فرش کوروش

فرش فرید کاشان برند فرش ستاره کوروش

فرش فرید کاشان که این روز ها در کشور های اروپایی تبلیغ میشود و در میان مصرف کننده ها بسیار پرطرفدار شده یکی دیگر از برندهای فرش ستاره کوروش میباشد که مخصوص صادرات تولید میشود .

فرش فرید کاشان در تمام تولیدات فرش کوروش عرضه میشود و بیشترین فروش این برند در قاره اروپا مییباشد .

فرش ستاره کوروش که در چند سال اخیر فعالیت خود را بر روی صادرات گذاشته است تنوانسته است مشتریان زیادی را با فرش ایرانی ماشینی اشنا کند همانطور که میدانید فرش ایرانی در تمام دنیا شناخته شده و معروف است البته فرش دستباف ایرانی نیاز به تبلیغ ندارد .

تمام سعی فرش کوروش اشنایی جهان با فرش ماشینی ایرانی است که به اندازه فرش دستباف شناخته شده شود تا بتوانیم بازار صنعت فرش را در اختیار بگیریم

قیمت فرش فرید کاشان

تمام تولیدات فرش کوروش در کشور های اروپایی به یک قیمت عرضه میشود البته هزینه حمل و نقل نیز به ان اضافه میشود که بر اساس دوری راه قیمت عرضه در اروپا به نسبت کشور های همسایه کمی بیشتر است . صادرات فرش ماشینی از زمان افزایش قیمت دلار بسیار افزایش پیدا کرده است که برای مشتریان اروپایی بسیار بصرفه و به قیمت است .

 

ارسال فرش ماشینی به تمام نقاط دنیا

 

فرش کوروش با عقد قرارداد فرودگاهی توانسته تمام محصولات خود از فرش 700 شانه تا فرش 1500 شانه را به تمام نقاط جهان ارسال کند فقط کافی است مشتریان طرح مورد نظر را انتخاب و با  دادن ادرس فرودگاه شهر خود فرش مورد نظر را در انجا تحویل بگیرند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *