فرش کوروش

فرش وینتیج 1200 شانه را بهتر بشناسید

 

یکی از جدیدترین مدل فرش ماشینی که به تازگی در بازار فرش بسیار پر رونق شده، فرش وینتیج یا فرش کهنه نما است. این مدل فرش های پتینه دارای زمینه ای بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشند. فرش وینتیج 1200 شانه در رده فرش های ماشینی قرار دارد که دارای تراکم بالا و زیبایی خاصی است. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرش وینتیج، یکی از محبوب ترین مدل های فرش موجود در بازار هستید؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فرش وینتیج 1200 شانه افشان

فرش وینتیج 1200 شانه افشان

فرش وینتیج چیست؟

 

فرش ایرانی، تاریخچه بسیار قدیمی دارد. طبق شواهد تاریخی، اولین بافت فرش در ایران به دوران هخامنشیان باز می گردد. اصالت طرح و نقش فرش ایرانی در دنیا شهرت و محبوب زیادی دارد. فرش دستباف ایرانی دارای طرح‌ سنتی و خاص خود می باشد که سبب شده بسیار مورد علاقه ایراننیان و حتی خارجیان قرار بگیرد. فرش به جز کاربرد کفپوش در زیبایی خانه نیز تاثیرگذار است. به همین علت، فرش های ماشینی با طرح سنتی نیز تولید و مورد توجه خرداران می باشد.

فرش کهنه نما یا وینتیج، فرشی مدرنی است که با روش نوین و امروزی تولید شده است. این نوع فرش طرح های قدیمی دارد. و به طور کل ترکیبی از طرح های سنتی و مدرن را دارا می باشد. فرش وینتیج، فرش مدرن و فانتزی است که در بازار با عنوان فرش پتینه نیز شناخته می شود. فرش های وینتیج، ویژگی فرش‌های ماشینی را دارند اما در ظاهر کمی قدیمی و کهنه به نظر می رسند. در باور عموم فرش هایی که پاخور زیادی داشته باشند ارزش بیشتری دارند. به همین علت فرش هایی با ظاهر کهنه یا عتیقه، طرفداران بیشتری پیدا کرده اند.

 

نحوه تولید فرش ماشینی وینتیج

 

فرش وینتیج از ابتدا به شکل کهنه تولید نمی گردد، بلکه با کمک روش هایی ویژه، شکل ظاهری فرش کهنه و قدیمی می شود. کهنه کردن نمای فرش، تنها مربوط به فرش های امروزی نیست، بلکه در گذشته نیز با قرار دادن فرش در معرض نور خورشید؛ رنگ و شکل الیاف فرش تغییر پیدا کرده و حالت کهنه و قدیمی به خود می گرفت.

یکی دیگر از کارهایی که برای کهنه شدن فرش انجام می دهند، چهل تکه دوزی فرش است. در روش چهل تکه دوزی، فرش برش داده می شود و سپس قطعات مختلف آن دوباره به هم دوخته می شود. امروزه برای تولید فرش کهنه نما، فرش را بعد از تولید با مواد شیمیایی خاصی می شویند تا حالتی قدیمی و رنگ پریده به خود گیرد.

 

ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش 1200 شانه وینتیج

فرش 1200 شانه وینتیج

حتما با فرش 1200 شانه آشنا هستید، در ادامه به تعدادی از ویژگی های فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه اشاره می کنیم:

  • دارای طراحی شبیه فرش های کلاسیک و دستباف هستند
  • بیشتر در نقشه های افشان، لچک و ترنج، خشتی و شکارگاه تولید می شوند
  • دارای تنوع طرح و رنگ در این فرش ها بسیار زیاد است
  • دارای ظرافتی باور نکردنی و شبیه به فرش های دستباف می باشد.

 

ویژگی های فرش وینتیج

 

فرش های وینتیج یا کهنه نما نیز خصوصیات واضحی دارند که عبارتند از:

  • سبک قدیمی در فرش وینتیج دیده می شود، طرح هایی با خطای دید رنگ و طرح وجود دارند.
  • وجود کهنگی در طراحی فرش، نشان دهنده قدیمی و عتیقه آن است.
  • دارای طراحی شبیه به فرش های کهنه هستند.
  • برای افراد علاقمند به فرش های قدیم مناسب است.
  • دارای تنوع زیاد که در انواع مدرن و کلاسیک تولید می شود.

فرش وینتیج متناسب با دکوراسیون

 

قبل از خرید فرش ماشینی وینتیج باید حتما به رنگ آن دقت زیادی داشته باشید تا مناسب دکوراسیون منزل شما باشد. در انتخاب رنگ فرش باید به نوع دکوراسیون خانه خود توجه نمایید. در سبک دکوراسیون مدرن می توانید از رنگ های خنثی مانند طوسی و کرم در زمینه فرش، استفاده کنید. اگر به سبک های کلاسیک و تجملاتی علاقه مندید، می توانید به سراغ رنگ های خاص و تیره بروید. با خرید فرش وینتیج 1200 شانه خوش رنگ، زیبایی دکوراسیون خانه خود را چندین برابر نمایید.

 

کیفیت فرش ماشینی وینتیج 1200 شانه

کیفیت فرش 1200 شانه وینتیج

کیفیت فرش 1200 شانه وینتیج

فرش وینتیج 1200 شانه، کیفیتی بالا و ظاهری متنوع از نظر رنگ و طرح دارد. استفاده از الیاف اکریلیک در بافت فرش باعث می شود تا این فرش ویژگی هایی چون ضد حساسیت و بدون پرزدهی را داشته باشید. بنابراین با پهن کردن این فرش به جز ایجاد فضایی زیبا و متفاوت در منزل، مشکلی در سلامت فرش و شمما نیز ایجاد نخواهد شد.

انواع فرش مدرن 1200 شانه کهنه نما در بازار فرش قابل تهیه است. این نوع فرش وینتیج به دلیل شانه بالایی که دارد، دوام و کیفیت بیشتری نیز خواهد داشت. برای خرید فرش وینتیج ارزان قیمت و باکیفیت عالی، مراجعه به فروشگاه فرش کوروش گزینه خوبی برای خرید انواع فرش ماشینی می باشد.

 

قیمت فرش ماشینی کهنه نمای 1200 شانه

 

در زمان خرید لوازم، هزینه ای برای آن در نظر داریم؛ چون جزو عوامل موثر در انتخاب می باشد. برای افرادی که به دنبال فرش های دستبافت هستند، خرید آن به دلیل قیمت بالایی که دارند سخت است و باعث منصرف شدن خریدار می شود. به همین علت خرید فرش ماشینی وینتیج به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب تری که دارد، اقتصادی تر می باشد. همچنین فرش وینتیج نیز از نظر طرح و رنگ نیز دارای تنوع بالایی دارد، بنابراین حق انتخاب بیشتری خواهید داشت. شما می توانید انواع فرش بیضی، گرد و مستطیلی کهنه نما را در طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید.

 

خرید بهترین فرش ماشینی وینتیج از فروشگاه اینترنتی فرش

اگر به دنبال خرید فرشی با طرح عتیقه و سبک کهنه برای خانه خود هستید، توصیه ما خرید فرش وینتیج است. فرش وینتیج 1200 شانه، فرشی ظریف و شبیه فرش های دستباف می باشد، که انتخاب خوبی برای منازل لوکس و مدرن می باشد.

فرش مدرن وینتیج با ظاهری قدیمی که دارد، یکی از پرفروش ترین انواع فرش ماشینی جدید در بازار می باشد. ظاهر متفاوت و تنوع بالای این فرش دلیل محبوبیت زیاد آن در بین خانواده های ایرانی است. فروشگاه فرش کوروش یکی از بهترین مراکز خرید فرش مدرن با بالاترین کیفیت به صورت مستقیم از کارخانه می باشد. تنوع رنگ و طرح محصولات را می توانید در سایت www.bfarsh.com مشاهده کنید و به صورت آنلاین اقدام به خرید کنید.

 

کلام آخر در فرش وینتیج 1200 شانه را بهتر بشناسید

در این مقاله، درباره ویژگی های فرش وینتیج 1200 شانه برای شما شرح داده شد تا در زمان خرید، فرشی مناسب برای دکوراسیون خانه انتخاب کنید. همچنین آشنایی با ویژگی های این فرش می تواند به انتخاب فرشی با رنگ و طرح مناسب کمک زیادی به شما نماید. کارخانه فرش کاشان معتقدند کیفیت محصول، بهترین تبلیغ برای آنها است. به همین دلیل برای رضایت خریداران، اقدام به فروش تولیدات خود با قیمت کارخانه نموده است. تا فرش های تولیدی این مجموعه با کیفیت بالا و قیمت ارزان به دست مشتریان برسد. برای گرفتن مشاوره قبل از خرید حضوری یا خرید اینترنتی فرش وینتیج، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و از راهنمایی آن ها استفاده لازم را داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ فرش وینتیج 1200 شانه را بهتر بشناسید

  1. فرش افرند گفت:

    با سلام. مطلب اموزنده ای بود.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *