آن نسب به محصولات 1200 شانه شده است.

عروس خانم‌هایی که به‌دنبال خرید فرش وینتیج باکیفیت بالا اما با قیمت مناسب هستند می‌توانند فرش 700 شانه وینتیج طرح رونا را انتخاب کنند. البته طرح‌ گوهران نیز برای این افراد گزینه مناسبی به‌حساب می‌آیند.

ویژگی‌های فرش وینتیج گوهران

در کنار فرش رونا افراد سخت‌پسند می‌توانند طرح گوهران را نیز انتخاب کنند. فرش‌های وینتیج گوهران از ترکیب چند رنگ بسیار جذاب تولید شده‌اند تا قابلیت تناسب با دکوراسیون‌های مختلف را داشته باشند.

فرش گوهران طوسی

فرش گوهران طوسی

طرح گوهران بسیار خاص و جذاب است به‌گونه‌ای که هر فرد با سلیقه‌‌ای خاص به‌احتمال زیاد آن را بپسندد. اگر می‌خواهید محیط خانه شما کاملا شیک و زیبا باشد خرید این محصول بهترین گزینه است.

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته وینتیج طرح گوهران با ظرافت و تراکم بالای خود ظاهری شبیه فرش‌های دست‌بافت نفیس دارد. به همین دلیل نیز در کنار مدرن بودن باعث ایجاد ظاهری مجلل در محیط خانه می‌شود.

ذکر این مورد لازم است که به‌دلیل 1200 شانه بودن این نوع فرش وینتیج و کیفیت بالای آن از قیمت بیشتری نسبت به فرش رونای 700 شانه برخوردار است. پس با توجه به بودجه خود می‌توانید نوع خاصی از این محصولات را انتخاب کنید.

فرش طرح گوهران وینتیج نیز مانند فرش رونا از بهترین الیاف یعنی اکریلیک بافته می‌شود. ازاین‌رو دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است تا افراد بتوانند در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنند.

ست‌کردن فرش وینتیج با محیط خانه

اگر می‌خواهید فرش تهیه شده از هر طرحی که باشد با محیط خانه شما تناسب لازم را ایجاد کند باید با نحوه ست کردن فرش با سایر لوازم آشنا باشید. این موارد را به‌صورت خلاصه برای شما شرح می‌دهیم.

ست کردن فرش رونا با محیط خانه

فرش رونا وینتیج 700 شانه

فرش رونا وینتیج 700 شانه

فرش رونا به‌دلیل حفظ اصالت و ظاهر مدرنی که دارد برای انواع خانه‌های کلاسیک و مدرن قابل استفاده است. این فرش بسته به رنگ زمینه‌ای که دارد باید در کنار سایر لوازم مورد استفاده قرار گیرد.

پرطرف‌دارترین رنگ فرش رنگ طوسی است که می‌تواند ظاهر زیبایی در محیط ایجاد کند. در کنار این محصول می‌توانید مبلمانی هم‌رنگ یا با همان تناژ انتخاب کنید تا هارمونی محیط حفظ شود.

همچنین در محیط‌های سنتی مبلمان‌های سبز در کنار رنگ طوسی فرش وینتیج گزینه مناسبی به‌حساب می‌آیند. ضمن اینکه مبلمان قرمز نیز در خانه‌های کلاسیک می‌تواند بسیار جذاب باشد.

ست کردن فرش گوهران با محیط خانه

فرش گوهران از محصولات فرش مدرن و به‌روز موجود در بازار بوده که به‌دلیل سادگی در طرح به یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای تازه‌عروس‌ها تبدیل شده است. این محصول زمینه‌ای طوسی دارد و با وجود ترکیب رنگ‌های دیگر می‌تواند در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

فرش گوهران وینتیج 1200 شانه

فرش گوهران وینتیج 1200 شانه

 

فرش‌ وینتیج طرح گوهران با مبلمان‌های تیره و روشن ظاهر زیبایی ایجاد می‌کند. به‌شرط اینکه رنگ سایر لوازم تنوع زیادی نداشته باشند. یعنی تمام محصولات موجود را در چند رنگ محدود خریداری کنید.

قیمت فرش گوهران طوسی

فرش گوهران 1200 شانه به دلیل ریزبافتی و دستبافگونه بودن طرح شباهت بسیار زیادی با فرش دستباف دارد ولی به دلیل ماشینی بودن فرش قیمت بسیار عالی و مرقوم به صرفه ای دارد شما با خرید فرش گوهران زیبای را به خانه خود میبرید ولی به نسب ان هزینه کمی پرداخت میکنید قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه به نسبت همین متراژ با فرش دستبافت قیمت خیلی خیلی پایینی دارد.

با نگاهی به زمینه این فرش می‌توانیم ترکیبی از طلایی و سفید را نیز مشاهده کنیم. پس امکان خریداری مبلمان یا پرده با این 2 رنگ نیز وجود دارد بدون اینکه هارمونی و تناسب محیط بهم بریزد.

به‌طور کلی باید گفت زمانی که خرید فرش کاشان در مدل‌های محبوب رونا یا گوهران را در اولویت خود قرار می‌دهید باید در انتخاب سایر لوازم نیز دقت بالایی داشته باشید. اگر تنوع رنگی کنار این محصولات زیاد شود نمی‌توانند جلوه خوبی به خانه شما هدیه دهند. پس سایر لوازم را در 2 یا چند رنگ محدود خریداری کنید.

جمع‌بندی

تازه‌عروس‌ها و افراد سخت‌پسند برای اینکه بتوانند محیط خانه خود را زیبا و شیک جلوه دهند بهتر است از فرش وینتیج در دکوراسیون داخلی استفاده کنند. طرح رونا و گوهران از پرطرف‌دارترین محصولات وینتیج به‌شمار می‌آیند.

طرح‌ رونا معمولا به‌صورت 700 شانه بافته می‌شود و در کنار حفظ اصالت ظاهر شیک و مدرنی نیز دارد. به همین دلیل برای دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن قابل استفاده است.

فرش طرح گوهران نیز با ظاهر ساده و خلوت خود به‌عنوان یکی از محبوب‌ و جدیدترین فرش‌ ماشینی شناخته می‌شود. با توجه به سلیقه خود می‌توانید برای افزایش زیبایی محیط خانه یکی از این محصولات را خریداری کنید.فرش عروس رو میتوان یکی از مهمترین اجزا خانه دانست که با انتخاب دقیق و زیبا دکوراسیون زیبای داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۶ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *